2013. június 9., vasárnap

Sziiasztok .:) Még olyan 4 rész várható , aztán új történet. :)
Ha ma meglesz a 7komi talán írok ma még egy részt. 

24. I LOVE HIM.

~ Bella ~

-Ezt miért kellett.?-Lépett be Logan a szobámba.
-Tudod miket mondott nekem a kis barátnőd .?
-Na halljam. -Tette karba a kezét Logan.
-Rájött , hogy te és én együtt voltunk..És  azzal fenyegetőzött , hogy elmondja Kendallnak...
-Nem hiszek neked..-Jelentette ki.
-Komolyan .? Inkább annak a cafkának hiszel , akit pár napja ismersz .?
-Hé.. Sarah nem cafka..Hanem egy kedves aranyos lány..
-Hát.. akkor menj életed szerelméhez.. Ezt meg neki add. ! -  " Vágtam hozzá " a nyakláncot.
Logan nem mondott semmit, csak kiment a szobámból.
-Ezt nem hiszem el...-Dőltem rá az ágyra.
Nem hisz nekem..Egyszerűen nem hisz...Inkább egy olyan lánynak , akit kb 4 napja ismer... Engem meg több mint 10éve . Ez a leány teljesen maga köré csavarta.
Kimentem a konyhába , mert majd meghaltam az éhességtől.
Mikor kinyitottam a hűtőt , megpillantottam a tortámat. Pont olyan volt , amilyet 10évesen szerettem volna.Még a cukrok is pont úgy voltak rendezve,  ahogy le rajzoltam.
Ekkor iszonyúan mérges voltam magamra.. Kendall még a lelkét is kidolgozta , hogy csináljon nekem egy felejthetetlen bulit , én pedig teljesen elszúrtam.. -De hülye vagyok..-Mondtam és neki támaszkodtam a falnak .Szépen lassan csúsztam lefele , és a földön kötöttem ki ..  Ekkor már nem is a bulis dolgon járt az agyam , hanem ezen az egész Logan ügyön..  Még most sem tudom felfogni , hogy ilyen könnyen tovább lépett..Hány nap is kellett neki .? 4-5.?
Minde

gy.. Remélem most is avval a cafkával szórakozik..
Nem szerettem volna egy könnycseppet sem hullatni  Logan miatt , de hát ...a könnyeimet nem tudom szabályozni.. Éreztem , ahogy egy könnycsepp lefolyik az arcomon , majd ezt követte még egy és még egy..
A Szem pilla spirálom teljesen elkenődött , sé  még az alapozó is .
-  Hagyj már Logan..:D- Hallottam Sarah nevetését Logan szobájából.
-Jól van na.:D Békén hagylak :D
- Köszönöm. :D Akkor letusolok.
- 3 Fürdő szoba van a lakásban .Menj az enyémbe és Carloséba .:)
- Okés.:)-Nyitódott Logan szobája. Sarah miközben  besétált a fürdőbe , egy szúrós pillantást vetett rám.
Annyira boldogok együtt.. Kár , hogy ez az okostojás nem tudja , hogy mekkora egy  cafka a barátnője.
Én miért nem tudok boldog lenni.? Fektettem az arcom a tenyerembe  , és éreztem  , ahogy nedves lesz a kezem a könnycseppektől .
Egyszer csak ajtó nyílást hallottam .Gyorsan megtöröltem  a szemem , és mire felnéztem , Logan már előttem volt.
-Baj van .? - Kérdezte , s nyújtotta a kezét .
-Nincs..Nem kell kösz... fel tudok állni magamtól is...-Mondtam , és lábra álltam .
-Te sírtál.? -Nézett rám azzal a 2 szép szemével.
-Nem..-Fordultam el.
-De hogy is nem.. -Fogta meg Logan a vállamat..
-Igen... Baj van... -Fordultam vissza. - Tudod..zavar hogy boldog vagy...
-Mivan?.-Nevetett Logan..
-Najó.. ezt rosszul fogalmaztam meg... Zavar , hogy mással vagy boldog .. Hisz.. pár napja még én voltam az oka annak a mosolynak az arcodon.
-Honnan tudod , hogy most nem te vagy.?
-Kérlek...Ha én lennék , már rég megcsókoltál volna..
-Szóval...Te még szeretsz .?-Mosolyodott el Logan .
-Ezt nem mondtam...
-De... Pontosan ezt mondtad...:D
-Csak...csókolj már meg te hülye...:D
-Nagyon szívesen . :)- Húzott magához a derekamnál fogva Logan , és megcsókolt.
Egyszer csak ajtó nyitódást hallottam .  A szemem sarkából láttam Kendallt.
-Te jó ég.. - Mondtam halkan . Logan is észre vette Kendallt, ellépet tőlem egy lépést , majd sajnálkozva nézett a bátyámra.

~ Kendall ~

Haza kísértem a rokonokat , aztán a lobbyban lustálkodtam egy kicsit.
Egyszer csak Jött egy üzenetem .
Érdeklődve vettem elő a telefont a zsebemből .
: Gyere a 2J-be.. Garantálom , nagyon meg fogsz lepődni . - Írta nekem Sarah.

Na..Vajon mi lehet az a nagy dolog.?
Nagy nehezen felálltam a kanapéról , majd fel lépcsőztem a hotelben .
Mikor benyitottam a 2J-be , Egyszerűen nem hittem a szememnek..

~ Bella ~

Kendall gyűlölködve nézett mindkettőnkre,majd Logan elé lépett , és egy határozott mozdulattal meglökte őt.
 -Azt mondtad , soha nem nem vetnél szemet a húgomra... hát tessék .. -Kiabálta , majd újból meglökte Logant.
-Kendall! Fejezd be .! -Kiabáltam rá , és a két fiú közé álltam .
-Te ebbe ne szólj bele. .. ! MENJ A SZOBÁDBA ! MOST! -Emelte fel a hangját..
-NEM ! Jól figyelj rám Kendall...NAGYON JÓL ! Elegem van belőled.. elegem van abból , hogy a testvérem vagy ..! Annyira védesz mindentől , és mindenkitől , hogy az már beteges..
Kendall nem mondott semmit, csak szó szerint be lökődött  a szobámba .
-SZERETEM LOGANT ! FELFOGTAD. ? SZERETEM ŐT ! - Kiabáltam ki  , és vártam , hogy visszaszól valamit , de nem.. Mintha meg sem hallotta volna...

~ Logan ~

-Hogy tehetted.?-Nézett rám Kendall gyűlölködve..
-Haver , én nagyon...-Folytattam volna , de közbe szólt : -Nem vagyok  a haverod ! Megbíztam benned..Erre te mit csinálsz...? Csókolózol a testvéremmel.. -Szórtak villámokat a szemei.
-És nem is ez volt az első..-Jött ki Sarah a fürdő szobából .
-Ezt.. meg hogy érted. ? -Nézett Kendall értetlenkedve Sarahra.
-A  Te kis húgocskád és az állítólagos legjobb barátod titokban együtt voltak..-Mosolygott Sarah gonoszan , aztán kisétált a lakásból..
Bellának igaza volt... Ez a lány egy...egy...nincs is rá szó..

~ Bella ~

Bent ültem a szobámban , a falhoz dőlve , miközben " rágtam a körmöm " . Annyira féltem Logant.. Kendall  most bármire képes lenne.
Egyszer csak Hallottam egy nagy puffanást..Ekkor már a legrosszabbra gondoltam.
Gyorsan kirohantam a konyhába , s láttam , amint Logan a földön fekszik ..
-URAM ISTEN !-Kiabáltam , s rögtön oda futottam Loganhoz.
-MIT CSINÁLTÁL VELE.? -Néztem gyűlölködve Kendallra.
-Mostmár legalább tudja , hogy ne szórakozzon velem...
-TAKARODJ INNEN ! GYŰLÖLLEK ! -Kiabáltam Kendallnak , aki annyira meglepődött  , hogy csak pislogott..  : HÚZZ MÁR EL  ! - erre Kendall megfordult , s mérgesen kiviharzott a Lakásból , az ajtót pedig olyan erősen becsapta , hogy az majdnem ki szakadt a helyéről .
Mikor  Logan felém fordult , láttam , hogy a szemét fogja , ami teljesen belilult neki .
- Te jó ég.. H..Hozok jeget...-Mondtam , és gyorsan a hűtőhöz futottam.

11 megjegyzés:

  1. Omg, ez nagyon izgalmasra sikeredett. :o Majd meghaltam... :D Kíváncsi vagyok a befejező részre... meg persze az új történetre.;) <33

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a részt, de Sarah és Kendall pfuu... Annak viszont örülök, hogy Bella és Logan megint együtt vannak :) Nagyon remélem, hogy olvashatom ma a kövi részt!

    VálaszTörlés
  3. Kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!! Fúú ekkora ribancot.... KÖVIT MÉG MA!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia szia! :D

    Annyira örülök, hogy ismét együtt vannak^^ Már éppen ideje volt :P
    Nem vártam volna Kendalltől, hogy bántja Logant... Jó oké, Bellát védi, de hát akkor is :D
    Várom a kövit! :)

    Love, Riley Anne :)

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon örülök hogy ujra együtt vannak.
    Sarah egy.........pfuuu...nagyon gáz a csaj
    Kendall megőrült mennyen csak hűtse le magát
    Remelem még ma vagy holnap lesz új rész meg a kövi történetre is kiváncsi vagyok

    VálaszTörlés