2013. január 5., szombat

Sziasztok.:) 
1880Oldal megtekintés.*_* Köszönöm mindenkinek.♥ 
Tegnap nem tudtam hozni részt , de ma igen.:)
És még holnap is lesz. ;)

17. Azt mondják örüljek annak amim van.. De minek örüljek ha nem vagy az enyém.?

LOGAN:
Jade megfogta a kezemet..Whats.?
-Oh hello.-Mondtam meglepetten.
-Jajj bocsi..Én..én Kendall kezét akartam megfogni.
-Gondolhattam volna..-Mondtam halkan.
JADE:
Uh de ciki volt..Komolyan Kendall kezét akartam megfogni.
Logan valamit motyogott utána , de azt már nem értettem.
LOGAN:
-Én már kicsit fáradt vagyok..Felmegyek aludni.-Mondtam.
-Haver..Sosem hagytál félben egy meccset sem.-Szólalt meg James.
-Tudom , de most álmos vagyok..Majd holnap mondjátok meg a meccs eredményét.:D-Mondtam , és felmentem a lépcsőn a szobámba.Persze hogy nem voltam álmos.Csak egyszerűen már elegem van mindenből..Főleg abból , hogy Jade nem engem , hanem Kendallt szereti.
Elővettem a laptopom, lehuppantam az ágyra , és kiírtam facebookra egy posztot:

 Azt mondják örüljek annak amim van.. De minek örüljek ha nem vagy az enyém.?

Persze hogy Jadenak szól az idézet..Csak ő ezt nem tudja..
Milyen jó is lenne , ha ő is azt érezné irántam mint én iránta..
De ez csak egy álom..Jade mindig is csak barátként fog tekinteni..Jobb ha beletörődöm.

JAMES:
Még fél idő van a meccsbe , addig egy kicsit facebookozok a telómon.
Láttam , hogy Logan kiírt egy posztot.
-Haljátok.. ezt vajon Logan hogy érti.??: Azt mondják örüljek annak amim van.. De minek örüljek ha nem vagy az enyém.? - kérdeztem  a többiektől.
-Ezt Logan írta ki.?? - Nézett rám Jade értelmetlenül.
-Tényleg ő írta ki.. De várjunk ezt én nem értem..Nem Rebekahval jár.??Akkor ezt kinek írta ki..?-Nézett furán Kendall.
JADE:
-De vele jár..De az biztos hogy ezt az idézetet nem Rebekahnak írta ki..Talán neked Jade..-Nézett rám James.
-Nekem.? Hagyd már..Logan sosem nézne rám másként mint barát..
-Akkor mi volt az a csók .?
-Az idézet biztos hogy nem nekem szól..-Mondtam.Bár egy kicsit elgondolkoztam rajta, hogy talán mégis..Talán mégis nekem írta ki..Áh..Biztos hogy nem..De akkor kinek.?
-Amm valami baja van.Azért ment fel.Biztos hogy nem álmos..Jól ismerem..Álmosság miatt nem hagyna ki egy meccset. -Mondta James
-Felmegyek..megnézem mi van vele.-Mondtam , és felmentem a lépcsőn.
Kendall utánam kiabált:-Oké , de siess vissza.mindjárt kezdődik a meccs.:d
LOGAN:
Elmegyek fürödni , aztán lefekszek aludni.
Mikor kijöttem a fürdőböl, Jade pont akkor jött be a szobába.
JADE:
Mikor felmentem Loganhoz,épp akkor jött ki a fürdőszobából , és nem volt rajta póló.
AHW.!Milyen jó teste van.
Csak álltam előtte és csak néztem és néztem. 
Logan csak mosolygott és mosolygott.
Megráztam a fejem , és végre megszólaltam:-O bocsi..csak..csak..feljöttem mert beszélni akartam veled.
Logan megint mosolygott  , és felvett egy pólót.
LOGAN:
Hát..Erre az egészre inkább nem mondok semmit.:D
-Miről akarsz beszélni.?-Kérdeztem.
-Hát..Amit kiírtál facebookra.-mikor ezt kimondta Jade a szívem majdnem megállt.Rájött.?
Nagynehezen megszólaltam:-Mi van vele.?
-Hát..ha rebekah megtudja , hogy neked tetszik valaki , és nem ő , akkor nagyon nagy balhé lesz.
Na de beszélsz egy kicsit a lányról.?:D
-Teljesen le vett a lábamról.Mikor ránézek , és mosolyogni látom, egyszerűen elolvadok.Ő ad értelmet az életemnek.
JADE:
Szóval Logannak tetszik egy lány.
-Az a lány nagyon szerencsés lehet..-Mondtam , és leültem Logan mellé.
-JADE KEZDŐDIK A MECCS.-kiabálta Kendall a nappaliból.
-Bárcsak ő is úgy érezne mint én...-Mondta Logan.
-Kinek ne tetszenél.??Mindenkinek tetszel.:)-Mondtam elpirulva. 
LOGAN:
Végre erőt vettem magamon, és megkérdeztem :-És neked is tetszem.??

Nem lett annyira jó.:|

4 megjegyzés:

  1. Jó lett :) de miért hagytad itt abba??? XD várom a holnapit! :D

    VálaszTörlés
  2. Teee gyilkos :D pont most kellett abbahagyni? Várooom a köviiiiit.: D am szupcsi lett.: )

    VálaszTörlés