2013. június 10., hétfő

Sziiasztok .:)
meghoztam  az új részt.
+15-ös karika. :D 
7Komi és új .:)

25. Pretty little thing. :$

~ Bella ~

Ki vettem a jeget a hűtőből , és mire vissza fordultam Loganhoz , ő már a kanapén ücsörgött.
-Nagyon fáj.?-Kérdeztem , és leültem mellé , a jeget a szeme alá tartva.
-Hát.. nem a legjobb érzés.. -Mondta Logan , miközben átvette tőlem a jeget , közben a kezünk pedig összeért. Ő csak tolt egy mosolyt, majd megszólalt : - Megérdemeltem ezt az ütést..
-Dehogy érdemelted...Ez az ember nem normális. dili házba kéne zárni ...
- Hát.. lehet..-Mosolyodott el Logan , én pedig levágtam neki egy nagy pofont.
-Hééé!? Ezt meg miért kaptam ?-Csodálkozott a srác .
-Csak én mondhatok rosszakat a bátyámra..:DD-Mondtam és pár másodperc múlva megszólaltam .:- De ezt a pofont nem azért kaptad..
-Hát akkor miért. ? -Dörzsölte kezével az arcát.
-Amiért a szemem láttára smároltál Sarahval..- Tettem karba a kezeimet.
-Én azt hittem , hogy már nem érzel semmit irántam.. vagy igen.. gyűlöletet.. Próbáltalak elfelejteni... újra kezdeni valaki mással.. Kérlek.. Ne üsd meg a másik szememet.. :D - Takarta el Logan a bal szemét.
-Nem foglak már bántani ..  Így is elég vicces vagy .. Úgy nézel ki , mint egy panda. -Nevettem el magam.
-Te pedig úgy mint egy hercegnő .- Mosolyodott el Logie és megcsókolta a homlokomat.
-Figyelj Logan..Mi lesz velünk.?-Váltottam komolyra a szót.
-Nem tudom..-Húzta el a száját.-Csak ... legyünk itt és most.. - Mondta , majd megfogta a derekamat , és megcsókolt.
-Anyám .______. - Hallottuk Carlos hangját.
-Mi az haver.?-Jött be James az ajtón  .
-Ők..Ők...csó..csókolóztak..-Dadogta a sisakos srác.
Erre James is hasonló fejet vágott mint Los , és ránk mutatott..
-Jól van fiúk..:D-Lépett Logan a két sráchoz, és megveregette a vállukat.
Ők még mindig megkövesedve bámultak a semmibe , és közben alig  -  alig pislogtak.
-James , eltörtem a kabala fésűd , Carlos megettem az utolsó hot-dogot , amit elrejtettél.-Szólaltam meg.
Erre mind a két srác felháborodott , és össze vissza kezdtek kiabálni.
-Nyugodjatok le.. nem törtem el a kabala fésűd , és Los..Nem ettem meg a hot - dogod...
-Szerencséd...-Mosolygott James.
-De.. ti most komolyan csókolóztatok..?-Csodálkozott még mindig Carlos.
-És nem is ez volt az első-Mosolygott Logan.
-Persze...:D Kendall pedig megtudta , és tőle szerezted azt az iszonyú nagy Lila foltot , ami a szemed körül van..-Nevetett James.
-Így volt...-Szólaltam meg.
-KOMOLYAN.?-Nézett rám a hajasbaba ki kerekedett szemekkel.
-Igen..így..Megtennétek nekem valamit srácok.?-Kérdezte Logan.
-Persze..Mond csak..-Szólalt meg Carlos.
-Szeretnék kicsit kettesben lenni Bellával.Kérlek... tartsátok fel Kendallt...
-Áh..Értelek..:D-Nézett rajtam végig James , majd újból megszólalt : -Elintézzük.-Nevetett a srác , majd egy kettőre eltűnt Lossal együtt.
Ezután Logan szenvedélyesen megcsókolt.Néhány másodpercig csak egymást szemét néztük. Teljesen megigéznek gyönyörű szép gesztenye szemei , és állandóan úgy éreztem , elveszem bennük.
Logan egy határozott mozdulattal felemelt a kanapéról , majd szépen lassan bevitt  a szobámba , közben pedig olyan vadul csókolt , mint eddig még soha.
-Logan...-Nevettem bele a csókunkba.
-Pszt...:D-Rakott le az ágyra , majd felém hajolva csókolgatni kezdte a nyakamat.
Szépen lassan le hámozta rólam a felsőt , majd végig húzta combomon a kezét.
Nem terveztem , hogy ilyenkor történik meg ez az egész , de ki tudja , mi lesz pár óra múlva..
Kigomboltam kockás ingét , majd le vettem róla , fehér pólójával együtt.
-Hmm , sörhas :$$ -Nevettem el magamat.
-Kuss..:D-Csókolta meg az ajkaimat Logan , majd az ölébe vett .
Egy ideig még ment az előjáték , aztán megtörtént az , aminek megkellet.
Mikor már végeztünk az akcióval , és már volt rajtunk elég ruha , hogy eltakarja a lényeges dolgokat , Logan mellkasán feküdtem , s kezem pociján pihent , miközben a lábam összegabalyodott az övével.
Mind ketten szótlanul bámultunk több percekig a nagyvilágba.
-Ez nagyon  jó volt. :)-Szólalt meg végre Logan.
-Én is nagyon élveztem .-Mosolyogtam , de aztán komolyra váltottam a szót. : - Erről nem tudhat Kendall..
-Nyugi.. Nem fogja megtudni..Tőlem nem , tőled nem , akkor kitől.? Netalántán a falnak füle van , és tud beszélni.?:D-Viccelődött Loggie .- Ne aggódj..-Nyomott egy puszit a homlokomra.
Egyszercsak csörög Logan telefonja.  Ő gyorsan az éjjeli szekrényhez nyúlt a telefonjáért , s mikor elolvasta az üzenetet , hirtelen lekonyult a szája , és aggódva nézett rám..
-Kendall felfelé tart... -Mondta , miközben gyorsan felállt az ágyól , s amilyen gyorsan csak tudta , felvette a ruháit.
Egyszercsak zörgést hallottunk a konyhába.
Hoppá..

7 megjegyzés:

  1. Uha, mi lesz ebbol? :O nagyon jo lett! varom a kovit ^^

    VálaszTörlés
  2. *-* Uhúú *-* Imádtam ;)) Következőt hamar *-* Remélem, Kendall nem lesz semmi jónak az elrontója ♥

    VálaszTörlés
  3. Hoppá, ez izgalmas volt... hmm...:D:$ Várom a következőt.! :D<3

    VálaszTörlés
  4. Uristen kövit gyorsaaan!
    Nagyin tetszett, mikor lesz következő?

    VálaszTörlés