2013. június 8., szombat

Sziiasztok .:) Bocsánat , hogy nem tudtam hozni új rész pénteken , de most már van .:)
Kiraktam egy szavazást , hogy a következő történetnek ki legyen a  fő szereplője.. Eddig mindig Logan volt.. Most ti szavazhatjátok meg. :)
 Szavazás vége : Vasárnap 20:oo 
Utána írom ki miről fog szólni a következő történet. :)
Neveket most is elárulok :

Aria Morgan
Vicki Jonson 
Emma Hastings
Vanessa Laurens


23.I have nothing
Ehhez a részhez , ez a dal illik :D : 

~ Kelly ~

Te jó ég.. Teljesen elfelejtettem Bella szülinapját.
Gyorsan befutottam a lakásomba , és keretem valami olyasmit , amit ajándéknak megfelelő . 
A fürdő szobai kis szekrényben megláttam egy bontatlan parfümöt .
Gondoltam az pont jó lesz. Gyorsan becsomagoltam , és már futottam is át  a többiekhez a buliba.
Mikor oda értem , még nem volt ott Bella..

~Bella ~

-Boldog születésnapot húgi .:) -Jött oda hozzám Kendall , és a fejembe nyomott egy party sapkát.
-Oh.. Most nem kicsit lepődtem meg..:D  -Néztem kőrbe. - Nagyon.... - Tartottam egy 10 másodperces szünetet  .Már majdnem sértő szavak jöttek ki a számon , de szerencsére észbe kaptam.. : - ki tettetek magatokért. :)
- Gondoltam , hogy tetszeni fog. 10Évesen ilyen partit szerettél volna:D Meg találtam pár napja a szobádba a régi rajzaidat , ahol lerajzoltad , milyen szülinapot szeretnél.  Hát , megvalósítottam .:D Sajnos igazi csillám pónit nem kaptam , csak plüssöt.. :D - Nyomta Kendall a kezembe a plüssöt.
-Oh..hát köszönöm. .:DD - Próbáltam valami mosolygós fejet vágni , és azt mutatni , mintha örülnék ennek az egész partynak .
-Akkor menj , öltözz valami csini ruhába , aztán siess vissza .:D
-Oké.-Léptem be a szobámba , s szépen lassan becsuktam az ajtót. Legszívesebben bevágtam volna , olyan erősen  , hogy az ajtó ki szakadt volna .. Semmi kedvem sincs ehhez az egész bulihoz.. Most még az ajándékokat sem várom.. JAJJ.. Remélem  nem felfújható rózsaszín légvárat kapok , amit szerettem volna kiskoromba.
Miközben öltözködtem , megláttam a naplómat az éjjeli szekrényen..  Te jó ég.. Kendall azt mondta , pár napja találta meg azokat a rajzokat a szobámban .. Azok a ruhás szekrényemben egy régi dobozban voltak..
Nagyszerű...Kendall kutakodott ... Ha a naplómba bele olvasott...  áh... ha azt csinálta volna , szerintem én már toronyba lennék bezárva egy felfújható rózsaszín légvárral..
Mikor kész lettem , épp indultam volna ki az ajtón , de meg gondoltam magam..Helyette megragadtam a naplómat , és egy tollat és kimásztam az ablakon.
Sikeresen egy bokorban landoltam..Nagynehezen ki kecmeregtem onnan , és elindultam a kis tóhoz.
Mikor oda értem , leültem a fa hídra , s előettem a naplómat..  Kinyitottam , és elkezdtem írni : Kedves naplóm..
Pár perces szünetet tartottam , aztán  a tollat újból a papírra nyomtam : Itt az idő , hogy tiszta lapot kezdjek ! - Írtam , aztán egy nagy lendülettel bele hajítottam a naplót a tóba.
Még pár percig ücsörögtem a hídon , Loganon gondolkozva.. Hogy lehet , hogy pár nap alatt túl lépett rajtam. ? Tudom.. én mondtam neki.. de...nem gondoltam komolyan .
Egyáltalán nincs kedvem ehhez az egész   partyhoz

, de vissza kell mennem... Hisz Kendall annyit küszködött vele...Én meg most itt ülök  , ahelyett , hogy hogy megpróbálnám magam valahogy jól érezni .
vissza sétáltam a hotelhez , nagy nehezen visszamásztam az ablakon , aztán ki mentem  a szobámból
-Huh...Sok idő volt..:D- Szólalt meg Kendall.
-Szép akartam lenni .:D
-Mindig az vagy húgi .:)-Ölelt meg.
-Köszönöm  ezt a bulit..Köszönök mindent. -Mosolyogtam.
-Kíváncsi vagy az ajándékaidra. ?:D -Futott oda hozzám James.
-Nagyon .:d-Mondtam , de már előre rettegtem , miket fogok kapni.
-Kezdem én.-Mondta Kendall , és a kanapé alól előhúzott egy gitár alakú dobozt .
-Na vajon mi lehet benne. ?:D-Kérdezte . 
-Nem is tudom ...:D - Öleltem meg Kendallt.  - Nagyon köszönöm. :) - Huh.. nem légvár... :D
-Most én jövök .:)  - Lépett oda hozzám James , és át adta az ajándékot..   Egy cipőt. 
- Huh.. ez nagyon tetszik . Köszi.:)-Öleltem meg őt. 
-Remélem hordani fogod.  :D
-Naná..:d ki a kövi .?^^ 
- Én.. .:D-Termett előttem Carlos , és " kezembe nyomta " az ajándékot. 
-Testápoló stb..:D - Mosolygott. 
- Köszönöm. :)
- Én jövök ! -Futott oda hozzám Alice. - Tessék . :) - nyújtott oda nekem egy táskát. Mikor bele néztem , egy Louis Vuitton Táska volt benne.. - Te jó ég... Ez egy vagyonba kerülhetett.. Nagyon - nagyon köszönöm. :) - Öleltem meg Alit.
-A Barátokért mindent. :) 
Vártam , hogy Logan elém lép , és valami csodás ajándékkal meglep , de semmi..
-Akkor most én jövök .-Mosolygott Kelly , és oda adta az ajándékát. 
Pont olyan parfümöt kaptam tőle , amilyet én is adtam neki a 17.születésnapján. 
A Parfüm bilétájára volt írva valami. Hát..Kinyitottam...
Ez állt rajta :

Nagyon Boldog 17. születésnapot kívánok a legjobb barátnőmnek , Kelly-nek .. <3
~ Bella.

-Egy jó tanács.. Mielőtt átadnád  az ajándékot máskor néznéd meg a bilétát. -Nyomtam a szeme elé  .  Kellynek rögtön arcára fagyott a mosoly.. -Látom ennyit érek neked..-Mondtam , és  leraktam a parfümöt az asztalra , aztán  berohantam  a fürdő szobámba. 

-Bella..Én.. nagyon nagyon sajnálom..-Jött be az ajtón Kelly.
-Nem érdekel.. Még pont te mondtad nekem , mielőtt elmentem , hogy  ne találjak magamnak új legjobb barátnőt.. nem is találtam..De te...Igen..
-Ez nem igaz.... 
-oh..dehogy is nem ...Idézek :  " Ez a barátság , ami köztünk van örök Szétszakíthatatlan . "  Látom.. nagyon..
-Figyelj..-Nem. te figyelj..-Vágtam a szavába. - Menj el..az egész partyról ... nem vagyok rád kíváncsi. 
Kellynek elakadt a szava , s bánatosan kiment az ajtón.

Kb 10percig még a fürdő szoba padlón ücsörögtem ..Egyszercsak belép valaki az ajtón.
Sarah.. Nem mondott semmit , csak nézegette magát a tükörben.
-El vettél tőlem mindent.. - Szólaltam meg , és felálltam a földről.
-Logant..? Talán hiányzik a csókja , az ölelése. ? -Vett elő a zsebéből egy papírt , és a szemem elé nyomta.
-Találd ki mi lehet ez .. -Mosolygott . - Nem tudod. ? Hát a naplódból egy Lap..Épp kint sétálgattam  , és láttam , amint kimászol az ablakon.. Aztán  a földön észre vettem egy papír lapot.. Gondolom a naplódból szakadt ki.. Mit szólt Kendall , mikor megtudta , hogy a kis húgocskája belezúgott a legjobb haverjába.? Vagy még nem tudja.? Mert akkor nagyon szívesen elmondom neki . ;)
-Add oda a LAPOT ! - Emeltem fel a hangom.
-Nem.. nem..-Lépett ki a fürdő szoba ajtaján..
Én is kimentem , s a konyhához mentem , felzabálni az egész étel készletet.
Sarah észrevett , és direkt előttem megcsókolta Logant .
Meggondolás nélkül megfogtam egy pohár hideg vizet, és rá burítottam Sarah-ra..
-A BULINAK VÉGE. ! -Kiabáltam , és bezárkóztam a szobámba.  
Az ágyamon egy kis dobozt fedeztem fel. Ez eddig nem volt itt..
  Érdeklődve nyitottam ki a dobozkát ... 
Egy gyönyörű nyaklánc volt benne , és egy kis cetli :  For you .:)  -Logan.

10 megjegyzés:

  1. Kövit!!Remélem hogy Bella és Logan újra összejönnek

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon nagyon tetszett!!!!!
    Hu Sarah, meg fogom ölni.
    Gyorsan kövit megól a kiváncsiság mi jöhet még

    VálaszTörlés
  3. Young Love is so Complicated!!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Juujj ^^ nagyon jo lett! Cuki volt Logan-tol :D

    VálaszTörlés
  5. Szia szia! :D

    Először is, én Logan storyt akarok :DD
    Másodszor a rész fantasztikus lett^^ Kendall nagyon aranyos, hogy egy régi "álmot" valósított meg, bár korábban is megtehette volna :P
    Sarha meg egy k_rva... ennyi :D
    És direkt írtam Sarhának xDD

    Várom a folytatást!
    Love, Riley Anne :)

    VálaszTörlés
  6. Sarah egy "váza".xd Logan meg.... ahw.:$ Várom a kövit.! :D<33

    VálaszTörlés
  7. Úristen *-* Imádtam! Ez a Sarah csaj egy Pfuuuu.... Loggie milyen cuki :) Nagyon-nagyon várom a kövit! Hozd gyorsan!!

    VálaszTörlés
  8. Köviiii!Akkor sem írok hosszú komit!!:DD(ezt csak te értheted xd)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!! Ide illik még, hogy: "Egy kapcsolat 2 emberről szól csak néhány ribanc nem tud számolni." Várom a következő részt!!!!

    VálaszTörlés
  10. Sya nagyon tetszett eddigi legg jobb én Logan storit akkarok és várom a kövit Shara meg egy kis k@rv@ :D


    Pusza
    Ween

    VálaszTörlés