2013. január 26., szombat

Sziasztok. :) 
Ez a rész   itt a 2.részlete a 20.résznek.:) .

Na jó olvasást. :

20/2:Mikor meg csókoltam..

JADE:
Mikor vége lett a csókunknak , Logan mögém nézett , és hirtelen tök komoly lett az arca.
Megfordultam , és Kendall állt előttem.
Ránéztem Loganra , aki teljesen lemerevedve Bámulta Kendallt.
-Figyelj Ken...-Szólaltam volna meg, de a szavamba vágott:-Nem..Te figyelj..Megértelek.. Tudom hogy szereted Logant , és azt is , hogy  ő szeret téged..
-Csak Barátok.??:)-Kérdeztem.
-Csak Barátok.!:) De azért egy búcsú csókot kapok.?:)
-Persze.-Mosolyogtam , és megpusziltam az arcát.
-EMBEREK.!PRÓBÁRA KELL MENNI!-Kiabálta Carlos az emeletről .
-Milyen próba.?-Kérdeztem Logantól.
-1hét múlva lesz koncertünk..Teljesen kiment a fejemből..
-oh.:$Mehetünk.?:D-Kérdezte Ashley Jamestől.
-Épp kérdezni akartam cica. :D-Mondta a hajasbaba , és megcsókolta a Barátnőmet.
Istenem olyan cukik együtt.:D
-Najó..Akkor én átöltözök ...-Mondtam , és felmentem a szobába , felvenni valami lazább ruhát, hisz még abba a ruhába voltam amibe randizni mentem volna Kendallal.:
Most nem tudom hol áll a fejem..Egyfolytában Loganon agyalok..
Azt mondta , hogy már régóta szeret.És-és ez nagyon felkavarta az érzéseimet.Hiszen nekem Logan sosem volt közönséges.
És ezzel  hogy elmondta szeret , az a kis érzelem amit éreztem iránta
nagyon fel erősödött.
LOGAN:
Még most sem hiszem el..Bevallottam Jadenak az érzéseim..
Eddig féltem neki bevallani , hisz azt hittem , ezzel elrontanám a barátságunkat , de tévedtem..
ASHLEY:
Furdal a kíváncsiság Jadeval és Logannal kapcsolatban.
Leültem a Kanapéra Logan mellé és megszólaltam :-Figyu Logie..
Mivan veled és Jadeval.?:D Nagyon-nagyon érdekel. :D
-Kérdezd őt. :D
-Nemár.. Ő mindig a csak barátos szöveget nyomja folyton.
Lécci. :D
-Mikor megcsókoltam...-MEGCSÓKOLTAD.?-Kiabáltam el magam.
-Had folytassam. :d
-Okéé.Bocsi.
-Mikor meg csókoltam...-NA  GYEREKEK!AKKOR MEHETÜNK.!-Kiabálta Carlos . Kiváncsi lettem volna , mit érzett Logan , amikor csókolózott Jadeval.
Azt tudom , hogy Jadenak nem közönséges Logan , de fordítva nem tudom. , de ha nem tetszene Logannak , akkor nem csókolta volna meg.
JADE:
Mikor beértünk a stúdióba , a fiúk elkezdtek próbálni..Ashleyvel jót röhögtünk rajtuk. :D
-Logan mondta hogy csókolóztatok. Mesélj el mindent. :D-Szólalt meg a barátnőm.
-Oké , de nem itt.-Mondtam , és kimentünk a próba teremből , keresni valami másik helyet, ahol tudunk beszélgetni.A folyosó végén láttunk egy ajtót , hát gondoltuk oda bemegyünk.Tánc terem volt.
-Na szóval..Mesélj.:D-Mondta Ashley , és leült egy doboz tetejére.

HOLNAP 20/2 :)

2 megjegyzés: