2013. február 16., szombat

Sziiasztok. :)

Mivel nem volt 3 komi az előző részre , ezért most csak egy ilyen kis rövid "részt" hozok. :|


~ James ~

Lementem a medencéhez ,  és láttam hogy Caroline asztalra dölve alszik.
Odamentem hozzá , megsimogattam a hátát  , és megszólaltam :-Ébresztő csipkerózsika. :)
Nagy nehezen fel hajtotta a fejét az asztalról , és megszólalt :-Ő..ő..Szia.
-Hát veled mivan.?:DD
-Lejöttem kicsit barátkozni , de nem úgy alakult ahogy gondoltam..És hosszú volt az utazás és fáradt vagyok.
-Áhhá.Értem én. A kaja biztos feldob . : D -Mondtam , és elindultam szerezni valami rágcsálni valót , mert én is éhes voltam.
Olyan jól néz ki Caroline. Biztos van esélyem nála...Mert végülis kinél ne lenne esélyem .?:D

~ Caroline ~

A Medencénél kicsit el bólintottam. Azt hittem szerzek 1-2 barátot , de nem így lett. A barátok pont akkor sétálnak be az életembe , amikor nem számítok rá. Szóval várok.:D
Megjött James a kajával . -Nah béby ezt találtam .:D-Szólalt meg.
-Nekem tökéletes. :D Jah .. és ne hívj bébynek.
-Értettem szívem..
-Ajhmáár. :DD Tudod mit.. én akkor hajas babának hívlak. -Nevettem.
-Értette Béby. -Kacsintott.
Miközben ettünk ,  oda jön hozzánk Logan Kendall és Carlos.
-Na mizu.?Mi is idejönnénk ha nembaj.-Szólalt meg Kendall.
-Hát..Most ne..-Mondta James.
-De...Nyugodtan . Mosolyogtam. Nem szeretnék Jamessal kettesbe lenni ..
Már kb 1órája ültünk a többiekkel a medencénél . Jól éreztük magunkat , nevetgéltünk és közbe mentek a zenék a hangszóróból. Egyszercsak
 megszólalt a TheWanted-glad you came: 




6 megjegyzés: