2013. június 24., hétfő

Sziiasztok .:)
Meghoztam a befejező részt. 
Remélem mindenkinek tetszett ez a történet , és azt is remélem , hogy a következőt is olvasni fogjátok .:)
Köszönöm a sok kommentet  , amit ebben a fél évben írtatok . Csodálatosak vagytok.:)
Írjátok véleményt a sztoriról  :) . Őszintén !  A Hibáiból tanul az ember. :)

28. End.

~ Bella ~

Reggel , mikor kinyitottam a szemem , egyből egy csodaszép ruhát pillantottam meg az ajtó kilincsre akasztva.
Ki kecmeregtem az ágyból , majd egyenesen a ruhához vánszorogtam . Pár percig csak bámultam , majd le akasztottam a kilincsről . Ekkor a földre esett egy kis papír cetli . Érdeklődve hajoltam le a lapért,  majd kezdtem el olvasni a szavakat a papíron . : Szeretném , ha ezt vennéd fel évzáróra .:) (L)
Egyből tudtam a (L) itt most nem szívet jelent .. Hanem egy L Betűt , azaz Logan-t. Nagyon aranyos tőle , hogy vett nekem egy ruhát. Olyan rossz  ,hogy jövőre már nem ebbe a suliba fog járni..Hisz... ma ballag..Nagyon hiányozni fog..ő tette színessé a sulis napok

at.Mikor megláttam , egyből jobb kedvem lett.
Persze azért  Carlos és James is hiányozni fog..és azok a dolgok , amiket az iskolában csináltak..Mikor  kaja csatát rendeztek az ebédlőben..azóta minden nap nekik kell feltakarítani az iskolát. :D
Viszont... van egy olyan ember , aki egyáltalán nem fog hiányozni..Kendall..Örülök , hogy ha csak az iskolában is , de meg szabadulok tőle..
Mivel 8kor lesz évzáróm , elkezdtem készülődni , felvettem a ruhát , majd elkezdtem megcsinálni a hajam.
Mikor a sminknél tartottam , meghallottam, hogy Logan és Kendall veszekszik..
L:-Haver...Nem tilthatod meg , hogy ott legyek Bella évzáróján.
K:-Először is..Mi ketten nem vagyunk haverok..Másodszor is.. de igen.. megtilthatom..
L:-Szeretem őt...Érted.? Mindennél jobban szeretem Bellát.. Soha nem tennék olyat , amivel csalódást okoznék neki..
Najó...elegem lett..-Kendall..Komolyan .? Ennyire hülye vagy.? Nem fogod fel  , hogy Logan tényleg szeret engem .? Ha ez nem így lenne , nem küzdött volna annyit értem..értünk..-Léptem ki a szobám ajtaján .-Kendall épp meg akart szólalni , de le állítottam..:-Ne mondj semmit ... nem vagyok rá kíváncsi...
-Na kicsim  ..Kész vagyok. Indulhatunk.:)-Lépett ki anya a szobájából.
-Nagyon csinos Mrs.Schmidt .:) És Bella .. te megy egyszerűen gyönyörű vagy. -Nézett Logan először anyára majd rám , s közben úgy mosolygott , mint Carlos , mikor talál a fagyasztóban jégkrémet. :D
-Köszönöm. :) Na akkor induljunk. Srácok , jöttök .?-Kérdezte anya a többiektől.
-Én igen , de Logan...-Kezdte el Kendall a mondatot , de bele szóltam : - Logan is jön .-Mentem ki a bejárati ajtón.
Az évzáró jól alakult.Azt hittem , most nem leszek kitűnő , de nagy meglepetésemre az lettem.
-Kicsim .. Büszke vagyok rád.:D-Ölelt meg anyu  , miután megnézte  a bizonyítványt.
-Na had nézzem azokat a jegyeket. :D-"Kapta ki'' Logan anya  kezéből az ellenőrzőt , s egy olyan 10 másodperc múlva megszólalt. : -Wáó...Ügyes.:D
 -Na jó.. menjünk haza...-Szólalt meg Kendall..Nem hiszem el , hogy még most sem képes felfogni , hogy Logan és én szeretjük egymást..Vagy..felfogja , de egy cseppet sem érdekli a boldogságom..
Mikor hazaértünk , anya elkezdte főzni az ebédet ,  én pedig Carlossal és Jamessal videó játékoztam. . Szegényeket mindenben porrá aláztam .:D
-Kész a kaja. :)-Hívott minket asztalhoz anya.
-Remélem valami finomság. :D-Foglalta el Los a helyemet.
-Hé... Itt mindig én ülök...-Tettem karba kezem.
-Najó..Tessék..-Csusszant egyet arrébb Carlos.
-Köszönöm..:DD -Foglaltam el méltó helyem .:D
Meg ebédeltünk , aztán mindenki ment  arra , amerre akart , de anya előtte kijelentette : -3ra MINDENKI érjen haza.
Én nem mentem sehova , ellentétben a fiúkkal , akik gyorsan elhúzták otthonról a csíkot.
Bementem a szobámba , rádőltem az ágyra , és aludtam egy nagyot.
Mikor felkeltem  , már 4óra volt.
Gyorsan kipattantam az ágyból , Átöltöztem és  kisminkeltem magam..
-Srácok már elmentek .?-Kérdeztem anyától  , mikor kiléptem a szobám ajtaján.
-Igen . Nekünk is menni kéne lassan .:)
-Pont azt akartam mondani , hogy megyek én is. Ott találkozunk .:)-Pusziltam meg anya arcát , majd kisétáltam a bejárati ajtón.

~  Kendall  ~

Carlos , James és Logan már elindultak a ballagásra,  én viszont még egy kicsit lustultam a lobbyban.
Egyszercsak meglátom Saraht , aki egyenesen felém jött , majd leült mellém.
-Szia.-Mosolygott , és egyre közelebb jött hozzám.
-Ne...Itt megláthatnak..
-De meg akarlak csókolni..És meg is foglak . -jelentette ki Sarah  , majd megcsókolt.

~ Bella ~

Éppen a ballagásra indultam , mikor megláttam a lobbyban Kendallt , aki Sarahval csókolózott.
Ekkor az az érzés amit éreztem...Kedvem lett volna meg fojtani mind kettőt.
-EZT KOMOLYAN GONDOLTAD.?-Mentem oda Kendallhoz.Ő egyből abba  hagyta a smacizást a csajjal , majd aggódva nézett rám.
-NE...Ne nézz így..te nem vagy normális..Hogy kiakadtál , mikor  megtudtad , hogy titkolózok.És te mit csinálsz .? Esküszöm rád nem tudok nézni...
-Én...-Te egy brutálisan nagy hülye vagy..-Szóltam közbe.
Mikor Kendall mögém nézett , hirtelen le konyult a szája . Hátra fordultam , és Kellyt láttam , akinek csak úgy potyogtak a könnyei , aztán egy szó nélkül kifutott Palmwoodsból.
Kendall már épp készült Kelly után menni  ,de nem engedtem . :-Csak rontanál a helyzeten..

~ Kelly ~

Nem hiszem el..Kendall nem az akinek hittem...  Azt hittem egy Kedves aranyos srác , akinek tényleg én kellek , nem pedig más dolgok..Erre..tessék... És Sarah meg... el sem hiszem...Hogy tehetett ilyet.?
-Látod.Sarah aztán igaz barát...-Ült le mellém Bella.-De...rám mindig számíthatsz...Igaz , te ott hagytál a sz*rba , de én nem foglak téged cserben hagyni..
-Annyira sajnálom..Te tényleg igaz barát vagy..Én meg...Borzalmas...-Potyogtak a könnyeim.
-Ne sírj , mert megint Paul Wesleyre kell fognunk .:D - Nevette el magát Bella , s már nekem is megjelent egy kis mosoly az arcomon.
-Köszönöm , hogy itt vagy nekem mindig. :)
-Nagyon szívesen .:)Najó..Tedd rendbe magad , aztán induljunk a srácok Ballagására .:D
-Mi.?Én..Én nem megyek..-Jelentettem ki .
-Oh...dehogynem .:D 

~ Kendall ~

A Ballagás nagyon jól ment , igaz egész végig Kelly járt az eszemben.. Még mindig nem hiszem el , hogy megcsaltam..
-Tudtam hogy eljössz ..:)-Mentem oda Bellához , aki az első sorban ült.

~ Bella ~

-Nem miattad jöttem..
-Hanem Logan miatt..
-Igen...
-Figyelj...Gondolkoztam azon amit mondtál.És igazad van ..
-Miben is? 
-Ebben az egészben...Nem kellett volna ennyire komolyan vennem ezt az egészet.. Azt hiszem..apát akartam helyettesíteni .. 
-Szóval .? - Mosolyogtam Kendallra.
-Nem örülök ennek a nagy szerelemnek , de .. " áldásomat adom " rád és Loganra.. 
- IMÁDLAK ! - Öleltem meg a testvéremet , majd felálltam a székről  , majd egyenesen Loganhoz futottam , és jó szorosan megöleltem .
-Képzeld ... Együtt lehetünk .:DD - Logan ekkor mosolygott egy nagyot  , majd felkapott , és megcsókolt.
-FIGYELEM ! Ez a lány itt életem szerelme..Mindennél jobban szeretem őt..Teljesen meg örülök érte..minden porcikájáért... Ha tehetném minden nap minden percét vele tölteném.. Nincsenek szavak mennyire szeretem őt.. -Kiabálta Logan , majd újból megcsókolt.


*  2 Hét múlva *


Végre boldog vagyok.. Nagyon nagyon. 
Kibékültem Kendallal , s minden vissza tért a régi kerékvágásba. 
Logannal a kapcsolatom tökéletes. Iszonyatosan szeretem őt , és  ő is engem.. Kb minden nap elmondja , hogy én vagyok az élete , és hogy mindennél jobban szeret. 
 Kendall és Kelly is kezdenek újból egymásra találni. Azt hiszem , most is éppen randizni vannak :D

8 megjegyzés:

  1. Imádtam az egész történetet :) És a végére megjött Kendall esze, de ez a Sarah csaj még mindig nem szimpi :D A következő történetnek is rajongója leszek, ezt már most borítékolom ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo volt a sztori ^^ varom a kovi tortenetet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Verseny van nálam, ha érdekel kukkants be hozzám --> http://becky-and-the-btr.blogspot.ro/

      Törlés
  3. Imádtam ezt a történetet.Kár hogy vége van de kíváncsi vagyok az újra is!:)

    VálaszTörlés
  4. Jó történet volt.Örülök,hogy én is részese lehettem és beláthattam a kulisszák mögé is.ÉÉÉs ötleteket is adhattam..Ezt csak te érted,ezt a komit.♥

    VálaszTörlés
  5. Szia! Vár rád nálam egy díj, nézz be^^
    jasminemillerstory.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszett a történet. Gratulálok hozzá, most kezdem olvasni az újat... Biztos, hogy az is ilyen szuper lesz, mint ez. :)<3

    VálaszTörlés
  7. Wáá.. ...eddig olvastam az összes történeted összes részeit!!!!!! és hát csak annyit mondok hogy CSODÀLATOS IRÓ VAGY!!!<3<3 voltak olyan részek amin megsirattál aztán a következőt végig nevettem aztán szomoru lettem hogy Logan egy ekkora "Balfasz" :DD szoval egyszerűen imádom ezt a blogot...eddig nem irtam komikat mert tegnap találtam rá a blogodra nagy sajnálatomra:/ és én irtam volna mindegyikhez csak annyira érdekelt hogy mi lesz a kövi részben hogy ugy gondoltam hogy majd egy hozzászolásban leirom az összes részhez kapcsolodo véleményem.de. nem lesz nehéz mert mindegyikhez azt irtam volna hogy imàdom imádom és imádom....szoval minden egyes résznél ott van a " komim" láthatatlanul...most fogom elkezdeni az ujjab történeted és bizom benne hogy az is ilyen jo lesz mint a többi !!! ;)<3

    VálaszTörlés