2013. február 14., csütörtök

Sziiasztok .:)
Olyan kis béna voltam , hogy letöröltem az 1 részt. :|
Aki nem olvasta , annak összefoglalom :

Carolinenak 18.szülinapja volt, és azt kapta a szüleitől , hogy elmehet L.A-ba a testvéréhez (Carloshoz)
 Carolinenak van barátja Nathan (The Wanted)  , akit nagyon nehezen enged el , de megbeszélik , hogy örökké szeretni fogják egymást ,  és hogy még együtt lesznek..(Car kap egy nyakláncot Nathantól). Mikor Caroline elmegy L.A.-ba  , James és Kendall azt hiszi hogy rajongó , ezért nem engedik be a lakásba. Még jó , hogy Logan segít  Carnak  , és így tud beszélni Carlossal.

Na itt a 2. rész. :)

2. JAJJ BROTHA ! ^_-

~ Caroline ~

Carlitos nyakába ugrottam  , ő pedig jókedvűen kiabálta : -HÚGI , HÚGI .
Ránéztem a többiekre , akik még mindig lemerevedve bámultak rám.
-És minek köszönhetem a látogatásod Húgi.?-Kérdezte Carlos fülig érő mosollyal.
Meg akartam szólalni , de Logan és Kendall megelőzött.
L:-Sosem mondtad , hogy van egy testvéred.
K:-Elmondhattad volna.  - Nézett mind a két fiú Carlosra.
-Azért nem mondta el , mert nem akart titeket untatni .-Szólaltam meg és rápillantottam Jamesra , aki még mindig lemerevedve bámult.
-Naszóval..minek köszönhetem a Látogatásod.?-Kérdezte Carlos megint.
-Hát tesó..Ma töltöttem be a 18at , és az volt az egyik szüli napi ajándék anyuéktól , hogy eljöhetek L.A-ba.
Szóval ne örülj , mert már itt lakom..Vagyis...Palmwoodsba akarok lakni , csak nem tudom  , hogy van-e szabad lakás.
-Már hogyne örülnék neki.? Végre megint láthatlak..Nagyon sokat változtál Car..Nem is ismertem rád. -Mosolygott Carlitos , és most ő ölelt meg engem. -Egyébként meg lakhatsz nálunk is . :) van egy szabad szoba.Igaz nem a legnagyobb , de van. :)
-Jajj nagyon sajálom , hogy azt hittem rajongó vagy... -Szólalt meg végre James.
-Egy feltétellel bocsátom meg. :D Ha a lobbybol felhozod a bőröndömet. !
-Máris Királylány !-Kiabálta James , és már futott is.
- bátyó.. Vezess kőrbe ezen a gyönyörű helyen .-Mosolyogtam.
-Felejtős..Randim lesz egy csodaszép lánnyal.Megyek is készülődni. -Mondta Los , és már el is tunt.
-Én szívesen megmutatom neked PalmWoodsot. -Mosolygott Logan,
-Megjöttem édesem!-Rohant be az ajtón James a bőröndömmel.
-Köszönöm.. :) DE Nem vagyok az édesed. !-Mondtam Komoly arcal.
-Értettem édesem.-Kacsintott James.
-Na én akkor most kipakolok és majd jövök. :)-Mondtam Logannak , és elindultam az üres szoba felé.

~ Logan ~

-Wáó..Ez a lány tökéletes.. Pont jó nekem.-Mosolygott James.
-Ja jól néz ki. De Carlos húga , Szóval ha rám hallgatsz , nem nyomulsz a csajra.
-Hol érdekel az engem hogy kije Carlosnak.?Az a lényeg hogy jól néz ki..
-Ki néz ki jól.?-Kérdezte Carlitos aki éppen jött ki a fürdőszobából.
-Hát..James haja.-Nevette el magát Kendall.
-Ez nem újdonság haver.:D-Mondta James flegmán.
Egyszercsak valaki csönget..
-Oh. Ez biztosan Anna lesz. Szürkoljatok .:D- Mondta Carlos és kinyitotta az ajtót.

~ Caroline ~

Kipakoltam a szobába . Hát tényleg nem a legnagyobb , de otthonossá tettem .:D
Mielőtt elmentem volna Logannal , felléptem Facebookra  , és csináltam magamról egy képet :
Azt írtam hozzá :

~ Messze még a film vége , sőt úgy érzem még vágatlan.~

Mikor kész lettem , kimentem a nappaliba , és Logannal elindultunk  hoteljáró körútra.  : D
Sok helyet megmutatott Loggie . Épp a medencénél voltunk , és beszélgettünk : - Naszóval.. ez lenne a kis medence. :)-Mosolygott.
-Kis medence.? Ha jól látom ez nem kicsi .:D
Amm aki itt van az mind énekes.?-Kérdeztem Logant , de látszott hogy nem rám figyel , hanem arra a 2pláza cicára , akik épp fürdőruhába lengetik magukat.
Gondoltam egyet , és belelöktem Logant a medencébe.
-HÉ! Ezt miért csináltad.?-Kérdezte.
-Annyira nézted azokat a plázacicákat , gondoltam kicsit le kéne hűtened magad. :D
-Hahaha..! Na gyere csak.! -Kiabálta Logan , és belerántott ruhástól a vízbe.
Mindenki minket figyelt , az egész ház.

~ Carlos ~

Éppen haza értem a randiról , amikor megjött Caroline és Logan is.
-Hát veletek meg mi történt.?-Kérdeztem , hisz csurom vizesek voltak.
-Kérdezd Carolinet.!-Nevetett Logan.
-Hát..Hát..- eddig jutott Car , mert annyira röhögött , hogy nem tudott megszólalni.

~ Caroline ~

-Mikor Logannak beszéltem , nem figyelt rám , mert a pláza cicákkal volt elfoglalva és én meg belelöktem a vízbe.-Szólaltam végre meg , de még mindig nevettem.
-De hát miért baj , ha nézi Jessicaékat.?-Kérdezte Los.
-Áh..szóval Jessica..-Löktem meg Logant.-Azért , mert ha  beszélek neki , akkor rám figyeljen..
Carlos ránézett Loganra , de tiszta komoly arccal.
-Najó..Én most át öltözök , aztán majd jövök. :)-Mondtam , és bementem a szobámba , vagyis a szoba elé, mert kiváncsi voltam , mit mond Carlos Logannak.
C:-Haver..Ne találd ki hogy be próbálkozol nála..
L:-Eszembe nem jutott ..csak barátok  vagyunk..
C:-Maradjon is így..
Kicsit meglepődtem , mert nem gondoltam , hogy Carlos ilyet mond.
Egyáltalán hogy gondolhat ilyet..áh mindegy..át öltözök.
Mikor kész lettem , kedvem volt egy kicsit a medencénél lenni ,ezért gondoltam lemegyek.
Kijöttem a szobámból , rámosolyogtam a fiúkra , és kimentem az ajtón..Vagyis ki akartam menni , de Logan megkérdezte hogy hova megyek. 
-Barátkozni. :)-Mosolyogtam , és elmentem a lakásból.

Ennyi volt  a 2.rész. :)
3Kominál jön a kövi . :)


2 megjegyzés: