2013. január 17., csütörtök

Sziasztok.:)
Nagynehezen megírtam a kövi részt(több részletből fog állni.). :)
Jó olvasást :

20/1.értsd meg, hogy szeretlek mindennél jobban.

JADE:
Mikor kimondta Logan , hogy szakított Rebekával , nem tudom mi ütött belém , és megcsókoltam.
LOGAN:
Jade megcsókolt. Még most sem hiszem el.. Tisztára olyan mint egy álom..
JADE:
Mikor abbahagytuk a csókolózást, Carlos pont akkor nyitotta ki az ajtót.
Nem mondtam semmit, csak sírva kifutottam a szobából , be a fürdőszobába, ahol bezártam az ajtót.
Nem tudom miért sírok és sírok.. Csak egyszerűen hullanak a könnyeim de nagyon.
Egyszer csak kopog valaki..:-Bejöhetek.?-Kérdi Logan.
-Most nem..-Szipogtam..
Hallok valami zajt.. mire odanézek az ajtóra Logan már bent áll a fürdőszobába és  felemel egy hullámcsatot. :-A mestertől tanultam.-Nevetett.
-Na szóval.. mi baj.??-Kérdezte, és leült mellém a földre.
-Hát..Hát én igazából nem is tudom miért sírok..-szipogtam.
 -És megkérdezhetem , hogy bent a szobába miért csókoltál meg.?
Uh..Nem tudtam mit mondjak , hát elkezdtem össze vissza magyarázni.:-Nem is tudom.. Nem tudom miért.. pedig nekem van  barátom.. Kendall... Hogy mondom el neki ezt az egészet.??És mi lesz hogyha...-Folytatni akartam , de hogy befogjam megcsókolt.
Mikor vége lett a csókunknak  megszólalt Logan: -Jade..Én már rég el szeretnék neked mondani valamit..
Azt ,  hogy totál beléd vagyok zúgva..Minden nap minden percében te jársz a fejembe.Tudom , hogy te csak barátként tekintel rám , de már nem bírtam magamban tartani az érzéseim..
Ezt nem hiszem el..Logan komolyan érez irántam valamit.!? Mi több szerelmes belém.??
Én voltam az a lány, akiről beszélt.? El akadt a szavam , és csak néztem  a srácra könnyes szemekkel.
Ő letörölte a könnyeim , és a fülembe súgta : -Nagyon szeretlek.
Én nagy nehezen megszólaltam, vagy is meg akartam szólalni , de benyitott a fürdőszobába Ashley.:-jajj bocsi.. Megzavartam valamit.? -kérdezte.
 - N-nem.. Úgyis épp menni készültem..- mondtam., és kifutottam az ajtón le a nappaliba. 
ASHLEY:
 Látszott Jaden, hogy nincs vele valami rendben. Mikor beléptem a fürdő szobába könnyes volt a szeme, és éreztem közte és Logan között a feszültséget. - oh.. Ezek szerint megzavartam valamit..- szólaltam meg. 
-Hát igen..-mondta Logan aki a földről állt fel.
 -Na és most mit csinálsz.?-kérdeztem.
 -Utána megyek.-mondta és kifutott a fürdő szobából.
JADE:
 Ültem a kanapén, és gondolkoztam.. Ez a sok érzés ami bennem kavarog.. Nem tudom, hogy mit érzek.. Vagyis inkább nem akarom magamnak bevallani. Odajött hozzám Logan és megcsókolt.Utána megszólalt:-értsd meg, hogy szeretlek mindennél jobban..-De amikor ezt kimondta mögém nézett , és hirtelen tök komoly lett az arca.
Megfordultam én is, hiszen el képzelni sem tudtam , mi van ott.

2 megjegyzés:

  1. Na neee...abba merted hagyni??? :) uh, nagyon jó rész! Kövit!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. izgalom is kell .:DD Köszi.:)
      Ma vagy holnap. :)

      Törlés