2013. szeptember 15., vasárnap

Sziiasztok .:)
Meghoztam az új részt. :)
Ne felejtsétek , hogy minden szombaton lesz új .
Ez most nem lett túlzottan jó , és semmi izgalmas sincs benne , de néha ilyen rész is kell.
Kaphatok pár komit?;)

7.Problems

~ Vanessa ~

-Carlos egyszercsak eltűnt mellőlem . Egyik percben még itt volt , a másikban pedig már sehol..
-Hé Nem láttad Carlost. ?-Mentem oda Jameshez , aki éppen a büfénél állt sorba.
-Neked is szia.:D Ööö.. nem.. -Válaszolt.
-AJh..Úgy volt , hogy táncolok vele még egyet.
-Táncolhatsz velem is.-Mosolygott James.
-Hát oké .:) - Mentünk a tánc parkettra.
-Csajszi , te Carlosnak nagyon  bejössz .:D -Szólalt meg James tánc közben.
-Tudom..Mondta. :)
-Na és  neked bejön ő.?
-Igen..:) Csak.. nem tudom , hogy mondjam el neki..
-Akkor csináljuk azt , hogy most én vagyok Carlos. Mond el nekem , hogyan érzel.
-Okés. :)  Áh.. nem megy..-Szólaltam meg pár másodperc múlva.
-Dehogynem. Szedd össze minden erőd .:)
-Tudod.. Azt mondtad.. tetszek neked..Aztán meg kérdezted,hogy én hogyan érzek.. Nem tudtam mit mondani rá. nem is tudom miért , hisz kedvellek.. nagyon kedvellek.. Meg tetted az első lépést... és én  szeretném  meg tenni a 2.at azzal , hogy kimondom... Szeretlek .
-Na látod.. Könnyen ment. :)-mosolygott James.
-Igen.. köszönöm. :)-Öleltem meg őt.

~ Aria.

Amilyen gyorsan csak  tudtam rohantam vissza a házba ..Ultra sebességgel futottam fel a lépcsőn fellökve Johnt . A sietségben csak egy : " Bocs Johny "t tudtam kinyögni . Mikor beértem a szobába gyorsan  ki mostam a hajamból a barnát , majd a sminkemet is lemostam . Épp készültem volna át öltözni , mikor egyre hangosabb lépteket hallottam a folyosóról . Gyorsan felkaptam egy köntöst , majd rá huppantam az ágyamra.
Egyszer csak nyitódott az ajtó.Logan lépett be rajta.
-Nem is láttalak a bulin. Egyáltalán ott voltál.?-Kérdezte Logan.
-Ott..-Néztem a padlóra.-Unalmas volt így hamar eljöttem..Na és te mit keresel itthon .?
-Hosszú sztori..-Jelent meg egy kis mosoly az arcán Logannak.-Hé.. Miért van rajtad a köntösöm.?
-Nem is tudom..néztem zavarodottan.
-Add oda.:D - Emelt fel az ágyról Logan , és  próbálta le szedni rólam  a köntöst.
-HAGYJÁL MÁR ! -Löktem el magamtól őt. - Át öltözök , aztán megkapod azt a hülye köntösödet.. - Fogtam meg a pizsamámat , majd bementem a fürdő szobába. Huh.. ez meleg helyzet volt..  Át öltöztem , majd kimentem a fürdőből , Logan elé dobtam a köntöst , majd bele huppantam az ágyamba.
-Tudod.. előbb kérdezted , mizu velem..hát.. van egy elég vicces sztorim .-Kezdett Logan mesélni.
 Jajj ne..Nem vagyok kiváncsi a saját sztorimra..
-Bele szerettem egy lányba. olyan titokzatos és azok a gyönyörű szép kék szemek..és még nem is beszéltem a szájáról.. Olyan.. jól csókol , mint..-Najó figyelj.. ez nem szerelem.. Csak csupán kis fel lángolás.-Szóltam közbe.
-Nem.. Én érzem , hogy szeretem ezt a lányt.. Minden erőmmel azon leszek , hogy ki derítsem ki ő..
-Orvos kéne neked... Komolyan.. Najó... marhára fáradt vagyok.. Bevágom a szunyát.. -Mondtam , majd a fal felé fordultam.
-Hah.. nem is a sztori vicces.. Hanem az , hogy azt hittem , megértesz.. De hogy is érthetnél meg..Hiszen te.. te vagy..A kis lázadó , aki nagyba tojik mindenre, és mindenkire . - Mondta Logan , majd be ment a fürdő szobába.
Valahogy most nem tudtam semmit sem vissza szólni ..nem is akartam..
Egész este fent voltam ,s bámultam a falat a fejemben pedig ezer gondolat cikázott.
Mi lesz , ha meg tudja , hogy én vagyok az a lány.? Mit fog mondani .? El sem hiszem.. Logan szerelmes belém..Végül is ha úgy nézzük nem is belém..Hiszen.. nem az emós kis csajba szeretett bele.. Hanem a titokzatos barna hajú lányba..
Próbáltam magamat nyugtatni.
3felé sikerült vére el aludnom , de nem sokáig , mert 7kor szólt az ébresztő.. Aj..Ez az átkozott iskola..
Nagy nehezen ki vánszorogtam az ágyból  , majd csiga lassúsággal készülődtem el.
Mikor elkészültem , lementem az étkezőbe , és leültem az egyik üres székre. Kedvtelenül kezdtem el válogatni a reggelit , majd annál kedvtelenebbül kezdtem el nyammogni azt.


~ Vanessa. ~

Miközben ettem a reggelit , pár másodperces pillantásokat vetettem Carlosra , aki rám sem hederített , csak a többi sráccal hülyéskedett.
Én ezt nem értem..Tegnap a bulin azt mondta , tetszek neki.. és ha nem zavart meg volna minket Kendall , már el csattant volna az első csók is..
Mit tettem , hogy még rám sem néz. ?

~ Aria. ~

Az "1" suli napom borzalmasan unalmas volt.. Ha nem aludtam az órákon , akkor meg a Logan ügyön kattogott az agyam..
Éppen a suli ebédlőjében ültünk a csajokkal , mikor a srácok oda ''furakodtak hozzánk" .
-Sziasztok lányok . :D-Szólalt meg Kendall , majd le ült Emma mellé.Ezt követően az összes fiú le ült az asztalukhoz.
-Milyen volt a bál.? Jól éreztétek magatokat. ?:D-Kérdezte Vicki.
- Igen ! -Mondták egyszerre a srácok.
-Tényleg Logan.. Mi van a hercegnőddel.?:D-Nevetett James.
-Figyeljetek srácok.. ki kell derítenem ki ő.. Muszáj meg tudom ki az a lány a maszk alatt.. Nem fogok le állni , mig nem tudom meg ki az a rejtélyes szépség.. Segítetek nekem megkeresni .?:D-Nézett Logan a srácokra.
-Alap haver.:D- Veregette meg a vállát Kendall.
-Na és Carlos.. Neked hogy telt a tegnap este. ?:D-Kérdezte James Lostól.
-Átlagos volt..-Vont vállat Los.-Na és  neked.?Biztos jól érezted magad..
-Aha.. Jó volt. .-Mosolygott James.
-Carlos.. mi az , hogy átlagos volt. ? -Döbbent meg Vanessa.
-Nem volt benne semmi különleges.. Te sem voltál túlzottan az..
-Úgy látszik nagyon félre ismertelek..-Szólalt meg Vanessa , majd fel állt az asztaltól , és elrohant a lány WC-be.
-Intézem..-Szólalt meg Emma , majd Van után ment.
-Na és tegnap láttátok Ariat a bulin .? -Kérdezte Vicki a srácoktól.
-Nem.. Ott volt.?:D-Nevetett James.
-Ott  bizony..Gyönyörű volt..:D
-Nem..  nem voltam..-Mondtam , majd lábon rúgtam Vickit , hogy fogja már be.. de ő azért is járatta a száját..

15 megjegyzés:

  1. Szrintem nem lett unalmas :D Várom a kövi rész!!!!

    VálaszTörlés
  2. Na jó... há' mijjáz, hugy unálmás? Tájékoztatlak, hogy felfoghatatlanul izgalmas lett, és egyszerűen imádtam *--*
    Logan, te jó ég, nem sejt semmit... szegény Ariának meg milyen ciki lehet :D
    És, mivel láttam, hogy indítottál a fejléc miatt egy szavazást, kicsit kifejtem a véleményem: ha csak szavaznom kellene, akkor a jót, vagy a nagyon jót választanám, az egyetlen, ami baj, hogy nem méretarányos... olyan kellene, ami hosszúságban az egész blogot átéri. különben jó :D

    Várom a folytatást *--*
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  3. Egyáltalán nem lett unalmas és kiváncsian várom a következő részt!!!!

    VálaszTörlés
  4. köviit..köviit...!!!!!!!! mit mond Vick?? remélem h hogyan nézett ki Aria!!! SIESSS!! ;)

    VálaszTörlés
  5. Ah, imádom.!! *_* Szuper lett, nagyon izgatottan várom a következő részt.! :) <3

    VálaszTörlés
  6. Már rég eltelm szombat :( hamarosan újra az lesz :( hol az új rész? akkor most 2 hetente lesz?????????

    VálaszTörlés
  7. nee miért.......?????????? mikor gépezhetsz ujraa?? jaj nagyooon siess!!

    VálaszTörlés
  8. ez eszméletlen jó volt !!
    *-*
    kár ,hogy nem tudsz felrakni új részt:/
    remélem ,hogy minél hamarabb sikerül megírni :)
    már várom :)

    VálaszTörlés
  9. ha jól láttam akkor eltelt 5 hónap és nincs rész...amugy fogalmam sincs hogy menyi idő telt el de fuuu szét vet a kiváncsiság aaaaa ffuuuu nagyon akarom már olvasni :"""C

    VálaszTörlés
  10. Sziaa
    Valamikor, még kértél tőlünk kritikát.:
    http://kerjkritikattolunk.blogspot.hu/2014/03/82-kritika-little-rock-barbie.html

    VálaszTörlés
  11. Szia azt szeretném megkérdezni hogy a tanulás miatt nem rutsz blogolni?

    VálaszTörlés