2013. február 19., kedd

Sziiasztok .:) Kövi rész. :D

4.Better Things Are Coming.

~ Caroline ~ 

A The Wanted holnap jön L.A.-ba koncertezni.
Kicsit jobban utána néztem , és már az összes jegy elfogyott.Akkor is találkoznom kell Nathannal.
Kimentem a konyhába vacsizni.Ki-be nyitogattam a hűtőt , de ígyse-úgyse volt semmi kaja..
Egyszercsak lépteket hallok.Picit paráztam , mert úgy emlékeztem , hogy mindenki elment.
Megfordultam  , és csak Logan jött ki a fürdőszobából félmeztelenül.
Csak bámultam és bámultam rá , ő pedig perverzül mosolygott , aztán felvette a pólóját.
Megráztam a fejem , és megszólaltam.:-Öh..Szia. :)
-Szia.-Mosolygott.
-Hát te nem mentél el a többiekkel.?
-Nem volt kedvem. 
-Képzeld! Holnap koncertezik a The Wanted L.A.-ba . :DD  -Ugrándoztam örömömben.-kár hogy már minden jegy elfogyott. :(-Szomorodtam el.
-Héé.! Én szerzek neked. :d !-Szólalt meg Loggie.
-Komolyan.?
-Mire valók a barátok nem.? -Mosolygott
-Jajj nagyon nagyon köszönöm. -Mondtam , és megöleltem.
-Nincs kedved filmet nézni.?:D 
-Oh dehogy nincs.:d
-Akkor én csinálok valami kaját , te meg addig kiválasztod mit nézzünk meg.
-Oksa. :)-Mondtam , és kerestem valami jó DVD-t.. Sokat gondolkoztam , hogy vicces  ,  vagy  romantikus filmet nézzünk , de aztán arra jutottam , hogy megnézzük a kék lagúnát.
Hey Loggie! I Love you. !:D with : - Logan Henderson.
Mikor kimentem , Logan kész volt a kajával. :-Tessék királylány:d-Szólalt meg , és a kezembe nyomta a finomságot. 
-Wáó.!Jól kitettél magadért.:D - Eper , Shake minden , csoki ... huh.:d 
Lefényképeztem a kaját , és felraktam Facebookra.  ezzel a felirattal : Hey Loggie ! I Love you. :D  és megjelöltem .
Megettük a kaját,  és a film közbe szépen elaludtunk.

~ Carols ~

fél 12 -kor értünk haza .. Annyit hülyéskedtünk..:D
Harry minden öreg nőhoz odament  , és mindegyiknek elmondta , hogy legszivesebben feleségül venné , mert hogy annyira gyönyörű..
Zayn és Niall egész végig a játszótéren hülyéskedett.
Nagyon örülök , hogy meglátogattak minket  a srácok. 
Gondoltam Caroline még fent van , de amikor bementem hozzá , Logannal ölelkezve aludt.
Felkapcsoltam a villanyt náluk , és köhécseltem egyet.
Persze erre mint a ketten megriadtak.

~ Caroline ~  

Arra keltem fel , hogy valaki felkapcsolta a villanyt. Logant ölelgettem , és ő is ölelgetett engem.
Gyorsan eltoltam magamtól , és megréztam a fejem.
-Beszélni akarunk veletek.-Szólalt meg Carlos tök komolyan.
Már kezd egy kicsit idegesítő lenni  , hogy játsza itt a kemény testvért..-.-
Nem volt semmi Logannal , és nem is lesz , hiszen csak a barátom.
Kimentünk mind a ketten a nappaliba , és mindenki ott ült. James , Kendall , Louis , Zayn ,  Harry  , Niall és Liam.
-Mivel a srácok 2 nap múlva mennek vissza Holly Woodba , és nincs szabad apartman , ezért ma itt alszanak.-Szólalt meg Kendall.
-Oké..Akkor én alszok Carolineval ..-Mondta Logan.
-NEM.NEM ALSZOL..-Kiabálta Carlos.
-De , igen.. velem alszik.-Kiabáltam vissza , és bementünk Loggieval a szobába.
-ISTENEM..Olyan idegesítő..-Borultam ki.
-Csak félt téged..
-Tőled .? Hisz mi csak barátok vagyunk , és soha nem is leszünk mások.. Pont tőled félt.?
-Carlítos ilyen..
-De régen nem ilyen volt..-Mondtam , és egy könnycsepp csordult le az arcomon..
-Héé..Gyere ide. -Mosolygott Logan , és átölelt. 

Reggel mikor felkeltem , csak Logan volt otthon , aki reggelit csinált nekem. 
Este lett , és eljött a The Wanted koncert ideje.
Már 2  órája készülődök. 
-CAROLINE GYERE MÁR !A végén még elkésünk. -Kiabálta fel Logan.
-MEGYEK MÁR.!
Logan , James és kendall a lépcső előtt várt . Mikor lementem , mindegyik
csak  srác bámult rám..
-HAHÓ!Mehetnénk.?-Szólaltam meg.
A Fiúk megrázták a fejüket , és megszólaltak .: -Persze. :)

A koncert nagyon jó volt.Mikor megláttam Nathant ,  egy könnycsepp csordult le az arcomon.
Ő nem vett észre engem ..meg is értem .. több ezer ember közül jó , hogy nem  vesz észre.
Mikor vége lett a koncertnek , be akartunk jutni a  színpad mögé , hogy beszélheessek Nathannal ,de a biztonsági őr nem engedett be minket... -ÁLLJUNK CSAK MEG ! Mutassák a VIP jegyet !  -szólalt meg az úr.
-Nekünk nem kell VIP Jegy.. MI VAGYUNK A BTR .!-Kiabált James..
-Áh..a BTR..Már hallottam róluk..  a lányom nagy rajongó.. De maguk nem a Big time rush.
-Nem..Hanem a mese maci !-szólalt meg Kendall.
-Nem mehetnek be..!
-ÓH DEHOGYNEM!-Kiáltott James,és  fére lökte az őrt..
-FUTÁS FUTÁS !-Kiabálta Kendall.

Megláttam Nathant , de .........



Folyt köv. :)

6 megjegyzés:

  1. Ilyet, jókor hagyod abba te is. Kövit jó lett.

    VálaszTörlés
  2. Ez a Nathan nagy huncut.!;D Kíváncsi leszek, mit csinált.. Kendall: -Nem, a mese maci.xd Nagyon jó lett, várom a kövi részt. :)

    VálaszTörlés
  3. Wááá, végig mosolyogtam :)) :D Jó lett :) Várom a kövit! ^^

    VálaszTörlés