2013. február 17., vasárnap

Sziasztok. :)
Ezt nem értem.. A Hosszú részekhez 1komit kapok , ahhoz a rövidhez pedig 3mat..
Remélem erre kapok 3 komit. :)

3.I'M FINE.. Vagy mégsem.?

~ Caroline ~

A Medencénél megszólalt a The Wanted : Glad you came.
Hirtelen össze vissza kezdte el beszélni , és felálltam az a asztalól.
-Minden rendben Car.?-Kérdezte Carols.
-Persze , persze csak..-figyelmetlen voltam , és háttal neki mentem egy lánynak. 
-Jajj jajj bocsi.-Mentegetőztem.-Mikor megfordult , láttam hogy Jessica az..
-Nézd meg hogy mit csináltál te...-üvöltözött velem , hisz rá burítottam a ruhájára a shaket.
-Caroline mi a baj.?-Kérdezte Logan.
-És ez neked hogy tetszik.?-Szólalt meg Jessica , magához rántotta Logant , és megcsókolta.
Mivel a medence szélén álltunk , gondolkodás nélkül meglöktem őket , és beleestek mindketten a vízbe.
-hm..Nagyon tetszik. -Mosolyodtam el , és befutottam a lobbyba.Onnan hallottam , hogy Jessica kiabál:-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ez engem nagyon nem érdekelt , és felrohantam a 2J-be sírva , hisz a Glad you came dal Nathanra emlékeztet . Egy bálon ismerkedtem meg vele 1éve , ahol erre a számra táncoltunk , és akkor csattant el az első csók köztünk.
Mikor befutottam a lakásba , láttam , hogy az 1D-s srácok vannak a nappaliba.Éppen ugráltak a kanapén.
Próbáltam eltakarni az arcom , hogy ne lássák hogy sírtam , de nem nagyon sikerült.
-Oh szia. :)-Szólalt meg Niall.
-Mibaj baba.?-Kérdezte Harry.
-Nincs semmi baj. -Mosolyogtam , és megtöröltem a könnyes szememet.
-Nemár baby ...Látom hogy bajvan..-Mondta Harry , és hozzátette :-Huh de jól nézel ki :d
-HARRY! Szerintem pont egy fiú miatt szomorú..Hagyd most..-Mosolygott rám Louis.
-Igaz Igaz..
-Hé..Hogy jókedvre derítsünk.Nem akarsz videó játékozni.?-Kérdezte Zayn.
-Vagy fogócskázni.?-Tette hozzá Niall.
-Na fiúk lányok én most elmegyek WC-re..-Szólalt meg Liam .
-Hátjó..xd Egyébként van kedvem videó játékozni.:d Fogócskázni nem fogok :d -Szólaltam meg.
-Oksa. Egyébként ki a Pasid.?-Kérdezte Harry.
-Igazából most nem tudom mi van köztünk..Ma jöttem L.A.-ba , és ott kellett hagynom őt.
-Na és.?Ki a szerencsés fiú aki megkaphatott téged.?
-Hahhaha..Nemtudom ismeritek-e a The Wantedot..
-Persze hogy ismerjük.-Mondták a fiúk egyhangúan.
-Nathannal.
-NATHANNAL.?-Kérdezték egyszerre.
-Igen vele.-Szólaltam meg.
-Dehát neki v......-Folytatni akarta Niall, de Louis fejbe vágta , hogy maradjon csendben.
-Dehát mi.?? -Kérdeztem.
-Semmi semmi..Akkor vide játékozzunk.-Mondta Lou , és a kezembe nyomott egy kontrollert. 
Wáó..Kicsit mintha titkolnának valamit Nathannal kapcsolatba.
Mind1..Elkezdtünk videó játékozni .. Már az 5. kör ment , és mindig én nyertem.
-Nemár.! Mindig vesztek !-Szólalt meg Harry.
-Nem én tehetek róla , hogy béna vagy.-Kacsintottam rá.
Egyszer csak nyílik az ajtó..Megjöttek a többiek.
-Sziasztok . :D-Szólalt meg Carlos. - Hát eljöttetek.?
-Barátokhoz mindig szívesen jövünk..Még akkor is , ha 5órát kell utaznunk.-Mondta Liam.
Logan csurom vízes volt , rám nézett és azt mondta : -nem úszod meg nehogy aszt hidd. :D- És megölelt... 
Tiszta víz lettem én is. 
-Hahahahah..Kösz.. Most át kell öltöznöm.. Mind1..úgyis be akartam menni a szobába.
-Dehát..Reménykedtem , hogy te is eljössz velünk a parkba hülyülni..-Vágott szomorú fejet Harry.
-Nélkülem is jól meglesztek..-Mosolyogtam , és megöleltem. 



~ James ~

-Na akkor go a parkba. : D -Mondtam jókedvűen. 
-Nekem nincs  kedvem menni..-Szólalt meg Logan.
-Nekem sincs...-Mondta Carlos...
-NA NEM! Carlos te jössz! -kiabáltam.. Tudom , hogy Los csak azért akar maradni , mert félti Carolinet Logantól.De Car már nem kisgyerek.. Hanem egy sexy csinos nő , akinek  joga van élni az életét.
-Na akkor mennyünk már..! Csúzdázni akarok !-Mondta jókedvűen Niall.
A Parkban jól éreztük magunkat. Sokat hülyültünk.. :D 

~ Caroline ~

Kicsit felmentem Facebookra , és meglepődtem , hogy 300an jelöltek ismerősnek , és 2000ezren iratkoztak fel a profilomra.
Picit jobban megnéztem , és értettem is. Logan kiírta a falamra , hogy : Crazy Girl.!♥
Raktam ki magamról egy képet , és megnéztem a friss sztár híreket. 
 De olyat olvastam , hogy nem hittem a szememnek ..


6 megjegyzés:

  1. Lesznek itt még érdekességek :))
    Caroline + Loggie húúúú :DDD
    Siess a kövivel, nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett. Siess a következővel.:)

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi vagyok, hogy mi van Nathannel.;D És Car meg Loggie... hahaa.!♥

    VálaszTörlés