2013. augusztus 9., péntek

Sziasztok ..:) 
Végre megírtam az új részt. :D
Nagyon sajnálom , de nem tudtam előbb hozni .:|
7komment és jön a kövi rész . 

5.One Day

~ Aria ~

Mikor  lesétáltam a lépcsőn az előtérbe , egyből Johny komoly arca meredt rám .
-Inkább nem mondok semmit..-Szólalt meg , majd bement a konyhába.
Mikor beléptem az ebédlőbe , a többiek már az asztalnál ültek  , és vidáman eszegették  a reggelit.
-Reggelt..-Köszöntem nekik , majd leültem az  egyik üres székre.
Mikor körbenéztem , mindenki csak bámult engem ..-Mivan .? :D-Kérdeztem
-Az Logan széke..-Szólalt meg Carlos . -Oda csak Logan ülhet le..
Tényleg . .. ő még nincs is az asztalnál .. -Oda ülök , ahova akarok.- Maradtam a széken.
-Sziasztok .-Jött be az ebédlőbe mosolygósan Logan , de mikor meglátta , hogy a helyén ülök , egyből lehangolódott . -Hé..Az az én helyem.- Tette karba a kezét.
-Nem ér-de-kel. ! - mondtam , majd elkezdtem enni a reggelimet.
-Mondom..AZ AZ ÉN HELYEM ! - Emelte fel Logan a hangját , majd  elvette előlem a kaját.
Na mostmár elégvolt..Felálltam a székről , és gondolkozás nélkül nyakon burítottam egy pohár jéghideg vízzel.- Tessék.. a helyed..- Mondtam , majd kisétáltam az ebédlőből.
Leültem a lépcsőre , és vártam a többieket , hogy megreggelizzenek , és mehessünk az iskolába.
Olyan 5 perc  múlva mindenki a nappaliba volt, és elindulhattunk a suliba , ami körülbelül 3 percnyire van a háztól.Miközben sétáltunk , a lányok Justin Biebert énekeltek. Na ne már..Nem tudják mi az a minőségi zene..
-Huh...Jó adottságaid vannak .-Szólalt meg mögöttem Logan.
-Ez most azt akarta jelenteni , hogy jó a fenekem .?
-Azt.:D
-Viszont én rólad nem tudok semmi jót mondani .Nem vagy helyes és mégcsak jó tested sincs.
-Hát kösz.. Én végre bókolok neked ,  te meg leszólsz.
-Ugyan...Egyszer az életben bókoltál nekem.Állítom többször nem fogsz..Ezt is csak azért , mert egy perverz állat vagy , aki minden lány fenekét megbámulja.
-Wáó..Mégcsak  1 napja ismersz , de már tudsz rólam mindent .-Dobott egy puszit Logan.
Mikor odaértünk a suliba , Johny  közölte , hogy ma kivételesen nem tanulunk , hanem feldíszítjük a termeket , mert ott lesz a party.
Vanessa és én a  kanapén ücsörögtünk , még a többiek a díszleten dolgoztak.
-Te jössz erre a bulira. ?-Kérdeztem Vanessától.
-Hát.. Őszíntén nincs sok kedvem. Lehet kihagyom .
-nekem meg egyáltalán nincs kedvem . Én nem jövök. Tök unalmas lesz ..
-Na mizu csajok.?:D- ült le mellénk Emma és Vicki a kanapéra.
-Épp arról beszélgettünk , hogy nem jövünk a bálra..-Mondtam .
-De jöttök . Együtt kiválasszuk a ruhát , hogy mibe jöjjünk , és kisminkeljük egymást.:D A Buli meg jó lesz. Higgyétek el .:D -Szólalt meg Emma.
-Najó..Jövök .:D-Mosolygott Vanessa.
-Na és te Aria?-Nézett rám Vicki.
-Még mindig nem...:D
-Kérlek , kérlek  kérlek  , kérlek. :D- Könyörgött Emma.
-Najó....De nem ti válasszátok ki a ruhám és nem ti csináljátok meg a sminkem .:D
-Hölgyeim , Hölgyeim.. Kényelmes a kanapé.?.Jött oda hozzánk John.
-Kösz kérdésed Johny , de nem.. nem az..-Válaszoltam.
-Már nagyon unom , a tiszteletlenségedet. !-Emelte fel a hangját John. -Nyomás ..Ne csak a fiúk dolgozzanak.. És lányok .. ti is..-Mutatott a többiekre.-Vanessa menj segíteni Jamesnak , Vicki és Emma.. ti hozzátok át a házból a sütiket.  És Aria.. te pedig segíts Logannak.
-Jajjmár..Miért Pont neki .? Maga nem látja  hogy mennyire utálom azt a kis fogyit? 
-Ne nyafogj már.. Itt vannak a lufik  fújjátok fel őket ketten .-Nyomott a kezembe 2 zacskó lufit.
 -Ajh..Najó..- Indultam el Logan felé. 
-Na..Megérkezett rock barbie is. -Nevetett egyet.
-Haha..Tessék.. Johny azt mondta  , fújd fel a lufikat . -Dobtam hozzá a 2 zacskót. 
-Én úgy hallottam , hogy nekünk kell felfújni nem pedig csak nekem . 
-Ja..És írjatok rá mindenféle kedves dolgot.  -Kiabált nekünk John. 
Elkezdtük fújni a lufikat , és mikor készen lettünk , jöhettek a szép szavak  .
-Ezt nézd..:D-Ez Johny. .:D  -Mutattam oda neki egy olyan lufit , amit megrajoztam Johnak . És ráírtam : Jolly Jocker.
- Hasonlít is rá:D-Nevetett Logan.
-Najó , én nem tudok szép szavakat írni , írj te.. -Mondtam , majd felálltam a földről , és lefeküdtem a kanapéra , és bevágtam a szunyát. Arra Keltem fel , hogy valaki üvölt egyet.Hát persze hogy Johny volt..
-Pattanjon fel a kanapéról..Rád várnak a többiek...
Felálltam , majd a többiekkel vissza sétáltunk a házig. Onnan mindenki mehetett ,amerre látott.. Csak ki nem.. John azt mondta , szabad foglalkozás van 7ig. 7kor már mindenkinek a rendezvényen kell lenni.
Ja... persze..az udvarra szabad csak kimenni .. nem lehet máshova.. 

~ Carlos ~

A srácokkal üldögéltünk a kertben , miközben hülyéskedtünk . 
-Na és fel fogtok valakit kérni táncolni .?:D - Kérdezte Kendall.
-Hááát..Én .. Úgy gondoltam , hogy talán felkérem Vanessát..-Mondtam Halkan.
-Bejön neked Vanessa.?:D-Kérdezte hangosan James.
-Pszt... Még meghallja...Ott ül a többi csajjal a kosár pálya mellett . 
-Oh..A Mi kis Carlitosunk végre szerelmes.:DD-Veregette meg a vállamat Kendall.
-Egy szótse senkinek. .:D Na és Logan..te nem kéred fel Ariát.?:d
-Mivan .?:DD Hagyjál már az ilyen hülyeségekkel haver..Nem jönnek be az ilyen lányok mint ő.
-Pedig elég szép pofija van. - Mondta James.
-Akkor kérd fel te táncolni.. mert én nem fogom.. -Sértődött be Logan , majd ott hagyott minket , és bement a házba. 

~ Aria ~

Mikor 5 óra lett, Elkezdtünk a csajokkal készülődni. Illetve ők hárman , én pedig egyedül  . Szeretem magamnak kiválasztani a ruhát..  Még a végén rám adnak valami rózsaszín göncöt.
Elkészülődtem , majd kopogtam a lányokhoz. 
Megmondom őszintén  , kicsit irigyeltem őket. Gyönyörű ruhákban voltak , és a sminkjük is tökéletes volt.
Azért én is kiöltöztem egy kicsit. :D 

9 megjegyzés:

  1. Jó lett de most hamarabb Jöjjön a Kövi mint ez... :) de nagyon nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett! :D es tenyleg johetne egy kicsit hamarabb a kovi :D ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!Hamar hozd a kövi részt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóó *.* Kövit hamaar *.*

    VálaszTörlés
  5. Szia!^^

    Annyira, de annyira imádom, hogy nincs az, hogy "már az első naptól belezúgtam, csak eltitkolom" :$ Vagy van, csak nem írod le :DD Kicsit igazságtalanság, hogy pont itt hagyod abba, persze tudom, mi a célod vele :P
    Nem mondom, hogy "siess a kövivel", de azért valóban jó lenne minél előbb olvasni a folytatást *-*
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.! *_* És én nem haragszom hogy ilyen későn hoztad ezt a részt.;D Váróm a kövit teso.:D<333

    VálaszTörlés
  7. Már van 8komiiiii :) kérjük a Kövit :D

    VálaszTörlés