2013. június 15., szombat

Sziiasztok ..:) Meghoztam a 26.részt. :)
Mivel évzáróm volt tegnap és előtte sem értem rá , nem tudtam hozni , de jó hírem van : Kedden Új történet , melynek ez a címe : Little rock barbie. 
7Komi és új .:)
De addig is olvassátok ezt a történetet  , melynek még 2 része lesz : 

26.GOT A SECRET. 

~ Bella ~

-Lefoglalom Kendallt, addig te nagyon halkan kilopakodsz , és felmész a szobádba..-Mondtam , és felvettem  a ruháimat.
-Rendben..Kapok egy csókot?:D-Csücsörített Logan.
-Hát persze...Hogy nem...:DD-Nevettem.
-Hátjó.-Szomorodott el Logan , és lehajtotta fejét.-Akkor én adok neked. :D- Kapott fel , s szenvedélyesen megcsókolt.
-Tudod hogy mennyire a tűzzel játszadozunk. ?-Kérdeztem , miközben ő a nyakamat csókolgatta.
-De annyira imádlak.-Suttogta a fülembe.
-Énis téged , de Kendall bármelyik másodpercben benyithat az ajtón ...-Ekkor Logan letett , majd egy puszit nyomott a homlokomra. - Majd találkozunk.:)- Mondta.
Kimentem a nappaliba , és karba tett kezekkel " puffantam " le a kanapéra.
-Te vagy mérges rám.?-Fordult felém Kendall.-Inkább nekem kéne.Nem gondolod.? - Ült le mellém.
-Hagyj békén... Nem beszélek veled ! - Álltam fel a kanapéról , és a konyhába mente valami nasiért.
-Tudod mennyire mérges vagyok rád.?  Hogy tehettél ilyet. ? - Jött  utánam Kendall.
-Mégis milyet ? Nem tudod apát helyettesíteni.. Hát nem fogod fel azzal a csepp agyaddal .? Azzal vagyok , akivel akarok , azt csinálok amit akarok...NEM TE MONDOD MEG ! - Kiabáltam , megfogtam egy  sütis dobozt , és már el is húztam a csíkot a konyhából a szobámba , s bevágtam magam után az ajtót jó erősen . Huh..Logan ki tudott surranni észrevétlenül.. Még bele gondolni is rossz , mi lett volna , ha Kendall észreveszi.De..szerencsére nem vette észre , Tehát nincs probléma.
Így is elég a problémákból..Gyakorlatilag el vagyok zárva életem szerelmétől.
Ha Kendall meglátta volna Logant kijönni a szobámból , már nem csak elméletileg lennék elzárva tőle.
Felmásztam az ágyamra , s kíméletet nem ismerve kezdtem el majszolni szegény kis sütiket.
Írnom kell Logannak..Tudom , hogy pár perce láttam , de már is hiányzik..
: Valahogy találkoznunk kell.. ♥
Írtam neki . Körülbelül 1 perc múlva Kendall szó szerint be ront a szobámba.
-Hát... képzeld..Logan telefonja a konyhában volt..-Nyomta szemem elé készüléket.
Azt a fejet , amit akkor vágtam..Huh..
-Erre már nem tudsz mit mondani mi .? Ma a szobádban alszom ! - Jelentette ki , majd Logan telefonját le dobta a puffra.
-Mivan .?NEM! NEM Alszol velem.. - Emeltem fel a hang erőt.
-Oh ,
dehogy is nem ! - kiabálta Kendall , majd le ült mellém az ágyra.
-Megyek tusolni...- Jelentettem ki  , majd be mentem a fürdő szobámba , majd meg akartam engedni a vízet,  de nagy meglepetésre a csapból nem folyt semmi ..
-KENDALL .. Valami baj van ezzel a sz*rral ! -Kiabáltam a szobámba.
-Had nézzem.. .-Jött oda , majd azzal az okos fejével elkezdte bámulni a csapot.. -Hát ennek bizony káo..-Állapította meg.-Tusolj le a mi fürdőnkben..
-Rendben..-Fogtam meg egy törölközőt  , majd Kendallék fürdő szobája felé vettem az irányt.
Mikor benyitottam , James épp egy szál alsóban volt.
 - Jajj bocsi... csak .. tönkre ment a csap a fürdőszobámba és Kendall azt mondta   , letusolhatok itt.
De... menj csak fürödni.. Majd megyek Loganékhoz.- Mondtam .
Egyből le esett neki a szitu , és nevetve megszólalt. : - Okos Lány.:D
Elnevettem én is magam , majd kimentem a fürdő szobából .
Ilyen kockahastól már olvadoznék  , mint a csoki a napon  , ha nem lenne egy sörhasú srác az életembe , akiért oda vagyok de nagyon.
-Hát.. James éppen fürdik..- Mentem vissza Kendallhoz.
-Akkor.. ma nem fürdesz..
-Ember...Holnap hétfő..Iskola... Koszosan  , büdösen menjek el .?
-Mire is akarsz pontosan ki lyukadni .?
-Ott van Carlosék Fürdője..
-Úgy érted Loganéké..?
-Tökmindegy ... Csak le akarok zuhanyozni..Vágod.?
-Jó..Az ajtó előtt foglak várni  ..
-Nekem nyolc..-Mondtam  , majd felmentem a lépcsőn  , Carlosék fürdőszobájába.Annyira jó , hogy van egy ajtó ott , ami egyenesen Logan szobájába nyílik .
-Szia. :))-Lépetem be hozzá az ajtón . 
-Hát te.? -Csodálkozott a srác.
-Máskor tartsd magadnál a telefonod...A Konyhában hagytad , és küldtem neked egy üzit , mire Kendall gondolta , megnézni , ki küldött neked sms-t..  Ma vele kell aludnom , és még ki tudja meddig.. Nem tudom mi lesz velünk..-Kezdtem el a mondani valómat kissé dühösen , majd ezt felváltotta az aggódás.
-Megoldjuk. :)-Nyomott egy puszit a homlokomra.
-Remélem .:) De.. lassan mennem kell...zuhanyozni..
-Remek..Menjünk együtt.;)-Nevetett Logan , majd felkapott , és megcsókolt. 
-Mondtam már  , hogy egy kicsit perverz vagy.?:D
-Még nem említetted..:D  - Rakott le Logan.
-Akkor most említem:D Na mennem kell..:| - fogtam meg a kezét , majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Szeretlek. :)-Suttogta a fülembe.
-Én is téged. :) - Súgtam vissza , majd elengedtem a kezét , s bementem a fürdőbe.
Gyorsan letusoltam , majd kimentem . 
-Kész vagyok ..- Léptem ki a fürdőszoba ajtaján , majd le mentem a szobámba , s ráhuppantam az ágyra.
-Akkor aludjunk .:D -Mondta Kendall  , és mellém feküdt.
-Ott a föld..Mellettem te nem fogsz aludni.- Löktem le az ágyról . 
-Tudom mit akarsz ezzel elérni..De már most mondom..Nem fogom engedni  , hogy Logan a közeledbe mennyen .  Még akkor sem , ha megutálsz miatta.. 
-Már most gyűlöllek ... teljes szívemből.
-Ha ez kell ahhoz , hogy megvédjelek  , győlölj...
-Megvédj .? Logantol.? 10Éve haverok vagytok..
-voltunk.. de hazudott.. kb minden nap elmondta , hogy nem érdekled őt ... és tessék.. titokban együtt voltatok..Én megbíztam benne .. de ő elárult. Melletted alszok .. -Feküdt vissza mellém.
-Akkor szunyálok én  a földön..-Jelentettem ki  , majd le másztam az ágyról.

8 megjegyzés:

  1. milyen egy fasz Kendall...:))
    kövit...jetzt...now!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!! Huh együtt zuhanyozni Logannel..hmm... KÖVIT DE GYORSAN!!!

    VálaszTörlés
  3. Kövit!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Héj Kendall, shut up.! :D Logan meg perverz.:3 Szuper lett, siess a kövi résszel.! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Imááááádtam, mint mindig :)) Gyorsan kövi *-* ♥♥

    VálaszTörlés
  6. na akkor most én is ide komizok. tudod,h nagyon nagy rajongója vagyok a blogodnak ééés hogy mennyire imádom, azt ahogy írsz éééés én vagyok a 8. kommentelő

    VálaszTörlés