2013. január 12., szombat

Sziiasztok.:)
Hát.. ez most nagyon rövid lett.:|||
És a tegnapit se hoztam.:|
Ezért holnap egy nagyon hosszú rész lesz .:)

19. MA AKKOR IS ELMONDOM NEKI MIT ÉRZEK IRÁNTA!

JADE:
Istenem.!-Leültem az egyik ágyra és fogtam a fejemet..Logan szembe ült velem , és megszólalt:-Most legalább tudunk 2esben beszélni.
-De nekem most randim lenne..Mi ez nézés.?:DD.-kárdeztem , hisz csak nézett és nézzet rám furcsán..rémisztő volt..:D
-Hát..Nemtudom..Milyen.?:D
-Hát furcsa..Nem így szoktál nézni..főleg nem rám..
-Most így nézek és rád..
-Jólvan..De hogy jutunk ki.??Egyáltalán ki zárt ide be minket.?-Logan vállat vont , és jött egyre közelebb felém.meg akart csókolni.
Egy pillanatra úgy éreztem , én is meg akarom csókolni , és már majdnem összeért a szánk..
De még időbe visszatértem az álomból , és megszólaltam:-Logan..Ne...-mikor ezt kimondtam ellöktem magamtól.
LOGAN:
Azt hittem lehet esélyem Jadenél..
MA AKKOR IS ELMONDOM NEKI , MIT ÉRZEK IRÁNTA.!
JADE:
-Figyelj Logan..-Folytatni akartam , de közbeszólt.:-Jade..mit érzel irántam.?? 
Nem tudtam mit mondjak , de aztán nagynehezen megszólaltam:-Milyen hülye kérdés ez.??csak barát vagy.-Próbáltam határozottan mondani , de nem nagyon ment.
Valójában nem nagyon tudom , hogy mit érzek Logan iránt.
-Értem..És ezt mondanád a szemembe.??
Ránéztem Loganra , vagyis Logan mögé, és úgy mondtam:-Te csak barát vagy számomra.
-A szemembe.-Mondta Logan.
-Figyelj..Neked van barátnőd-Próbáltam terelni a szót.
-Én és Rebekah szakítottunk..-Mikor ezt kimondta Logan , nem tudom mi ütött belém...

3 megjegyzés: