2012. november 25., vasárnap

Meg is hoztam a történet 2részét. :))
Remélem tetszeni fog nektek. (: (hosszabb lett,mint az előző)


2.Gratula Haver.!

JADE:
-Mi történt .?-kérdeztem aggódva.
Rajta viszont nem látszott az aggodalom,és tök nyugodtan megszólalt:-Tegnap berúgtál,és hát volt köztünk…-fojtatni akarta,de a szavába vágtam:-CSÓK.?
-Kicsit több..De az a dolog nem történt meg…
-És miért nem állítottál le.?-Fogtam a fejem.
-Héé.Én próbáltalak 1x , de nagyon rámenős voltál.És mivel én fiú vagyok, hagytam.-mondta tök nyugottan.
-Hogy lehetsz ennyire nyugodt.??Mivan ha a barátnőd megtudja.?
-Amiat ne aggodj.-Mondta,és kis idő múlva újból megszólalt:-Viszont nagyon jól csókolsz. :DD
-Hülye.:D-Mondtam,és megdobtam egy párnával.

KENDALL:
Mindenki lent volt már a konyhába,csak Jade és Logan nem.
-Tudjátok hogy tegnap este mii volt a két  jómadár között..?-Kérdeztem a többiektől.
-Mármint Logan és Jade között.?-Szólalt meg Carlos.
-Igen köztük.-Mikor ezt kimondtam,mindenki csodálkozva nézett rám.
-Mesélj el mindent.-Mondta Ashley érdeklődve.
-Mikor ti még buliztatok,én már le akartam feküdni,és benyitottam a szobába, és láttam, hogy Jade és Logan nagyon elvannak.-Mikor ezt kimondtam lejöttek a lépcsőn.

JADE:
Mikor Logannal lementünk a nappaliba, mindenki minket nézett és mosolygott..Én nem értettem miért,de nagyon mosolyogtak.

LOGAN:
Mikor épp  kerestem valami kaját a hűtőbe oda jött hozzám James és Carlos.
-Haver Gratula!-Mondta a sisakos fiú.
-De mihez.?-kérdeztem.
-Hát az estédhez. :d Én és James is próbálkoztunk nála,de minket elhajtott.
-Nem történt semmi olyan.Arról meg nem én tehetek hogy helyesebb vagyok nálatok. :D-csipkelődtem..
-HAHAHA…Nagyon vicces…-mondta James.

JADE:
-Logan neked is fözzek kaját.?-kiabáltam a konyhából a nappaliba.
-Jó lenne,mert éhen halok.:d-Kiabált vissza.
Mikor készítettem a reggelit Ashley oda jött hozzám:-Na .: D Mi volt este köztetek.?-kérdezte.
-Ne kezd léccives.-Mondtam,hisz nem volt semmi kedvem  halgatni ,hogy ilyen hülye agyok, olyan hülye vagyok.
-De ugye tudod hogy van barátnője.?-kérdezte tőlem.
-Igen.És nem akarom hogy ez a dolog miatt szakítson vele Rebekah.-Mondtam megbánóan.
-Hé okos vagy . Kitalálsz valamit.-Mosolygott és megölelt.
Nekem ekkor az jutott eszembe,hogy este James meg akart csókolni.Nem tudom,hogy el mondjam-e a barátnőmnek , vagy ne.
-És tényleg nem emlékszel,hogy mi történt.?-Kérdezte.
-Semmire.Úgy keltem fel,hogy Logant ölelgettem..Ha már róla van szó:-KÉSZ A KAJA.!-Kiabáltam.
-Már megyek is Királylány . : D-Mondta a srác jó kedvűen,és már jött is a konyhába.
Leült a székre és elkezdte enni a kaját.-Finom. –mosolygott.
-Ki jön el ma velem a városba.?:)-kérdeztem a többiektől.
-Én nem.Randizni megyek a hercegemmel.-Jelentette ki Ashley.
-Én meg megyek új sisakot venni. : D Leárazás van.-Én Carlos válaszán meg sem lepődtem.
-Én szivesen elmegyek veled. –mosolygott Logan.
-Ne már haver..Nem úgy volt,hogy velem maradsz hülyülni.?-kérdezte Kendall .
-Egyébként is úgy volt,hogy ma randizunk.-Mondta Rebekah,aki épp meghallotta a beszélgetést.
-Nem kell eljönnöd ha nem akarsz.-Néztem rá Loganra.
-De el szeretnék. : D Rebekah te maradj itt Kendallal . 
-Oké.-Vont vállat a lány.-Csak azért jöttem be,hogy adjak egy puszit, és  már megyek is.-mosolygott Loganra és megpuszilta.
-Asheley elmegyünk sétálni.?-kérdeztem.
-Persze. :) 
-Pill felöltözök és már indulhatunk is. :)
Gyorsan magamra vettem valami ruhát,megfésülködtem,és már mentem is le a nappaliba a barátnőmhöz.
-Mehetünk.?-Kérdeztem.
-Igen. :)
Elindultunk,és leültünk a parkba egy padra.
-Na és mi van veled és Logannal.?-Kérdezte a barátnőm.
-Ne kezd lécci..Pont azért hívtalak el,hogy ne gondoljak rá.
-De komolyan. Tetszik neked..?
-Helyes , meg kedves is,de ő inkább ilyen rossz kisfiú..
-Tényleg,te a jó kisfiúkat szereted mert te jó kislány vagy –mosolygott.
-De lehet hogy ő kivétel . :d
-Szóval tetszik?
-Nem tudom..De most ne Loganról beszéljünk..El kell neked mondanom valamit.-nyögtem ki magamból.
-Hallgatlak .:)
-Tegnap este James meg akart csókolni.-mondtam nagynehezen.
-Tudom.Mondta.
-Nem haragszol rá vagy rám.?-kérdeztem.
-Be volt rúgva. Te meg nem tehetsz róla. :)
-Akkor jó J Ideje lenne visszamenni .-mondtam,és elindultunk vissza a házba.

LOGAN:
Mikor éppen kerestem valami kaját a hűtőbe oda jött hozzám Kendall.
-Milyen volt a tegnap estéd.?-kérdezte.
-Csak csók volt.Nem több.
-Hát én nem úgy Láttam. –mosolygott.
-Akkor vak vagy haver.-mondtam jókedvűen.
-És nem félsz ,hogy Rebekah megtudja.?
-Még régebben megbeszéltük,hogy amik akkor történnek,amikor be vagyunk rúgva,azok a dolgok nem számítanak.
-Te tudod haver.-lökött meg Kendall.

JADE:
Mikor hazaértünk Ashleyvel , kicsit egyedül akartam lenni,így hát bementem a szobába gondolkozni egy kicsit.
Kis idő múlva kopognak az ajtón. :-Bejöhetek.?-kérdezte Logan.
-Persze.
Látta,hogy szomorú vagyok,így hát megkérdezte:-Mi baj.?
-Semmi. –mondtam, de közben nem voltam valami jól.Kavarodtak bennem az érzések.
-Hát ez nem volt túl  őszinte . –mosolygott.
-Tényleg nincs semmi bajom.:)
-Nem úgy volt,hogy ma megyünk a városba.?:D
-De igen.
-Akkor öltözz királylány.-Mondta Logan,és kiment a szobából.

LOGAN:
Mikor vártam lent a nappaliba jade-t , mikor Ashley kiabál. :-Logan gyere ide egy kicsit.!
Nem tudtam mit akar,ezért odamentem hozzá.
-Neked tetszik Jade.?-kérdezte Gyanakvóan.
-Van barátnőm. –vágtam rá rögtön.
-Igen Tudom.De ha nem lenne.?
Nem tudtam mit mondani, és nyeltem egy nagyot,de szerencsém volt,mert Jade pont akkor jött le a lépcsőn. –Mehetünk.?-kérdezte jókedvűen.
-Majd később beszélünk.-mondtam Ashleynak,de közben reméltem, hogy ne kelljen.
Mikor épp indultunk volna,Jadenak csörgött a telefonja:

JADE:
Apa hívott.
Nagynehezen felvettem a telefon és beleszóltam:-Szia Apu .:)
-Kislányom tegnap hívtalak .Nem vetted fel.Nem lesz ez gy jó-üvöltött a telefonba.
-Bocsi . Le volt hallkítva.-kerestem valami kifogást.
-Semmibaj.Tegnap nem ittál semmit ugye.?
-Semmit nem ittam apa .-rossz érzés volt hazudni apának,mert én még sosem csináltam ilyet.
-Na jó. Most megyek.Légy jó kicsim szeretlek.
-Én is.-Mondtam,és letettem a telefont.Ekkor a többiekre néztem,akik nagyon meglepődtek.
-És így lesz a jó kislányból rossz kislány.-Mondta Ashley.
Én nem mondtam neki semmit, hanem Loganhaz szóltam:-Mehetünk. 
Mikor beértünk a városba,megpillantottam egy gyönyörű ruhát a kirakatba. : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése