2013. július 5., péntek

asd

Sziiasztok .:)
Meghoztam a 2. részt. 
Most megyek sátrazni 3 napra , és kedden pedig 10 napra nyaralni .:|
Nem lesz nagyon időm írni..:|
Mindenesetre itt most a 2.rész. :D
7Komit összehozunk .?:D

2.Hülye szabályok / Stupid Rules . 

~ Aria ~

A létra felhúzása után ledőltem kicsit Logan ágyára , hisz az enyémen még szanaszét ruhák hevertek .
Miközben lazsáltam , Logan éjjeli szekrényén matattam . Volt ott minden.. parfüm , fülhallgató , karóra , napszemüveg , félig megevett csoki , hajkefe , és amin a legjobban meglepődtem.... egy le fordított kép.
Kíváncsi voltam , mi lehet , hát a kezembe vettem.
A képen Logan volt , amint egy szőke hajú lányt szorosan magához ölel , és mind kettőjük fülig érő szájjal mosolyog. Huh..Jó boldogak lehettek ...
Logannak volt barátnője?:D Ennek a kis nyominak .? Najó.. nem az.. igazából.. elég helyes.. de...mindegy..
Vajon hogy szúrhatta el a kapcsolatukat .? Mindegy...Nem az én én dolgom.
Vissza raktam a képet pont ugyan úgy , ahogy volt , aztán pár perc múlva bevágtam a szunyát.
Arra keltem fel , hogy valaki köhécsel egyet.
Ijedtemben ahogy felültem , bevágtam a fejem a felső polcba.
-ÁU...-Mikor felnéztem láttam , hogy Johny áll az ajtóban.
-Jóég Jolly Jocker.. megijesztettél..-Mondtam , miközben a fejemet fogtam.
- 4 -ES SZABÁLY... NEM TEGEZZÜK A FŐNÖKÖT. !-Ordibált rám Johny.
-Értettem...
-Na és..Merre van Logan .?
-Fogalmam sincs..El szunyókáltam..-Adtam az ártatlan kislányt , majd direkt az ablakhoz mentem.
-NÉZZE JOHN ! OTT EGY KÍGYÓ !-Kiabáltam , és közben kimutattam az ablakon.
A Hal bekapta a csalit , ugyanis Johny odajött hozzám , s kinézett az ablakon.
-A Kigyó eltünt..De Logan..Te mit keresel ott kint.?- Vágtam egy meglepődött arcot , de egy hajszál választott el attól , hogy ki ne törjön belőlem a nevetés.
- HENDERSON .? MAGA MIT KERES OTT KINT.? MOST AZONNAL JÖJJÖN A NAPPALIBA ! - Kiabált Johny , majd kiviharzott  a szobámból.
-Na ezt kapd ki MR.Kosárlabda..:DD HAHAHAHAHA . 1-0 -ide..:DD-Mosolyogtam elégedetten.
Pár perc múlva John hívatott mindenkit a nappaliba.
-Logan ma kiszökött a csendes pihenőből.. Na most , először arra gondoltam , ki kell takarítania az összes wc-t az iskolában , de aztán áttgondoltam ... az nagyobb büntetés lenne , ha ti találnátok ki neki ..
Úgyhogy ...hajrá.. -Nevetett Johny.
-Oh... Jolly Jocker maga jófej. .:DD-Szólaltam meg , mire ő egy mérges pillantást vetett rám.-
-Najó , kezdjük .:D-Szólalt meg Vicki  .
-nyalassuk vele fel a padlót:D-Nevetett Carlos.
-Járjon 1hétig női ruhában:D-Szólalt meg James.
-Egyen meg 10Liter Répa főzeléket.XD-Kiabálta be Kendall.
Egy ideig  még hallgattam ezeket a semmi ötleteket , majd meguntam , és megszólaltam .: - Fessük be pinkre a haját lemosható hajfestékkel , és rajzoljunk neki bajuszt alkoholos filccel..
-És 4 napig így Kell suliba járnia.:D-Mondta Carlos
-Ez jó lesz ?-Kérdezte Johny.
-IGEN !:D-Vágta rá mindenki.
-Na akkor lássunk hozzá:.. Gyere Pinky..- Mondtam Logannak .
Fél óra múlva kész is lett a csodás Pink haja , s a többiek pedig bejöttek a szobába , hogy megcsodálják csodálatos művem .
-Fényképezzük le .:D-Mondta Carlos.
-És tegyük fel facebookra.:D-Nevetett Vicki.
-A saját facebookjára profilképnek.-Szólaltam meg.
Le is fényképeztük Pinkyt , majd fel is tettük fb-re..:D
Jujj , szegény olyan viccesen néz ki .:d

A nap többi része lassacskán eltelt.. A többiek a vacsorához készülődtek , én pedig még mindig pakoltam ki a cuccaim..hama meguntam , hát átöltöztem , és a többi ruhámat begyűrtem a szekrénybe.

~ Logan ~

Éppen vacsoráztunk , mikor bejött az étkezőbe Aria hasas pólóba , és látszott a piercingje . 
-Én a helyedben gyorsan átöltöznék..-Mondta Emma Arianak.
-Miért. ?
-Mert vacsoránál mindig elegánsan kell öltözni ..
-Johny és a hülye szabályai ...

~ Aria ~

Ezektől a szabályaktól már teljesen megőrülök..
-teljes mértékben lesz*rom ..-Mondtam .
-KHM...-Köhécselt mögöttem egyet John.
-Már megint megijesztett Johny. :D 
-4.ES SZABÁLY ! -Üvöltötte le a fejemet.. -És.. hogy nézel ki .? -Most azonnal öltözz át , vagy nem ehetsz!
-Oké..Akkor nem eszek..-Mentem fel a lépcsőn  a szobámba.
Rá huppantam az ágyra , majd be kapcsoltam a laptopomat , felmentem skypera , s felhívtam  a barátnőmet.
-Szia..:) -Köszönt.
-Hali. Jajj hallod.. megőrülök itt...-Mondtam.
-Annyira rossz .?
-Borzalmas.. A Szobatársamat ki  nem állhatom , a hülye szabályok megőritenek , és még órákig sorolhatnám  , mennyire rossz itt...
-Vannak helyes pasik .?:D
-Hát.. nemrosszak..:D de az egyik nagyképű a másik hülye , a harmadik borzalmas a negyedik meg unalmas..
-És akkor ők mit gondolhatnak rólad.?:D Figyelj... Ha nem barátkozol össze a többiekkel , az ott léted csak még rosszabb lesz... Legyél egy kicsit kedvesebb , és ne kritizálj senkit..Mert egyedül még rosszabb .. fogadd meg a tanácsom. :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett ez is :)) Kövit hamar :$

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D

    Nagyon, nagyon tetszett a rész *-* Imádom Aria pimaszságát :P
    Remélem azért valahogy meglesz az új rész, mert tudod, hogy nem bírjuk ki :DD
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Hát ez a Johny... :)

    VálaszTörlés
  4. Hahah :DD Nagyon jó lett ^^ Várom a kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Aria ötlete nagyon joo volt "Pinky Loggie"
    A baratnoje tanacsat pedig igencsak nem artana megfogadni

    Nagyon nagyon jo lett!
    csak ugy mint az eddigi bejegyzesek

    Kovit gyorsan (vagy nemgyorsan)

    VálaszTörlés
  6. Jolly Jocker... ezen nagyot nevettem.XD Logant elképzeltem pink hajjal és bajusszal... omg.xdd Siess a kövi résszel.!:D<3

    VálaszTörlés