2013. február 9., szombat

BEFEJEZŐ RÉSZ!

Úgy döntöttem , hogy befejezem ezt a történetet , és kezdek egy újat. :)
Remélem az is fog nektek tetszeni. :)

JADE:
Kendall pörgetett , és Carlosra mutatott az üveg.
-Nos Carlítos.. Tetszik neked valaki. ?-Kérdezte Kendall.
-Nos Kendizzle.. Igen .. tetszik.. -Mondta a sisakos fíú.
-És megtudhatnánk hogy ki.?-Kérdezte Ashley.
-Tényleg akarod tudni.?-Kelt ki magából Carlos.. -TE ! Te tetszel. -Pirult el a srác.
-É-én .? -Csodálkozott Ashley , aztán felállt a földről , és megcsókolta Carlitost.
James csak nézett nagyokat , nem is tudott megszólalni.
 Milyen rossz lehet neki látni , hogy a barátnője akit mindennél jobban szeret , megcsókolja a Legjobb barátját.
Mikor Ashley és Carlos befejezték a csókolózást , Ashleynek a szemei könnybe lábadtak, és nem mert ránézni Jamesra.
Én pörgettem , és Kendallra mutatott az üveg.
-Na. :D Szereted a Twiligtot.?xd
-Imádom ♥ Kedvenc Filmem. ;) olyan Szexy Edward.. ;)
Mindenki nevetett egy nagyot , kivéve  Ashley  , akinek még mindig könnyes volt a szeme.
-Figyeljetek..Én..Én most.. hazamegyek. !-Mondta a Barátnőm , és elindult kifele az épületből.
Ránéztem Jamesra , hogy menyjen utána , és fel is állt a földről , és ment az ajtó felé , de Carlos is.
És James meglökte Carlost.
És ebből a kis meglökésből egy egész verekedés kerekedett.
 Szerencsére senkinek sem lett semmi baja,  mert Logan és Kendall leállította a 2 fiút.
-Ennek nincs semmi értelme. A verekedés nem old meg semmit .Inkább mennyetek Ashley után , de lehetőleg ne öljétek meg egymást..-Mondtam.
A 2 Srác elment  , és Logan  , Kendall és én maradtunk az épületbe.
Kicsit  kínos  volt , mert ma szakítottam Kendallal..
-Najóó..Akkor most  mi mit csináljunk.?:-Kérdezte Logan.
LOGAN:
-Én Carlosék után megyek , nehogy megöljék egymást. -Mondta Kendall , és  odasúgta nekem , hogy ügyes legyek. 
Már csak 2en maradtunk Jadeval az épületbe.
Úgy éreztem  , most jött el az  idő arra , hogy tisztázzuk a dolgokat.
JADE:
-Figyelj Logan..Tudom , .............-Folytatni akartam , de megcsókolt.. Mikor vége lett a csókunknak megszólalt :- Nekem csak te kellesz , senki más :)

*2 Hét múlva *
JADE:
Minden teljesen jól alakul. Összejöttem Logannal ,  Kendall talált magának barátnőt , és nagyon aranyosak együtt. Ashleynek nagyon nehéz volt, hisz 2 dögös fiú is oda volt érte , de végül mégiscsak vissza került Jameshoz , és Carlossal pedig barátok maradtak.. Neki ott van  a sisakja. :D

VÉGE !

6 megjegyzés:

  1. Annyira szerettem a történetedet :) kár,hogy már vége.Aztán a kövi blogod is legyen ugyanilyen szuper ;)Jó,hogy Jade (végre valahára!) összejött Logan-nel :)

    VálaszTörlés
  2. Ááh, bocsesz, nem láttam a befejező részt...kár, hogy vége, de várom az új történetet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett:3kár hogy vége de a kövi iis nagyon jo:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) örülök hogy olvasod, bár nem szoktál komizni.:/:)

      Törlés