2013. január 27., vasárnap

Sziiasztok. :) Itt a 3.része a 20.résznek. :)
(megint értelmes voltam..xd)

20/3: Nem vagyok marha , csak szerelmes.

JADE:
-Na szóval..Mesélj.:D-Mondta Ashley , és leült egy doboz tetejére.
-Hátjó..-Mondtam , és leültem a barátnőm mellé.-Szakítottam Kendallal..Meg egyeztünk , hogy csak barátok leszünk.
-Akkor most szabad a pálya Logannak mi.?:D
-Mondhatjuk úgy is. :)
-De komolyan..Miért nem mászol rá.?Hiszen most ő is szabad , és helyes , meg minden..És amikor legelőször találkoztatok , már akkor is volt köztetek egy kis szikra. Én már akkor tudtam  , hogy köztetek lesz valami.
LOGAN:
Kicsit szünetet tartunk a próbán , hisz nem kicsit  , nagyon fárasztó. 
-Haver..Hol vannak a csajok.?-Kérdezte tőlem Carlos.
Körbenéztem , és nem láttam őket a terembe. -Fogalmam sincs.. nem vettem észre amikor elmentek. 
-Akkor te és Carlos mennyetek jobbra , mi Kendall és én pedig balra..-Mondta James.
Carlitos és én meghallottuk a lányok beszélgetését. 
JADE:
-De nem mászhatok rá.. értsd meg..Barátok vagyunk..
-Barátok , akik nagyon oda vannak egymásért..
-Ajhh..Azt mondta , hogy szeret.. Vajon igaz.?
-Hogyne lenne igaz te marha. :D Olyan észrevehető hogy nagyon-nagyon tetszel neki.
-Nem vagyok marha , csak szerelmes .:D
-ÁHHÁ!Tudtam én. :D 
LOGAN:
Carlossal hallgatóztunk . Szóval Jade szerelmes belém.?  
Belém.? 
Éppen indulni akartam be a lányokhoz , amikor Carlos visszahúzott , ugyanis Jade és Ashley róla beszélgettek.Mostanában elég sok időt tölt Ashleyvel..Lehet megtetszett neki.?
JADE:
-Na és mivan Carlossal.?:D Mostanában nagyon sok időt töltötök együtt. -Próbáltam terelni a Loganos témát.
-Igen..Jó barátom. :) És nagyon Cuki. :D
-Igen..És bolond. :d 
-Meg cuki. :D
-És vicces. 
-Meg cuki. :D
LOGAN:
Hallgatóztunk , és egyszercsak valaki megfogja a vállam és megszólal:-Hát ti meg mit csináltok.?-Megfordultam , és Láttam hogy James az.
Erre persze a lányok is felfigyeltek.
-H..hát mi csak megtaláltuk Jadekat.
JADE:
Fuh..Remélem nem hallotta meg Logan , mit beszéltem Ashleyvel.
-Csajok!Megvagytok. :D Csináljuk valamit. Unatkozok.!..de nem kell rosszra gondolni..- Tette hozzá Carlos. -MEGVAN! üvegezzünk.:d
-Ebből megint csak valami rossz sül ki.. -Mondtam , hisz amikor előzőnek üvegeztünk , abbol sem sült ki valami jó.
-Mindig te nem akarsz játszani..Nyafogós vagy!-Mondta Carlos.
-Te meg gyerekes.. Najóó..AKKOR JÁTSZUNK.!

2 megjegyzés: