2013. június 1., szombat

Sziiasztok .:) Meghoztam a 21.részt. :)
Bocsi , hogy tegnap nem tudtam új részt hozni.. osztály kiránduláson voltam.. 
6Komment és jön  a kövi rész. :)

Ezt a zenét érdemes meghallgatni előtte / közben .                                   (Miley Cirus  - The climb . )

21.the way 3

Király..Se kaja , se ruha , se semmi.. -Kiskutyám , erre nagyon ráfaragtunk.-Néztem sütire, ő pedig csak bámult rám üres tekintettel . -Na jól van...Legalább te itt vagy most nekem .:) -Simogattam meg őt.
-Induljunk sütike.-Mondtam , és felálltam a padról. Miközben sétálgattunk az út szélén , halkan a No Idea-t dúdolgattam .
Egyszer csak rám tört a fej fájás.
 Érthető... hiszen reggel óta egyfolytában süt ez az átkozott nap.. Már csak ez kellett ...egy napszúrás.
-Oh.. azt hiszem most jön fel a tegnapi kaja.. -futottam le az útról , és az egyik bokorba rókáztam egy kicsit.. Nagyszerű..
-Nagyon nem érzem jól magamat..- Dőltem le a fűbe .
Süti oda jött hozzám , és a kis órával megbökte az oldalamat ..azután rám nézett..de most nem azzal a " bamba " arccal , amivel szokott. Olyan volt , mintha azt kérdezné : - Nem lesz bajod gazdi .?
5perces " földön hempergés " után felálltam a földről .
A fűben egy csillogó valamit pillantottam meg. Mikor jobban megnéztem , láttam , hogy az egy pénz érme.
-Ha ezt én hagytam el , akkor kell még lennie valahol..-Nyúltam a zsebembe..És hopp...van egy kis apróm.. Éppen elég egy kis kajára.
- Jee.! Tudok enni!-Kiabáltam el magam.. Mikor ránéztem sütire , láttam , hogy épp a fű szálakat eszegeti.. Én is borzasztóan éhes vagyok , de úgy érzem , süti az aki érdemel egy kis ételt.. Hiszen... ki tudja mióta nem evett semmit..nekem pár napja , még arany életem volt , és mindent megkaptam amit csak akartam..
-Na jól van.. Induljunk kiskutyám , már jobban vagyok..:)-Szóltam oda sütinek. Ő abba hagyta a fű kapargatását , és egy kettőre már mellettem termett.
Csak sétálgattam és sétálgattam az út mellett sütivel..
Ő csak  ballagott mellettem , a farkát csóválgatva , mintha minden rendben lenne.
Igyekszem a legjobb környezetet teremteni neki.ha már egyszer végre egymásra találtunk , mint társak a bajban , és olyan " nagy szerelembe '' lettünk , akkor legyen boldog az én kis kutyusom .:d
Az út szélén észrevette egy éjjel nappali üzletet.
Sütit kikötöttem egy fához , én pedig gyorsan befutottam az üzletbe , valami kutya kaját keresni.
-Jónapot..-Nyitottam be a boltba .
-Végre valami vevő .-Mosolygott a férfi.
-Kutya eledelt keresek...Kapható magánál.?-Kérdeztem.
-Inkább szappant kéne magának..Nem kutya kaja..:D-Viccelődött az eladó.
-Tudja , elég rossz helyzetben vagyok...És képzelje...Az eledelt nem magamnak veszem..Hanem a kutyámnak.-Kezdtem el komolyan a mondatot , de aztán én is elnevettem magam .
-Na látja.. maga is kacag..:D  Itt az eledel .. -Tette le az asztalra a kaját.
-Köszönöm.-Nyomtam a kezébe a pénzt aztán kisétáltam a boltból.
-Itt vagyok már sütike.. :D És nézd.. mit hoztam..- " Varázsoltam " elő zsebemből a konzervet.
Ő csak nézett rám bambán , aztán felállt a földről , és körbe járt 2x , miközben ugatott.
-Tessék.:)-raktam le a földre az ételt.
Süti 2perc alatt befalta az egészet , s aztán az üres konzervet a lábam elé tolta , és gülü szemekkel bámult rám. Mintha azt kérdezné : Hol a többi .?
-Nincs több süti...:| Menjünk...-Dobtam ki a konzervet a kukába , és elindultam ..
Miközben ballagtunk az út mentén , ki esett a hátsó zsebemből a telefonom.
-Ezt nem hiszem el...KOMOLYAN .?Ez komolyan itt volt a zsebemben egész végig. ?- ütöttem meg a fejemet a kezemmel  ,aztán felvettem a telefont a földről .
Be tárcsáztam anya számát  , de aztán mikor fel akartam hívni azt írta a telefon : Csak segély hívásra.
WTF.? Mi.? Nincs benne a kártya.?
Gyorsan szét szettem a készüléket  ,  és igazam lett..Tényleg nincs benne kártya...
Ezt nem hiszem el..Csak is én lehetek ennyire szerencsétlen...
Miközben sétálgattunk , a telefonomat nyomkodtam.. Rákattintottam a képekre , és elkezdtem nézegetni őket..
Miközben hajtogatom a " semmilyen " képeket , végre egy két olyan jött , amiknek sok érzelmi értékük van.
Emlékezetes pillanatok..Kendallal hülyülések ..de olyanok , amiket soha , de soha nem fogok elfelejteni..
Mikor tovább lapoztam , jöttek a siratósabb képek..Olyanok , amin Logannal vagyok..Csókolózunk , hülyülünk .
-Nézd kiskutyám .. :)  -Mutattam oda Sütinek a telefont . - Az a fiú  , akivel a képen vagyok , ő az , akit mindennél jobban szeretek.. És most éppen azért küzdök , hogy haza érjek , és vele legyek...Nem számít , mivel kell megküzdenem , csak hogy újra lássam , de bármivel is.. megfogok ... Annyira hiányzik...  És nagyon megbántam , hogy csak úgy ott hagytam.. Nem kellett volna.. hiba volt... -Csak Mondtam , és mondtam a dumát , több órán keresztül .  - És nézd.. Ezen a képen ő van...Logan.. még a neve is tökéletes , akár csak ő. :D-Mutattam Sütinek egy képet, Ahol Logan épp a hotel előtt áll , és jól látszik a PalmWoods felirat az épületen . - Süti csak bambán bámulta a telefonom .. Tudom , hogy nem ért semmit , de azért , jó , hogy van valaki mellettem , akinek el tudok mondani mindent.. és az a legjobb benne , hogy nem tudja elmondani , mennyire hülye vagyok...:D
Miközben sétálgattunk , megláttunk egy kis patakot , mellette egy két bokorral .
-Egy kis víz ! -Kiabáltam , és a patakhoz futottam . 
térdre rogytam , és a kezembe mertem egy kevés vízt , s néztem , ahogy kifolyik az ujjaim közt. És ezt csináltam újra és újra.
- Kiskutyám ! Ez tiszta. ! :DD - Intettem Sütinek , mire ő felém futott.
Annyi vizet ittam , hogy alig tudtam felállni a földről . 
A Patak mellett 2 bokor is volt , amin piros bogyók nőttek.
Kis koromban apu mindig azt mondta , ne egyek meg semmi olyat , amiről nem tudom mi ..
De.. most muszáj lesz... az éhesség majd megöl..
A Bokorról letéptem egy pár bogyót , és gyorsan befaltam. 
-Süti ! Te az előbb már ettél finomat... Nem bocsátanám meg magamnak , ha történne veled valami ..- tiltottam el sütit a bogyóktol..-Na gyere .. Menjünk .:)
Pár óra múlva nagyon nem éreztem jól magam...Izzadtam , de közben fáztam is.
Fájt a fejem , és már csak dölöngéltem ide-ode . ha ez nem volt elég , még halucináltam is..
Sütit fekete színűnek láttam.. A Fejemben pedig össze vissza kavarogtak a gondolatok..Aztán egyszercsak össze estem..
Mikor megébredtem , már egy kórházi ágyban feküdtem.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira várom a kövit! Siess vele! :D
    És igazad volt, most el tudom olvasni, csak nem volt annyi eszem, hogy rányomjak az internetes verzióra xdd

    VálaszTörlés
  3. Ahj, mennyit szenved szegeny :| varom a kovit! ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!!! KÖVIT!!! Ha Logan tudná érte mit meg nem tesznek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!! :DD köviiit!! :DD <3

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett.! :D Kövit hamar.:)<33

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett sies a kövivel :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a blogod! :))
    Van facebookod? Ha van légyszí jelölj be, mert tanulni szeretnék tőled, mármint, hogyan kell jó blogot írni, stb... te vagy a blog példaképem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.facebook.com/balog.marika.7?ref=tn_tnmn ez az én fb-m

      Törlés
    2. bejelöltelek .:) Noémi vagyok .:)

      Törlés