2013. január 6., vasárnap

Sziasztok.:) Itt a 18.rész.:) 
Mostantól 1,2-höz rakok ki hozzá illő zenét.:

                              Ehhez a részhez a legjobban ez a dal illik:
                                       Children of dstance-Titkok.

18.El kell neked mondanom valamit..


JADE:
Nagynehezen kinyögtem valamit:-A Mindenkibe én is beletartozom nem.?!:)
M-miért mondtam ezt.?Nem-nem kellett volna..
LOGAN:
Jade konkrétan azt mondta , hogy tetszek neki.Wáo..
Ez komolyan mondta??Nagyon-nagyon remélem hogy igen.
Egyre közelebb mentem hozzá  , és már majdnem összeért a szánk.
De ekkor Kendall kiabált , hogy kezdődik a meccs.
JADE:
Istenem..Majdnem megint csókolóztam Logannal.
Mi ütött belém.??Miért mondtam egyáltalán azt  , hogy tetszik nekem.??
LOGAN:
Mikor Jade az ajtó felé ment , megszólaltam:-El-el kell neked mondanom valamit..
-Kezdődik a meccs bocsi.:|
-De ez nem várhat...-Mondtam , és közelebb mentem hozzá , és megint meg akartam csókolni.
De ugyan az történt mint az előbb. Kendall megint kiabált.
-Most már tényleg mennem kell.-Mondta Jade , és lefutott a lépcsőn.
JADE:
Nem hiszem el..Logan miért akar megcsókolni.??
És egyáltalán miért akarom , hogy megcsókoljon.?
De..de Logan csak barátként tekint rám..akkor most mi volt ez??
Jár Rebekahval , tetszik neki egy lány és meg akar csókolni.!?
Áh mindegy..Leültem a TV-elé a kanapéra , de már nem nagyon érdekelt a meccs .
Egyszercsak jön egy üzenet. Logan írt :

Ne haragudj , hogy meg akartalak csókolni.. nem tudom mi ütött belém.

Én nem írtam neki vissza semmit.
-Mit bámulod a telefonod.??-Kérdezte James.
-Ja..csak megnéztem mennyi az idő.:)
-Ahha.Persze..De inkább a TV-t nézd.:d Tényleg..mit beszéltetek fent Logannal.??
-Hát..csak beszélgettünk..
-Azt gondoltam.. de mit.??
-Inkább nézd a meccset hajasbaba.:D-Mondtam , és meg borzoltam a haját.
-De minden oké.??Mert kicsit furcsa vagy.-Szólalt meg Kendall.
-Persze.:)-Mondtam és megpusziltam.-Na de mostmár nézzük a meccset.:D
Mikor vége lett a meccsnek , a Lakás borzalmasan nézett ki.. Mindenhol chips zacskók , popcorn és sörös dobozok.
Senkinek sem volt Kedve összepakolni , ezért úgy hagytuk a lakást.
Gyorsan megfürödtem , és bebújtam az ágyba.
ASHLEY:
Mikor hazaértünk , a ház borzalmasan nézett ki..Úristen.
Én:-Carlos..rendet kéne rakni nem gondolod.?:D
Carlos: Neked.:D-Mondta , és lehuppant a kanapéra.
É:Kösz..-.-:d
C:Najóó..segítek..
1Óra volt , mire kitakarítottuk az egész nappalit..
Annyira álmosok lettünk , hogy leültünk a kanapéra, és elaludtunk..
Reggel úgy keltem fel , hogy  Carlos ölébe fekszem.. Csak néztem nagyokat.
James csinált nekem reggelit.. Milyen kis cuki.:d
JADE:
Mikor felkeltem , már 14:oo volt..
Jó ég..Meddig aludtam..
Lementem a nappaliba, de senki sem volt ott..Furcsa.
Körbenéztem az egész házba , de senki..
Lehuppantam hát a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t.
Észrevettem , hogy a kis asztalon van egy levél.Kinyitottam , és ez állt benne:

Jade öltözz , mert ma randira megyünk.:DD
~Kendall.

Felmentem az emeletre , és felvettem egy szép ruhát ,  hiszen mégis csak randizni megyek.:
A hajamat begöndörítettem , és masnit rakram bele. 
Épp sminkeltem magamat, amikor bejött a szobába Logan.
-Hűha..De-de szép vagy.:)-Mondta.
-Köszönöm.:)
-Hova mész.?
-Kendallal randizom.:)
-Gondolhattam volna..-Mondta Logan halkan.
Mikor ki akartam menni az ajtón , nem tudtam , ugyanis be volt zárva.

8 megjegyzés: