2013. július 25., csütörtök

Sziiasztok .:)
Meghoztam az új részt. :) 7Komi és jön a kövi . 

4.OFF

~ Aria ~

Nem is tudom miért , de iszonyatosan érdekelt ez az egész Logan barátnő dolog , ígyhát miután végeztünk a plakáttal , megkérdeztem Vickitől . : - Ne érts félre , nem kutakodtam Logan cuccai között , csak valamiért nem tudta elkerülni a figyelmemet az a kép az éljeli szekrényén , amin ő van , és egy számomra ismeretlen lány , amint mindkettőjük fülig érő szájjal mosolyog , és látszik rajtuk , hogy iszonyat boldogok.
-Az a lány Jessy. Együtt volt Logannal.-Válaszolt szűk szavúan Vicki.
-Oh..Szóval ennek a kis nyominak tényleg volt barátnője..Nem gondoltam volna..-Mosolyodtam el.- És mit szúrt el Logan .?
-Meglepő , de semmit. Jessy átment egy másik iskolába. Szegény Logie akkor nagyon összetört.Teljesen befordult . Szerencsére  azóta már ki heverte az egészet , és vissza tért a vicces , aranyos Logan közénk.
De biztos vagyok benne , ha meghallaná a Jessy nevet , újból össze törne. Szóval lécci , ne nagyon emlegesd.
-Ja , nem azért kérdeztem , csak érdekelt ..Bár utálom ezt a kis nyomit , ilyen dolgokkal nem szoktam viccelni..Hiszen..azért nekem is van múltam..De ha már itt tartunk , milyen románcok vannak a házban .?:D
-Kendallon kívül az összes fiú szabad. :D Ő Emmával van együtt .Miért , ki jön be neked. ? Logan .?-Húzódott mosolyra a szája Vickinek.
-Komolyan azt gondolod , hogy az a kis senki bejön nekem.? Előbb randiznék Johnyval..:D-Nevettem el magam. Logan.? Na ne már..:D-Mikor ezt kimondtam , mögöttünk egy hangos köhögés hallatszott. Megfordultunk , és Johnt láttuk , amint ott áll a nappali ajtajában karba tett kézzel , majd megszólal : -
Már 9 óra van..Hamarosan takarodó .Menjetek a szobátokba , és készülődjetek az alváshoz.-Utasított minket John
-Hupsz.. :D Még a végén tényleg fogok Johnyval randizni . :P -Suttogtam oda Vickinek , miközben mentünk fel a lépcsőn.
Mikor beléptem a szobámba , az első amit megláttam , az Logan popsija volt. Nekem is pont ilyenkor kell ám feljönnöm..
-Meg ne fordulj!-Mondtam Logannak.-Becsukom a szemem , addig te gyorsan vegyél fel egy alsógatyát vagy bánom is én mit.-Folytattam , majd becsuktam a szemem. Nem leskelődtem , hiszen őt  még ruhában sem akarom látni , nem hogy anélkül .
-Kész vagyok. -Szólalt meg Logan.
-Szokd meg , hogy most már van szoba társad is. Már nem mászkálhatsz meztelenül a szobában..
-Biztos vagy te abban.?-Mosolygott Logan , majd letolta az alsóját.
Gyorsan becsuktam a szemem , de sajnos láttam azt , amit nem kellett volna.. Komolyan..hogy lehet valaki ennyire hülye és gyerekes. ?
-Már bocs, de ez tényleg nem nagyobb 10Cm-nél...-Mondtam , majd megfogtam a pizsamám , és  bementem a fürdőbe lezuhanyozni .Mikor  végeztem , fogat mostam , aztán kinyitottam egy kis résre az ajtót , majd megkérdeztem Logantól : - Felöltöztél már.?
-Nem , de betakaróztam , szóval jöhetsz..-Hallatszott  a válasz a szobából .
-Most komolyan , egyszál semmiben alszol.?-Jöttem ki a fürdőből.
-Mindig is így aludtam..Ne hidd azt , hogy idejössz , és máris az van amit te akarsz.. egy ilyen kis elkényeztetett lány nem fogja nekem megmondani , hogy mit csináljak..
-Elkényeztetett lány. ? Én.? Najó.. ilyen gyökerekkel mint te , nem fogok vitatkozni .. -Mondtam , majd lekapcsoltam a villanyt , befeküdtem az ágyamba , felvettem a fülhallgatót , és max hangerőn hallgattam a zenét hajnalig..Ilyenkor teljesen kizárom a világot , és szívvel lélekkel átérzem a dalt. 
Lassacskán egyre fáradtabb lettem , majd zene hallgatás közben elaludtam. 
Reggel arra keltem fel , hogy valaki kopog az ajtón.
Nagynehezen kivánszorogtam az ágyból , majd kómásan kinyitottam az ajtót.
Nem volt nagy meglepetés ... Johny állt az ajtóban egy ruhát fogva , amit aztán a kezembe nyomott.  : - Ez az egyenruha.. Ami egy öltönyből , nyakkendőből , szoknyából és harisnyából áll. Semelyik lánynak sem egyforma a ruhája. van akinek rövidebb a szoknyája , vagy hosszabb , fekete vagy piros esetleg barna. A harisnyából is több fajta van. Ja igen..És kicsit változtathatsz is a ruhán , DE az öltönyt és a nyakkendőt muszáj így hagyni ... a többivel azt csinálsz amit akarsz. 20 Perc múlva legyél a nappaliban ! -Mondta Johny , majd elment..
Na , akkor változtassuk meg kicsit az egyenruhát. ;D
A Harisnyát ki szaggattam , a hosszú szoknyát mini szoknyává alakítottam át , s felvettem az egyik magas sarkú cipőmet , majd egy két karkötőt felvettem a csuklómra. Ki sminkeltem magam jó erősen , majd megcsináltam a hajam , s felvettem egy sapkát. Na akkor gó .:D

10 megjegyzés:

  1. Ez a resz is nagyon jo lett!!! ^^ Logan milyen kis huncut :)) :DD Varom a kevetkezo reeeeszt!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Uhh remélem hogy minnel hamarabb össze jönnek Logan el.. Es gyorsan 7komit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, nagyon jó lett!! Haha..Logan meztelenül alszik én Aria helyében bemásztam volna mellé és jól lefoglaltam volna...xddd Várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó rész volt ez is úgy mint a többi is. Várom a következőt! Mindenki kommenteljen!

    VálaszTörlés
  5. Nagyoooooon jo lett!!!! :D köviiit!! ^^

    VálaszTörlés
  6. Ez a rész nagyon jó volt mint a többi.Imádom ezt a blogot ez az egyik kedvencem.Ez volt az első blog amit olvastam.Gyorsan hozd a következőt!

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett.!:) Mikor Aria meglátta Logant egy szál semmiben, megettem a szivárványos körmeimet.:DDD Jót nevettem.:D Siess a kövivel.^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó. :) Remélem, hamar hozol kövit ;)

    VálaszTörlés