2013. június 2., vasárnap

Sziiasztok .:) Meghoztam a 22. részt. :)
7komi és új .:)

22WAIT FOR SOMETHING BETTER .

~ Logan ~

Korán , Szombat reggel egy padon üldögéltem a Palmwoods előtt. A többiek még nagyban szunyáltak , én pedig csak néztem ki a fejemből.
Egyszer csak azt vettem észre , hogy valami szőrös állat löködi a lábamat.
-Hát te meg. ?-Néztem a földre , és egy nagy arany színű kutyát pillantottam meg , aki csak ugatott és ugatott..
-Hagyd abba !...Még mindenki alszik..-Álltam fel a padról , de ő a parancs ellenére is csak ugatott tovább, aztán elkezdett löködni . Mintha valamit mutatni akarna..
Úgy voltam vele , had mutassa... úgy sincs semmi dolgom.
Követtem hát a kutyát ... Olyan 15perc múlva futásnak eredt , és megállt egy emberi testnél ..
Mikor közelebb mentem , láttam , hogy az Bella..
-Uram isten ! BELLA ! - Futottam oda hozzá , és térdre rogytam .
-BELLA..! KELJ MÁR FEL... HALLOD ?! -Kiabáltam , miközben egy könnycsepp csordult le az arcomon. Gyorsan felkaptam őt , és bevittem a legközelebbi kórházba.

~ Bella ~

Mikor megébredtem , Csak egy fekete foltot láttam , aki ott ült mellettem , és fogta a kezem .
Mikor ki élesült a látásom , láttam , hogy az a fekete folt nem más volt , mint Logan .
-Nővér...Nővér...Megébredt ! - Kiabálta Logan a dolgozóknak .
Pár percig alig jött ki hang a számon , de aztán sikerült ki nyögdécselnem valamit : -Hogy..Hogy találtál rám?
-Nem fogod elhinni...Egy bolyhos állat mutatta nekem az irányt. -Mosolygott Logan.
-Süti.? De..dehát.. hogyan ?-Csodálkoztam.
-Majd elmondom.. De most az a legfontosabb , hogy jól vagy. :) - Fogta még mindig a kezem.
-Figyelj...Én...-Kezdtem bele a mondatba , de ekkor belépett az ajtón Kendall , Kelly és még egy lány. 
Logan elengedte a kezem , és felállt a mellettem lévő székről.
-Húgi ! - Futott hozzám Kendall , és jó szorosan megölelt. 
-Nem..Nem kapok levegőt...-Nyögtem ki , és kibújtam Kendall öleléséből.
-Bocsi..Csak.. olyan boldog vagyok , hogy épségben vagy.. Mama pár napja hívott , hogy elmentél tőle.Azóta minden nap minden percében téged kereslek .-Mondta.
-Pontosítok.. elszöktem...
-De...hát...Miért.?- Csodálkozott.
-Hiányoztál.. De Mama megtiltotta , hogy haza jöjjek.. Így hát... megszöktem ... - Kerültem Kendall tekintetét. Hiszen... nem miatta jöttem vissza..
-És..És most már jobban vagy. ?- Ült le az ágy szélére Kelly. 
Én nem foglalkoztam a kérdésével , hanem Logant néztem , amint az a számomra ismeretlen lány a nyakába ugrik , és puszilgatja , csókolgatja .. - Olyan ügyes voltál , hogy megtaláltad őt. - Mondta a lány .
-Nem az én érdemem , de azért köszönöm . -Mosolygott Logan , és megcsókolta őt. 
Szerintem Kelly egyből vágta a szitut , hát  bemutatott a lánynak . -Oh.. ti még nem is ismeritek egymást.. :) Bella  , ő itt Sarah.. Sarah , ő itt Bella.
-Szia. Mint ahogy Kelly is mondta , Sarah vagyok..Logan barátnője. - Mikor ezt kimondta , a szívem darabokra tört...Amíg én küszködtem , hogy lássam Logant , és minden percben rá gondoltam , addig ő nagyban leszart engem , és másra gondolt..Tovább lépett..
Pár perc csendben maradás után megszólaltam : -Én pedig Kendall testvére. -Vágtam egy erőltetett mosolyt , és magamban hozzátettem : Ja .. és Logan volt barátnője..
-És.. valaki tudja , mi is történt velem .? Mondták az orvosok .? -Kérdeztem a többiektől.
-Hát... olyan bogyót ettél , ami mérgező volt... ha csak egy darabbal is többet ettél volna , már nem itt lennél..-Mondta Logan.
-Ez... megnyugtató...... És...Hol van süti .? 
-Kiderült , hogy régebben a PalmWoodshoz közel élt ...Csak azt nem tudom , hogy tudta , hogy mi ismerjük egymást..
-Csoda kutya... - Nevettem el magam. - És.. most holvan..?
-Régebben egy kislány elveszítette..Most újra találkoztak.. és süti , akit igazából mancsnak hívnak , már a gazdájánál van.. -Nekem egyből lefagyott a mosoly az arcomról , és egy kettőre bánatos lettem..
- Nem is illik hozzá a mancs név... a süti sokkal jobb..:) - Mondta Kendall , és megveregette a vállamat.
-Remélem jó helye lesz .:) Na és... mikor engednek ki a kórházból.?
-Hamarosan.-Mosolygott Logan . 

Délután kiengedtek a kórházból..Mikor beléptem a 2J-be , rögtön  a szobámba  siettem , de pf... már nem az én szobám volt.. Carlos " be fészkelte " oda magát.. 
-Komolyan... Ne már... - Nyafogtam , és leültem a  nappaliba a kanapéra. 
-Nyugi.. holnaptól már elfoglalhatod a trónod..:D azaz a szobádat.. :D - Ült le mellém Kendall.
-Remélem is..:d meg tudod mondani , hogy hányadika van .?
- Május 29.. -Mosolygott Kendall.
- Tudod mi van ma .?-Csillogott a szemem..
-Persze...Hogy itt vagy.. : D - Hát... én nem erre a válaszra számítottam ...Ma van a szülinapom..- Hé.. Hol a bőröndöd.?-Csodálkozott.. 
-Ellopták.. Az összes ruhám , ami volt, már nincs..
-Na  hát akkor... Itt a pénz tálcám ..  Vegyél sok rucit :D-Nyújtotta Kendall a pénztálcáját. 
-De.. biztos.. ?
-Persze...Úgy sincs mit csinálnom ezzel a sok pénzel. :D
-Nagyon köszönöm. :) - Öleltem meg Kendallt.. -megyek is át Kellyhez .- Álltam fel a kanapéról , és egy  kettőre már Kelly  ajtajánál voltam . 
Jó kedvűen bekopogtam hozzá , de a a jó kedvem egy kettőre elszállt , mert Sarah nyitott ajtót.
-Kelly... Bella keres..-Kiabálta a lány .
-itt vagyok .-Termett ott előttem Kelly.
-Gondoltam eljöhetnél velem Shoppingolni...:)
-Hát... Most nem érek rá.. Sarahval éppen gumi cukor csodát csinálunk...:D Össze vissza minden féle  édességet és minden féle fagyit rakunk egybe. :d 
-Tudom..Hiszen...Együtt találtuk ki...Na de.. mindegy.. akkor szia..-Léptem el az ajtótól , és lementem a lépcsőn. 
Le hajtott fejjel indultam együl vásárolni.. Általában soppingolni mindig vidáman megyek  még egyedül is , de most valamiért nem.. Teljesen le vagyok hangolva.. 
Mikor végeztem , bánatosan léptem be a lakásba.. Sötét volt , hát felkapcsoltam a villanyt . . Ekkor egy tömeg ember ugrott elő külön féle helyekről . - BOLDOG SZÜLINAPOT ! -Kiabálták . 

10 megjegyzés:

  1. Szegény Bella!! :// köviiiit!! :))

    VálaszTörlés
  2. Kövit gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  3. Imádom a fordulatokat a történetedben. Nagyon jó lett. Várom a következőt, csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
  4. Szegény Bella!!!majdnem sírtam!Kövit!!

    VálaszTörlés
  5. Annyira sajnálom Bellát!Kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
  6. Ahh, az a Sarah -.- amugy nagyon jo lett! ^^ varom a kovit! :D

    VálaszTörlés
  7. Sarah mondtuk már hogy kopjál le mert Logan FOGLALT felfogtad?
    Szegény Bella nagyon sajnálom.
    Nagyon jó lett KÖVIIIIIT gyorsan.

    VálaszTörlés
  8. Az én blogomban is most volt a szülinapi rész. ._. xd Nagyon jó lett, várom a kövit.! :D <33

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó! Imádom, ahogy írsz! Következőt várom!

    VálaszTörlés