2013. június 19., szerda

Sziiasztok..:)
Hát.. mostanában össze jöttek a dolgok .:| 
Kicsit csúsznak a részek is..Nagyon nagyon sajnálom , csak beteg voltam , és olyan sok dolgom volt/van.
Próbálok minél előbb új részt hozni . :) 
Holnap ParaParkba megyek barátnőimmel  vasárnap pedig  SzFesztre Vastag Csabára. *_*
Na de .. ITT AZ ÚJ RÉSZ .:)
7Komi és kövi .

27. Crazy Things.

~ Bella ~

* Reggel *

A földön kényelmetlenül , nagy nehezen eltudtam aludni.
Reggel az ébresztőre keltem fel.Kendall is megébredt , aztán vissza ment a szobájába átöltözni.
Énis rendbe tettem magamat , aztán kimentem a konyhába valami reggelit keresni.
Nagyban kutattam a hűtőben , mikor valaki megfogta a vállam.
Megfordultam , és anyát találtam magam előtt  , akit már  vagy 4 napja nem láttam.
-Szia kicsim.-Mosolygott .
-Anyu ! De rég láttalak :D - öleltem meg őt.
-Kendall mesélte mi volt .. jajj kicsim..-rázta anya a fejét.
-képzelem , hogy mesélhette el...-vágtam be a hűtő ajtót , majd a zabpelyhet a kezemben tartva lehuppantam a kanapéra.
-Anya , csinálj valami kaját..Éhen halok .:D- Lépett ki Kendall a fürdő szobából.
-Csinálj Magadnak...És hagyd  , had pihenjen anya is végre...-Förmedtem rá a bátyámra.
-Szépnapot.:D Jó reggelt Mrs. Schmidt.- Jött le Logan a lépcsőn , s mosolygósan köszönt nekünk és anyának , majd le csücsült volna mellém , de Kendall köhögött egyet , és Logie helyett , ő ült le mellém.
Én egy szó nélkül felálltam a kanapéról , felkaptam az iskola táskámat , majd megszólaltam : - Indulok iskolába... Még az étvágyam is elmegy egyes emberektől..
-Ismét : Jajj kicsim.. . Jó lény ..  Utolsó nap a suliban .:D - Mondta anya , majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Ez az utolsó nap .? Holnap lesz évzáró.? O.o.- csodálkozott nagyokat Logan.
-Igen..Csak annyira el voltál foglalva azzal , hogy a húgomat szédítsd ..-Nézett rá Kendall Loganra.
-Hé...Én nem szédítettem , és most sem Bellát..!
-Jajj , ne mondd már....
-Én ezt nem hallgatom..-Szólaltam meg , majd kiléptem az ajtón , és egy határozott mozdulattal becsaptam azt.

* Suli után *

~ Kendall ~

James és Carlos mekizni mentek , nekem pedig jobban volt kedvem a kanapén szunyálni  mint zsíros kaját tömni magamba.
-Kicsim..Ez a te iged.? - Jött ki anya Bella szobájából , majd felém mutatott egy fehér - kék kockás inget. Egyből felismertem : Ez Logané.
-Na jó kicsim... nekem most mennem kell Dolgozni..- Nyomott anya egy puszit a homlokomra  , majd lerakta Logan ingjét a kanapéra.

~ Bella ~

Éppen a 2J-be siettem , mikor anyát látom szembe jönni.
-Kicsim , nem ajánlatos belépni az ajtón..- Mondta anya , s az arcán megjelent egy aprócska mosoly is.
-Jajj istenem...Megint mivan?
-Előre készülj fel..De nekem most mennem kell .. Szeretlek .:)
-Énis anyu .:)
Mikor kinyitottam a 2J ajtaját , egyből szemet szúrt Logan ingje  , amit pár napja viselt.. hoppá.. nagyon rossz elő érzetem van..
-Kérlek mondd , hogy ..- Kezdte el Kendall  a mondatot , majd kezébe vette Logan felsőjét.-Hogy nem feküdtem le Logannal.? Hát...El kell , hogy szomorítsalak.. DE...Lefeküdtem vele..- Vágtam a szavába , majd bementem a szobámba , bevágtam az ajtót és gyorsan kulcsra zártam .

~ Logan ~

Mikor haza értem , s ránéztem Kendallra  , tekintete ölni tudott volna.Már-már majdnem tényleg villámokat szórt 2 szeme.
-Hogy tehetted ezt.?- Pillantott rám gyűlölködve , majd hirtelen durván meglökött.
-Mivan .?-Néztem rá értetlenkedve.
-Hogy feküdhettél le a húgommal .?Hogy voltál rá képes.???-Lökött még nagyobbat rajtam.
-Kérlek állj le mert...-Mert mi lesz .?-Szólt bele  a mondatomba Kendall , s behúzott egy kisebbet.
-Najó...-Mentem neki én is Kendallnak.
-Héhééhééé..-Jött be az ajtón Kelly , s nagynehezen sikerült neki leállítani minket.

~ Kendall ~

-Húú , úgy behúztam volna neki még párat..-Szólaltam meg.
-Nem tudom mi történt , szóval nem tudok mit hozzáfűzni ehhez az egész verekedős dologhoz. de.. nyugi.:)-Kaptam egy puszit az arcomra. Már pár hete együtt vagyunk , és még egy csókunk sem volt..csak puszik..
Pedig én annál már sokkal többet szeretnék..Talán ma.. hiszen megbeszéltem Kellyvel , hogy itt alszik.

* Este *

Kellyvel összebújva néztünk meg egy filmet.
-Kíváncsi vagyok , mi volt ez a verekedés Logannal.-Szólalt meg  a barátnőm.
-Hát..Képzeld.. lefeküdt Bellával..
-Nem mondod Komolyan .? o_o  -csodálkozott Kelly
-Igen..Nekünk is kéne ilyet csinálni.-Kacsintottam rá , majd végre léptem , és elcsattant az első csók közöttük.
-Figyelj Kendall..Én..én erre még nem állok készen..-Tolt el magától Kelly.
-Értem..Akkor.. bocsi , hogy így rád másztam..-Csalódtam el.
-Szerintem aludjunk már. :)-Bújt hozzám a barátnőm.
-Rendben .:)-Pusziltam meg az arcát.

* Éjfél *

Kelly már mellettem úgy aludt mint a bunda , én viszont az istennek sem tudtam..
Szépen halkan ki osontam a szobából , majd lementem a lobbyba.
Miközben az egyik kanapén feküdtem , a plafont bámultam .
Egyszer csak lépteket hallottam.Gyorsan felkaptam a fejem , s Saraht láttam , aki egy irtó dögös ruciban volt.
Csak bámultam őt  , mint valami idióta , és köpni nyelni nem tudtam ..Te jó ég.. hogy lehet valaki ilyen szexi.?
-Hát te ilyenkor mit keresel itt.?-Kérdezte Sarah , majd leült mellém.
-Na és te .? Ilyen szerkóban ? Wáó..- Jött végre egy két szó a számból.
-Most értem haza egy buliból.Miért , milyen szerkóban .? -Mosolyodott el , majd egyre közelebb ült hozzám.
-Hát...Ebben az elképesztően dögösben..:D-Sarah nem mondott semmit , csak megcsókolt .
Annál egy kicsit több is volt köztünk , de nem mentünk olyan nagyon messzire.
Ha egy ilyen lány mint Sarah , rám mászik , nem utasítom el. Bármennyire is szeretem a barátnőmet , de azért mégis csak férfiből vagyok.Logan meg.. .megérdemli ezt..Van olyan szabály , hogy nem nézünk rá a volt barátnőkre , de könyörgöm... ő lefeküdt a húgommal..

11 megjegyzés:

  1. Aztaaa*-* Megint csak jó rész lett! Siess a kövivel ♥

    VálaszTörlés
  2. ó máj gád!!! *_____* kövit, hamaaar!!! :DD

    VálaszTörlés
  3. Szia, szia :D

    Hát először is yay, hogy a kövi sztoriban is Logan lesz a főszereplő *-*
    Másodszorra pedig be kell, hogy valljam: - Számomra -, korán van, mivel ez a nap nagyon "huhh" szerű volt, a rész iránt pedig nagyon vegyesek az érzelmeim, úgyhogy nem nagyon tudok többet írni annál, hogy nagyon eseménydús volt Kendall gyökérségével és piszkos fantáziájával (hmmm:3), na meg Sarah "fúú de megölném ezt a lányt" előidéző viselkedésével :D

    Várom a folytatást!
    Love, Riley Anne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát , szerintem sem lett annyira hű de jó rész..4 napon keresztül írtam , szóval ..:|
      nem olvastam el 2x mert beteg voltam és hát ... semmi kedvem nem volt írni .. de már rendben vagyok , fitt meg minden.:D

      Törlés
  4. Nagyon jó rész volt nagy rajongód vagyok (mármint a történetnek) nagyon tetszik kövit gyorsan_!!

    Ween

    VálaszTörlés
  5. Húha...pörgős egy rész...Hozd hamar a kövit!!!

    VálaszTörlés
  6. Nade Kendall.! ._. Ez jó rész volt... siess a kövivel.! *-*

    VálaszTörlés
  7. Kendall, Kendall rosszabb vagy mint Logan hagyd már szegényt hagy legyen boldog Bella-val.
    Egyépként nem lett olyan rossza rész szerintem.
    Kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
  8. szerintem se lett rossz rész.... hozd hamar a kövit

    VálaszTörlés