2013. február 24., vasárnap

Sziasztok .:)
Kicsit késve , de itt a 3 . rész .:)

5. SZERELEM MIÉRT FÁJ.?

~ Caroline ~

Megláttam Nathant , de egy szőke hajú lánnyal csókolózott.
-Ezt nem hiszem el.!-Mondtam . Nathan észrevette , és abbahagyta a smacizást a csajjal.
-Car én annyira sajnálom.
Elfutottam , és sírtam.
-Megmagyarázom. !-Kiabálta utánam.
-ÖRÖKKÉ.? Látom.. nagyon örökké ! Ezt meg tartsd meg !-Szakítottam le a nyakamból a nyakláncot és hozzávágtam.
-De...-NEM ÉRDEKEL !-Szóltam közbe , és elrohantam a koncertől.

~ Logan ~

Végig néztem , ahogy Caroline és Nathan veszekszik.
Egy ilyen szép lányt  hogy lehet ennyire semmibe venni.?
Láttam hogy Car elfutott sírva , hát utána mentünk a többiekkel.
Megláttuk Carlost és a Barátnőjét , akik ott sétálgattak a parkba. Észrevették  hogy baj van , ezért odajöttek hozzánk.
-Állj már meg !. -Kiabálta Caroline után Kendall.
Láttuk , hogy Nathan is jön mögöttünk .  -Caro....-Szólalt volna meg , de Carlos megállította :-Hohó haver...Hova-Hova.? Nem mész te a testvérem közelébe többé.
Caroline futott tovább , hát utána mentem.

~ Caroline ~

Futottam a Palm Woodsba..
Jó hogy a lobbyba nem volt senki , különben mindenki látta volna , hogy sírok.
Épp fel akartam szaladni a lépcsőn a 2J-be , de Logan utolért . :- Várj már meg. ! -Mondta.
-Annyira hülye vagyok...Elhittem , hogy tényleg szeret , és hogy csak én kellek neki..
-Héé..Nem vagy hülye..Én itt vagyok neked . Bármi is történik.. -Mosolygott Logan ,megfogta a kezem , és letörölte a könnyeimet .
Aztán egyszer csak megcsókolt.
-Caroline megma.....-Nathan lépett be az ajtón , de elakadt a szava..
El toltam magamtól Logant , és abbahagytuk a csókolózást.
-Ezt mégis minek vegyem.?-Szólalt meg Nathan.
-Háth...-Próbáltam valamit mondani , de nem ment , és elsírtam magam.
L:-Csak azt csinálta amit te..
N:-Kopj már le..-Mondta Nathan , és meglökte Logant.
-FEJEZZÉTEK BE !-Kiabáltam , és felfutottam sírva a Lépcsőn.
Mikor beléptem a 2J-be , akkor jutott eszembe , hogy Carlos és az 1D-s srácok bulit rendeztek.
Mindenki csak bámult , nekem pedig még mindig potyogtak  a könnyeim.
Az 1D-sek oda jöttek hozzám  , és megöleltek.
Befutottam a szobába , bezártam az ajtót , és sírtam .

~ Nina ~

Éppen betoppant az ajtón Anna és Carlos.
-Figyi Anna..Láttam az előbb egy lányt , aki nagyon szomorú volt , és bement a szobába sírni. -súgtam oda a barátnőmnek.
-Én is láttam a csajt..Los testvére.
-Nem gondolod , hogy meg kéne kérdezni mi baja.?-kérdeztem.
-De .. :)

~ Caroline ~

Egyszercsak kopognak.
-Bejöhetünk.?-kérdezi egy lány hang.
Gyorsan megtöröltem a szemem , és megszólaltam :-P-persze.
Kinyitottam az ajtót , és láttam , hogy 2 lány áll az ajtó előtt. Az egyik Carlos barátnője ha jól tudom .
-Szia. :) A Barátnőm Nina , én pedig Anna vagyok .:)-szólalt meg az egyik csaj.
-Szisztok. Én pedig Caroline. -mosolyogtam , de könnyes volt a szemem.
-Los testvére. :)
-Igen. :)  Te pedig a barátnője. :)
-Yep. :) Egyébként bejöhetünk.?
-Persze. :)
-Na mesélj. . :) Miért sírdogálsz.?-Kérdezte Nina.
-Pasi ügyek.
-Logan.?:DD -Kérdezte Anna mosolyogva.
-Nem..Nem Logan..Nathan...
-A THE WANTEDBÓL.?-Lepődött meg Nina.
-Igen.. -Mondtam szomorúan.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett :) van nálam egy meglepi neked :) nézz be hozzám ;)

    VálaszTörlés
  2. Áh, Nathan... lelőném, pedig olyan cuki.!:D:$ Nagyon ügyes vagy.! :)

    VálaszTörlés
  3. én titokban vártam, hogy legyen valami Logan és Carolie között ^^ jó lett...siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor várd továbbra is.:) köszi.:)

    VálaszTörlés