2013. június 29., szombat

Sziiasztok .:)
Meghoztam az új  történetem 1részét. :)
Ez eltért egy kicsit az eddigiektől , de remélem ez is tetszeni fog nektek .:)
7Komi és új :)

1. Life Sucks / Az élet szívás.

~ Aria ~

Már több mint 3 órája a kocsiban mozdulatlanul ülök , úgy mintha valaki oda ragasztott volna az üléshez.
Az ablakon bámulok kifele, közben a füles a fülemben , hogy ne halljam anyám
Egyfolytában csak mondja és mondja a magáét..Én meg csak bólogatok
Egyszercsak megpillantottam a nagy HollyWood táblát. Oh Yeah !
Pár perc múlva anya meg állt egy barna épületnél.
-Itt vagyunk .-Szólalt meg , majd kiszállt a kocsiból .
Nagynehezen én is kikecmeregtem a járgányból és kiszedtem a csomag tartóból a bőröndömet.
-Kicsim , hiányozni fogsz ..:) - Ölelt volna meg anya , de el toltam magamtól.
-Még mindig nem akarok itt lakni..Ez a bentlakásos cucc nagyon ki fog akasztani..
-Mérges vagy még mindig , amiért beírattalak ide. ? Kicsim..Ezt én érted teszem..
-Jajj.. ne csinálj már úgy , mintha nem akarnál tőlem megszabadulni..Ezért írattál be ide.. semmi másért..Na by..-Hagytam ott anyát a kocsinál , majd elindultam a barna ház felé..
Miközben sétáltam a bőröndömet húzva , megpillantottam 2 srácot  , akik épp kosár labdáztak .Nem nagyon érdekelt addig , amíg valamelyik el nem talált a labdával.
-Héé..-Fordultam meg , majd kezembe vettem a labdát. -Ajánlanék egy kosár tanárt ... Megtanítana titeket normálisan célozni...
-Hohó...Mi  tudunk játszani..-Szólalt meg az egyik srác.
-Látszik....-Dobtam egyet kosárra , és hoppá...Bement..
-Na akkor ezt nézd..:D-Vette a kezébe a piros pólós fiú a labdát, majd kosárra dobott  , de hopp..Kihagyta.
-Gratulálok ..-Mosolyogtam gúnyosan , és lassan tapsoltam egy párat. -Mint már mondtam..Ajánlanék egy kosár tanárt..-Ezután a beszólásom után elindultam a ház felé, majd megkerültem és a bejárati ajtón mentem be.Kicsit megkeveredtem .. nem tudtam mi merre van és fogalmam sem volt hova vezet a lépcső .
Pár perc múlva végre sikerült a nappaliba jutnom. És kit láttak szemeim .? A Kosárlabda bajnokot..
-Hát te már megint itt vagy .?-Kérdeztem , miközben a bőröndömön támaszkodtam .
-Van ám hátsó ajtó is..:D Egyébként Logan vagyok . - Feküdt a srác a kanapén .
-Nagyon nem érdekel  , hogy ki vagy.. Tudod...vannak emberek , akik le szeretnének ülni ..
-Azok az emberek üljenek a székekre...Most éppen pihenek , ha nem tűnt volna fel ..
-És miben fáradtál el .? Abban a roppant jó kosárlabda játékban .?
-Jólvan ...tessék..-Ült fel a srác. - Ha ez kell , hogy befogd a szád ...
-Végre...- Éppen csak le csücsültem a kanapéra , mikor a többi srác szó szerint rá ugrott Loganra , nekem pedig alig maradt helyem.. Ilyenekkel hogy fogom én kibírni egy házba.. Mikor már teljesen ki szorítottak a kanapé szélére , felálltam , és inkább leültem a székre.
-Na látod... -Mosolygott Logan.  Nagyon irritál ez a srác..Már a jelenléte is..
Egyszercsak betoppant a nappaliba egy másik lány.Nála is bőrönd volt . Köszönt , leült egy székre , majd mosolyogva nézett a fiúkra.
-Na mizu .? :d-jött be az ajtón 2 másik lány . Az egyiknek szép hosszú szőke haja volt , s mosolygós arca. Nagyon szép lány. Szerintem mindenki érte van oda.  A másik csajszi pedig aranyos volt . Olyan kis ártatlan arcú mosolygós lány.Ők is leültek egy székre , majd az egyik a haját , másik pedig a telefonját bizergálta .
-Mindenki itt van .?- Jött be egy középkorú morcos arcú férfi az ajtón.
-Igen.-Szólaltak meg egyszerre a srácok.

- Tökéletes..Mint már észre vettétek , 2 új lakó érkezett.. Aria Morgan és Vanessa Laurens. -Mutatott a férfi ránk. -Ők fogják betölteni az üres helyeket. Vanessa lesz Jamessal egy szobába , és Aria pedig Logannal..
-NEMÁR.. Ezzel a kis nyomival .?-Néztem Loganra.
-Te beszélsz Rock Barbie ? - Nevetett a srác.
-Jajj..Te beszélsz rock barbie ? -utánoztam Logant , és közben hülye fejeket vágtam.
-ELÉG LEGYEN !  - Kiabált egyet a férfi. - Szóval... Folytassuk .. Én John vagyok..A Ház vezető.. Ők pedig itt  Kendall , Carlos , Logan , James , Vicki és Emma.-Mutogatott arra, akinek éppen a nevét mondta.
-A rend érdekében vannak bizonyos szabályok . 1. 10-kor már mindenkinek a szobájában kell lennie. 2.Szigorúan tilos Lógni az iskolábol..3.Nem járunk magas sarkúban...-Nézett a lábamra. Nem.. az kizárt...Nem is hoztam más cipőt.. csak magas sarkút.-Ne csinálja már Jonny , én...-4. SZABÁLY...Nem tegezzük a főnököt .-Vágott a szavamba Jonny.  Érthetőek voltak a szabályok .?
-Igen , uram.-Szólalt meg  Vanessa.
- ÉRTHETŐEK VOLTAK .? - ''Mászott a képembe '' Jonny .
-Azok...-Mondtam , és felálltam a székről , majd elindultam a kijárat felé.
-Hát te meg hova mész .?-Kérdezte John.
-Sétálni..
-5.SZABÁLY.. 2-4 -ig  csendes pihenő van..Senkinek se szabad kijönni a szobájából . És most.. 2Óra múlt 3Percel.
-Hülye szabályok ...-Jegyeztem meg Halkan .
-Mit mondtál .?-Nézett rám Jonny mérgesen.
-Semmit. -Mosolyogtam , majd megfogtam a bőröndömet , és felsétáltam vele a lépcsőn.
Logan be ment a szobába , én pedig követtem . 
Jajj.. hogy fogom kibírni itt. ...Az élet szívás...
Ledobtam a bőröndömet az ágyra , majd elkezdtem kipakolni.
-Huh..Milyen színes ruháid vannak..Fekete , fehér , vörös.. Tök nyári színek ..:DD-Szólalt meg Logan .
-Minek kell nézned...? Nem fordulnál el.? Vagy inkább nem fordulnál fel .? 
-Ha nem fordulok el mi lesz .?:D Rá lépsz a férfiasságomra a 10cm-es tű sarkúddal .?:D
-A te férfiasságod is kb 10cm lehet..
-Hú de vicces vagy..  Mi ez a hajszín .? Rád okádott egy kék sárkány..?:D
-Most aztán te  is nagyon vicces vagy ám... 
-Mondták már sokan ..:D Najó.. megyek.. majd jövök..-Mondta Logan és az ablakhoz ment.
-Hova mész .? Mivan .?
-Lassan 1000éve itt lakom..Mivel Jonny mester a bejárati ajtónál örködik , az ablakon szoktam kimászni..-Hajtotta le logan a kötél létrát. -Majd jövök .. ;) - Intett majd lemászott .
Pár perc múlva mikor már ez a hülye elment , gondoltam egyet , és felhúztam a létrát .
-Na ezt old meg Mr.Kosárlabda. :D-Mondtam halkan.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon bejovos az uj sztori ^^ Aaaahh... nagyon nagyon varom a kovetkezo reszt :D Szerintem ez a sztori is szuper lesz :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!Hamar hozd a kövit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!! Siessss a kövivel...!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! :D köviiit!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia szia :D

    Te jó ég, elképesztően bejön az 1. rész *--* Hamar hozd az újat :P
    Love, Riley Anne

    Ui.: Vár rád nálam egy díj, nézz be^^
    jasminemillerstory.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, írtó jó lett.! *-* Nagyon várom a következőt.^^

    VálaszTörlés
  7. Eddig nagyon tetszik :) Olyan HOA beütéses :DD Csak így tovább *-* ♥

    VálaszTörlés
  8. Jujj ez nagyon nagyon magyon jó lett!!!!!
    Gyorsan köviiit

    VálaszTörlés