2013. július 20., szombat

barátok.?

Sziiasztok .:) 
Bocsánatot kérek , hogy nem posztoltam ki új részt , de 10napig nyaraltam . De most visszatértem .:D
8Komment és jön a következő rész :)
Jó olvasást.



3.FRIENDS.?

~Aria

Fontolóra vettem azt , amit a barátnőm mondott . Kikapcsoltam a laptopomat , és még pár percig tétlenül ücsörögtem az ágyamon. Igaza van Allynek.. Ha nem próbálok meg a többiekkel össze haverkodni , az itt létem tényleg borzasztó rossz és unalmas lesz ..
Gondoltam egyet , és egy határozott mozdulattal fel "pattantam" az ágyról , majd ki szedtem  a köldök piercingem , és felvettem a legelegánsabb ruhámat , amit a szekrényben találtam .
Lementem a lépcsőn az étkezőbe , és John elé álltam .
Istenem ... gyűlölök bocsánatot kérni ..Ki nem állhatok .. De most muszáj lesz .
- John..  én.. s..saj..sajnálom , hogy bunkó voltam .. csak új  a hely és ez kiborító .. új arcok , új iskola , új élet... a lényeg annyi , hogy sajnálom . Mint látja , átöltöztem .Fájó szívvel , de a Piercinget is kiszedtem .-Mondtam nagy nehezen , majd körbenéztem  , s a többiek lemerevedve bámultak rám , mintha csodát láttak volna.. Najó.. értem is miért.. Hiszen kedves  voltam.. vagyis .. valami olyasmi ..
-Váó..A Rock Barbie tud bocsánatot kérni .-Húzódott mosolyra a szája Logannak.
-Pszt Pinky.. -Hallgattattam el őt.
-Akkor.. foglalj helyet az asztalnál . -Mutatott egy Székre Johnny .
Leültem , majd végignéztem az asztalon , ahova tömérdek mennyiségű étel volt tálalva.. Volt ott minden..Ilyen fajta süti ,   olyan fajta süti , gyümölcs, és mindenféle finomság.
Megfogtam egy tányért , majd mindenféle kaját ráraktam , amit szemem , szám kívánt. Nyami .:D
-Vicki , Emma... Megterveztétek már a báli feliratot.?-Nézett John az asztalnál ülő 2 lányra. -És .Vera ! A Sütemények már készülnek ? - Kiabált Johnny a konyhába egy nőhöz , aki éppen hevesen takarított.
-Juj..Teljesen ki ment a fejünkből..Nagyon sajnáljuk John.-Mondta Emma kissé parázva.
-Igen. Már készülnek ! - Kiabálta vissza a takarító nő. 
-Hogy lehet  , hogy nem terveztétek meg. ? HOLNAP LESZ A BÁL ! Nagyon fontos ez a rendezvény.. ISZONYÚAN.. -Kiabált mérgesen John .
-Nem tudom , mi ez az egész bál dolog , de segíthetek megtervezni a plakátot vagy mit. -Mondtam . Úristen.. utálok segíteni másoknak.. 
-Ez a rendezvény iszonyúan fontos.. -Kezdte el mesélni Johnny. - Ha sikerül lenyűgözni a vezetőket , felújítsák az iskolát. Nem én vagyok az igazgató  , de nekem az az iskola nagyon sokat jelent. 
-Blablabla...Egyébként meg jó kis buli lesz :D Zene , kaja , tánc .. :D- Suttogta nekem James.
-De John.. Ha olyan iszonyúan fontos ez a buli , akkor had mossam már le a pink hajam és a bajuszt.. Mit fognak gondolni a vezetők .? - Szólalt meg Logan. 
-Rendben .. Lemoshatod. ...-Mondta Johnny.  Nemár...pedig milyen vicces lett volna .. Mindegy.. még kapni fog tőlem pár szivatást. :D
-Egyébként oké. Segíts megtervezni a Plakátot. :D- Mosolygott Vicki.
-Megyünk is , előkészíjük a kellékeket , aztán majd szólunk , mikor gyere. :D- Szólalt meg Emma
-Rendben . -Vágtam egy erőltetett mosolyt.. Semmi kedvem ilyennel szórakozni . Fáradt vagyok .. de  valahogyan be kell illeszkednem.. 

~ Carlos ~

Kicsit meglepett Aria viselkedése. Azt gondoltam , folytatja ezt a kis emós stílust  , de nem .. Kedves volt.. ami meglepő.. 
Próbál beilleszkedni . .Viszont a másik új lány  Vanessa meg sem próbál ..
Csak ül a kanapén , és a laptopját bámulja..Félénk típus. De kisugárzása az van . Mikor belépett az ajtón , olyan szépen mosolygott , hogy csak bámultam és bámultam őt , perceken keresztül.. 
Gondoltam egyet , felálltam az étkező asztaltól , és leültem Vanessa mellé a kanapéra.
-Szia. :)- Köszöntem neki .
-Oh..Heló . :) -Mosolygott a lány , majd megállította a filmet , amit épp nézett és a laptopot lerakta az asztalra. 
-Mizujs.? Miért nem vacsoráztál velünk .?:o
-Mert nem voltam éhes. .De reggelit már eszek az biztos. :D
-Ajánlom a csokis muffint. :D Vera Csokis muffinjai nagyon finomak .:D
-Na akkor majd megkóstolom  .-Mosolygott Vanessa. Te jó ég.. Ez a csajszi fantasztikus. 
-Egyébként mit néztél.?-Fordítottam magam felé a laptopját. 
-Oh..Csak a kedvenc sorozatomat. Vámpírnaplók . Ismered. ?:D
Egyszer csak arra lettem figyelmes , hogy Aria lehuppant közénk a kanapéra. - Vámpírnaplók ! Legjobb. :D - Mondta , majd elkezdett dumcsizni Vanessával a vámpírokról , vérfarkasokról meg mit tudom én mikről . Najó.. inkább megyek , letusolok..

~ Aria ~

-És ki a kedvenced. ?- Kérdezte tőlem Vanessa. 
-Egyértelműen Klaus. Eleinte nagyon gonosz , és szívtelen volt , de aztán kiderült : vannak érzései . 
-Reméljük , neked is lesznek..-Szólalt meg Logan. 
-Arra ne vegyél mérget Pinky.. És neked ki a kedvenced. ?:D-Kérdeztem Vanessától.
-Stefan .:D Olyan cuki. :D
-Áh.. A Szent Stefan . -Mosolyogtam.
-Hé...Azért annyira már nem Szent. :D
-Jól halljuk , hogy a vámpírnaplókról van szó .?:D - Csüccsent le mellénk Vicki és Emma. 
-Igen. Arról . Ti is szeretitek .?:D
-PERSZE ! -Vágta rá egyszerre a két lány.
-Kedvencetek .? Klaus , Damon vagy Stefan ? -Kérdezte Vanessa .
-Nekem Klaus , Emmának Damon .:D- Mondta Vicki . -Amúgy mehetünk megcsinálni a plakátot. :D
-Akarsz te is jönni Vanessa .? -Kérdezte Emma  a lánytól. 
-Igen .:)
-Na akkor gó :D-Mondtam .
Azt hittem , tök unalmas lesz az egész  , de tök jól elszórakoztunk . 
Lehetséges , hogy lettek máris barátaim .?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett ez a rész is... Siess a következővel...

    VálaszTörlés
  2. Megéri várni egy ilyen jó blogra :) csak így tovább! Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Vegre! :D Nagyon jo lett ^^ Irton varom a kovetkezo reszt!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Engem sem zavar hogy sokat kell várni mert mindig egy fantasztikus, fordulatos es meglepo resz lesz a jutalmunk a varasert cserebe.

    Remelem gyorsan jon a kovetkezo resz! Mar alig varom.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett!!! (mint mindig!!) :D <3 köviiiit!!! :33

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!!!! KÖVIT!!!

    VálaszTörlés
  7. NAGYON NAGYON NAGYON JÓ <3 Kövit*-* de gyorsan

    VálaszTörlés
  8. Ahogy a többi komit elolvastam szerintem senkit nem zavar ha később hozod a részeket mert megéri várni. Nagyon jó. Én már várom a következőt.

    VálaszTörlés