2013. március 23., szombat

Meghoztam a következő részt.:)
  A kövi csütörtökön lesz. :)
A zenét amit beraktam , hallgassátok olvasás közben .:)

13.Bye.

~ Caroline ~

Felhívtam az ügynökséget. : -Hallo.. Caroline vagyok.. El szeretném vállalni a modell munkát.
-Remek ! Küldök egy üzenetet , és azt kell megmutatni a reptéren ..
-És mikor induljak.?
-Holnap reggel 7 kor..
-Oh..Értem..Akkor...akkor majd jelentkezem...-Mondtam , és leraktam a telefont.
Annyira , de annyira rossz lesz itt hagyni a többieket..
A búcsúzás lesz a legnehezebb..Talán..talán az lenne a legjobb , ha levelet írnék..
Megfogtam egy lapot és egy tollat , és leírtam az érzéseimet ...
 A borítékra azt  írtam : Carlosnak , Jamesnak , Kendallnak.
Úgy döntöttem , hogy 8 órakor lefekszek aludni.. Épp az ágyamba bújtam volna , de ekkor valaki csönget..
A Plüss macimat ölelgetve nyitottam ki az ajtót..
meglepődtem , mikor Logan állt előttem.
-Gyere . -Mosolygott  , megfogta  a kezem , és kihúzott a lakásból..
-Ugye nem megint a tengerpartra viszel .?:D
-Nem .:) Csukd be a szemed . :)
-Hát jó..-Mondtam és lehunytam  a szemem.
KB 20percig vezetett Logan , aztán végre kinyithattam a szemem.
Egy mezőre vitt ,  ahol volt 2 fa , és azokon volt mozi vászon. A füvön volt 2 személyes felfújható matrac , és körülöttünk minden ki volt világítva. Gyönyörű volt.
-Gondoltam megnézhetnénk egy filmet..Mit gondolsz.?-Mosolygott Loggie.
-Jó ötleteid vannak :) . -mondtam és megöleltem.
A Film közben Logannal egész végig ölelgettük egymást , aztán elkezdtünk őszintén beszélgetni :
-Figyelj..Nem akarok semmit titkolni előtted. Akarom, hogy olyannak ismerj,mint amilyen vagyok. Mert ha szeretsz, valami egészen más leszek. Valami új, valami jobb..-Mondta Logan.
-Én sem akarok titkolni előtted semmit.. Szeretlek .-Jelentettem ki , és megcsókoltam. 
De.. titkolok előtte valamit.. Itt fogom hagyni holnap , hisz elmegyek Londonba..
Egész este ez járt a fejemben.. Tudtam , hogy ez lesz talán az utolsó emlékem Loganról.
-És... hogyan fog fojtatódni az este.?- Kérdezte Logan , és perverzül mosolygott.
-Van egy ötletem . -Kacsintottam , és megcsókoltam - De várj.. a maci nem láthatja. :d - mondtam , és lefordítottam a plüss macit , hogy ne lásson semmit. :d 
Vele is megtörtént az "akció" .
- Olyan  tökéletes , hogy most itt vagy.. -Suttogta a fülembe Logan , és megcsókolt.
-Olyan tökéletes ez az egész. -mondtam , miután vége lett a csókunknak.
Logan talált egy szívecske alakú követ és nekem adta.
-Annyira szeretlek . ! -Szólaltam meg , és megcsókoltam.
-Mi lesz velünk holnap.? Mit mondunk Carlosnak ?
-Most erről ne beszéljünk..Csak legyünk itt és most.
-Igazad van.. A többi a jövő zenéje.:)
-Pontosan. -Mondtam , és Hozzábújtam Loganhoz.
Olyan rossz erről beszélni..hiszen tudom , hogy ez az utolsó pár órám vele.. De nem mondhatom meg neki ... 
Szépen lassan elaludtunk Loggieval.
Reggel 5-kor már felébredtem..Logan még aludt...Adtam egy puszit az arcára és azt suttogtam : viszlát Logan..
Közben egy könnycsepp is lecsordult az arcomon..
Visszamentem Palmwoodsba és össze pakoltam a bőröndömet. 
A levelet amit tegnap írtam , becsúsztattam a 2J ajtó alatt , utána pedig bekopogtam Annához.
-Mivan.?-Nyitotta ki az ajtót kómás fejjel..
-Elmegyek...-Jelentettem ki .
-Oh..Nagyon-nagyon vigyázz magadra. ! -Mondta Ann , és megölelt.
-Te is .:) - Viszonoztam az ölelését.
Kimentem Palmwoodsból és beültem a taxiba , ami egyenesen a reptérre vitt.

~ Logan ~

Mikor felkeltem , Caroline nem volt mellettem .. Csak a plüss macija ..
Gyorsan összepakoltam , és visszamentem a Palmwoodsba.

~ Anna ~

Mikor el bólintottam volna , megint csöngettek..
-MIVANMÁR.? -Nyitottam ki az ajtót mérgesen..
-Bocsi..Figyelj..Sehol sem találom Carolinet.. Vele aludtam este  ,aztán reggel már nem volt mellettem.. és azóta sehol sem találom..-Aggódott Logan .. 
-Nem tudom..-Mondtam , és csaptam volna be az ajtót , de Logan megállított. 
-Biztos hogy nem tudod.?  Téged tekint a legjobb barátnőjének .. És az lb.-k mindig mindent elmondanak egymásnak.. 
Sokat gondolkoztam , hogy mi lenne jó.. Elmondani Logannak , hogy Hol van  Car , vagy a legjobb barátnőm kérésére ne mondjak addig semmit , amíg el nem ment ... és még a reptéren van .. 

~ Carlos ~

Korán keltem fel.. Épp valami kaját kerestem a hűtőbe , amikor megláttam a földön egy levelet..
Az elejére az volt írva : Carlosnak  , Jamesnak , Kendallnak.
Érdeklődve nyitottam fel és olvastam el . :

Kedves Carlos , James és Kendall..

Nem is tudom , hol kezdjem..
Tegnap kaptam egy remek ajánlatot.. Egy modell munkát Londonba.
Sokat gondolkoztam , és arra jutottam , hogy el vállalom a modellkedést..
Nem tudom , pontosan meddig leszek távol , de sanszos , hogy több hónapig..
Carlos.. Egyetlen drága bátyusom ...Tudom , hogy mostanában nem nagyon jöttünk ki jól , de Nagyon vigyázz magadra , és legyél olyan kis bolondos , amilyen régebben voltál..
James.. Jajj te kis ego manó ... te is vigyázz magadra .. csajozz be jól , és legyél mindig James Maslow. :d
Kendall.. Veled nem nagyon tudtam beszélgetni , de te is nagyon vigyázz magadra. :)
Puszi. :)

Caroline.

Mikor a levelet olvastam , a könnyeim csak úgy potyogtak.
Nem lehet igaz..végre újra láttam a  kis húgomat , erre most elmegy.. csak úgy lelép .. És normálisan el sem köszön..

~ Caroline ~ 


A Repülő téren várakoztam , a szivecske alakú követ a kezemben szorongatva..
-Magának nagyon sokat jelent ez a kis kavics. -Mondta nekem egy bácsi.
-Érzelme értéke van .-Vágtam egy erőltetett mosolyt és egy könnycsepp csordult le az arcomon..
-Gyanítom , hogy annak a fiúnak köze lehet hozzá . . . -Mutatott a bácsi egyenesen.. 
Oda néztem , és Logan jött oda hozzám ..
-Annyira sajnálom..-Mondtam , és  a kezemet az arcomhoz raktam.. 
-Hogy lehettél tegnap ott velem , a jövönket tervezgetve , ha te azt sem akarod hogy legyen..? Hogy beszélgethettünk  a titkokról , mikor te a legnagyobbat nem mondtad el.? 
-Annyira , de annyira sajnálom..-Mondtam és csak potyogtak a könnyeim ..
-Nem tudlak elengedni... Egyszerűen nem..De egy ilyen lehetőség csak egyszer adódik az életben..-Sírta el magát Logan is. 
-De lehet  , hogy te is csak egyszer adódsz...

A 10es járat utasait kérem a repülőgépre ! -szólalt meg a egy hang.

-Menj..-Mondta Logan és utoljára megcsókolt..Aztán becsukta a szemét.
Én addig  felszálltam a repülőgépre ..

11 megjegyzés:

  1. OHHHH, ne mááár :'( mi lesz ezekutááán? Uhh...nem tudom mit írjak :)) ami biztos, hogy nagyon jó lett, és kíváncsian várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyire okos vagyok, te meg mennyire tehetséges vagy.......le a kalappal előtted!!!
    Várom a kövi rész!!! Mikor lesz??? Ma vagy pénteken???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okos vagy. :D
      Én pedig nem tehetséges vagyok , csak unatkozok .:d
      csütörtökön .:)

      Törlés
  3. Ez nagyon szép résznek sikerült. :c *-* Nagyon ügyes vagy.!<3

    VálaszTörlés
  4. Most, hogy visszatért a net, szeretném elmondani, hogy nagyon tetszett, és már tűkön ülök, hogy mi lesz a folytatás!!! :))

    VálaszTörlés
  5. durva???
    nagyon durva???
    Remélem nem sírós, mert elég érzékeny vagyok az ilyenekre!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. inkább meglepő. :)
      annyira nem lesz siratos. :)

      Törlés