2013. március 28., csütörtök


Sziiasztok .:)
Meghoztam a kövi részt .:)
Kövi 4 komi után. 

14.CSATT.

~Caroline ~

A Repülőn egyfolytában Logan járt a fejemben..a szív alakú követ szorongatva azon gondolkoztam ,
mi lesz velünk.. kitudja , hány lánnyal fog kavarni , amíg én reménykedek .
Mikor leszállt a repülő Londonba , egy nő már várt rám a reptéren.
-Örvendek..Én Meredith vagyok..A Model ügynökségtől. Az én feladatom lesz , hogy megmutassam magának  a szállodát amibe pár hónapig lakni fog..
Én csak mosolyogtam  , és vártam a bőröndömre.
Mikor megérkezett , beültünk egy taxiba , ami mind össze 10 percig vitt , és már ott is voltunk annál a gyönyörű 5csillagos szállodánál..Bejelentkeztem  , aztán beléptem az apartmanba. Olyan csodálatos volt , hogy 5percig csak bámultam ,  aztán végre megszólaltam :-Ez.ez lenne az amiben lakni fogok pár hónapig.?
-Ez..- Mondta Meredith .
-Egyszerűen csodálatos..-Csillogott a szemem.
-Az.. 20:oo kor jelenésed van a Főnöknél..- Mondta , a kezembe nyomott egy térképet és kisétált az ajtón.
Najó.. .akkor ebben a hatalmas lakásban most mit csináljak egyedül.?
Úgy döntöttem , hogy picit facebookozok , és feltöltöttem egy képet. :



Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. But.. just Smile:)

A szerelem egy mosollyal kezdődik, egy csókkal folytatódik és egy könycseppel ér véget ...De te csak mosolyogj. :)

~ Anna ~

Úgy döntöttem , kicsit benézek Loganhoz.. Biztos nagyon ki lehet most..
Amikor bementem hozzá , a plüss macit szorongatta , amit Caroline felejtett itt.
Mikor Logan rámnézett , könnyes volt a szeme.
- Figyelj... Tudom , hogy nagyon nehéz , de meg kell próbálnod őt elfelejteni..-Szólaltam meg ,  és leültem az ágy szélére.
-Szeretném  ,de nem megy...Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből...Annyira szeretem..
-Régebben én is éreztem így... ugyan ez volt a szitu  , csak épp fordítva.. 
-És  mi lett.? 
-Továbbléptem.. Nagyon nehéz volt ...de sikerült..Neked is ezt kell tenned...Menni fog..
- Próbálkozom , Próbálkozom ezerrel.-Könnyezett  még mindig Logan.

~ Logan ~

-Talán én megvigasztalhatlak. -Mosolygott Anna és megcsókolt.
Nem tudom miért , de vissza csókoltam..
Ekkor belép az ajtón Carlos.
-Anna.?-szólalt meg a srác ..
Mi gyorsan abba hagytuk a csókolózást , és aggódva néztünk Carlosra.

~ Carlos ~

-HOGY TEHETTED EZT.? Carolineval és velem? -Akadtam ki , és meglöktem Logant..
Egyszerűen nem hiszem el.. Hogy lehet valaki ennyire érzéketlen..
-Annyira Sajnálom..-Mondta Anna..
-Nem érdekel..Végeztünk..Tűnj el! -Kiabáltam mérgesen
-De Carlos...-NINCS SEMMI DE... TŰNJ EL... -Vágtam a szavába.
Ő sírva ki futott a lakásból.
-Figyelj Carlos...-Kezdte mondani Logan..-NEM..TE FIGYELJ..-Hogy tehetted ezt Carolineval.?? Többet soha , de soha ne szólj hozzá .. sőt rá se néz...   És .. soha , de soha nem leszünk már barátok..Gratulálok..-Mondtam és dühösen kirohantam a szobájából be az enyémbe..
Ott elkezdtem sírni...Istenem..Hogy nem vettem észre , hogy csak játszott velem Anna.?Sosem szeretett..

~ Caroline ~

Nézegettem a kezdőlapot fb.-n .. egyszer csak azt láttam : Carlos Pena már nincs kapcsolatban.
vágtam egy WTF-fejet , és ráírtam Losra  :

én:                                                                                ő:

Hi . What Happened.?                                               Ask Anna.

Szia.Mi történt.??                                                      Kérdezd Annát.


~ Anna ~

A Szobámban vagyok és sírok..Sírok egyfolytában.. Hogy tehettem ezt Carlossal.? Főleg Carolineval.?
Az egyik legjobb barátnőmmel.. Ő megbízott bennem én pedig eljátszottam a bizalmát..
Egyszercsak csönget valaki.. Reméltem , hogy Carlos lesz az  , de Nina volt.
- Mi az , hogy Carlos Pena már nincs kapcsolatban.? - Jött be érthetetlenül az ajtón.
Ígyhát elmondtam neki az egész sztorit ..
Egyszercsak villog a Skype ... Caroline kamozni akar..
-Most mi legyen.?-Néztem értelmetlenül Ninára.
-Vegyük fel..
-Oké..
-Héé..Mitörtént.?-Kérdezte Caroline , amikor elfogadtuk a kam felkérést.
-Hát...-könnyeztem el , és nem mondtam többet..
-Anna és Logan csókolózott..-Mondta Nina.

~ Caroline ~

-Megmagya....-Folytatni akarta Anna , de én befejeztem a skype kamot.
Gondolhattam volna..Vakon bíztam mind2-ben  és pff... csattantam egy nagyot..
Bal oldalról : Nina , Caroline , Anna.
Logan..hogy tehette ezt.? Hogy mondhatta  , hogy szeret és hogy nem fog elfelejteni..
Már az 1 nap megtette...

A Fecebook borítóképemen Anna Nina és én voltunk , rögtön le is váltottam..

Gondoltam egy picit pihenek  , de abból sírás lett , aztán alvás..
Mikor felkeltem ,  már 20:10 volt..TEJÓÉG.. A MEGBESZÉLÉS...

9 megjegyzés:

  1. Ahww! Hogy lehet ilyenkor abbahagyni! :D nagyon várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. ne már.....hogy tehette ezt Logan???
    Szégyelje magát ahogyan Anna is......pff......szegény car!!!!
    Mi lesz itt????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most majd megtanulják ,hogy nem lehet ilyet csinálni . ;)

      Törlés
  3. Ééés 4. kommentelő :D
    Ahj, hogy történhetett ilyeeen? :O Elég fura volt Anná-tól...remélem rendeződik :/
    Nagyon jó lett...és remélem már írod a kövit :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendeződik talán.. talán nem... :d
      sietek vele. :)

      Törlés
  4. Jajj, hogy tehette ezt Anna.?:o Tök furi...

    VálaszTörlés