2013. március 8., péntek

végre megszületett az új rész. .:dd
Jó olvasást : 

7.GOTTA BE YOU .

~ Caroline ~

- Várjunk csak.. Te tudsz énekelni..-Nézett rám Nath elmosolyodva.
- Nem.. Nem duettezek veled , ha ezt szeretnéd..
- De..veled olyan tökéletes lenne az egész..-Mondta , magához húzott és megcsókolt.
- Khm...-Szólalt meg Carlos , és még akart valamit mondani , de Louis a szavába vágott. :- Mi lenne , ha
lemennénk mindannyian a játszótérre.?:D
- WOOHOO! Játszótér. -Csillogott a szeme Niallnak.
-Én itthon maradnék ha nembaj..-Szólalt meg Logan.
-Én sem mennék most.. -Mondta  Anna .
Én:-Éjfél van.. biztos   , hogy most akartok kint hülyéskedni.?:d
-Mi vagyunk a One Direction ! Elintézzük. -Kacsintott Harry.
-Ha nem baj mise mennénk. :\ -Mondtam , és megfogtam Nathan kezét.
-Én se mennék.. -Szólalt meg Los .
-NEM ! CARLOS JÖSSZ ! -Kiabálta James , és kihurcolta az ajtón.
-Nathan és én a szobába leszünk , ha keresnétek minket .:)-Mondtam Annának és Logannak , akik az asztalnál ültek.

~ Anna ~

Mikor Caroline és Nathan bement a szobába megszólaltam .: - Jajj olyan kis cukik együtt..:d-Láttam , hogy Logan furcsa fejet vág ,  hát rákérdeztem : - Mivan..?
-Semmi.. Olyan cuki pár , hogy ennél cukibb a világon nincs.. -Utánzott Logan nyávogós hangon.
-Talán féltékeny vagy .?-Kérdeztem ledöbbenve..
-Nem.. -Mondta Logan , de egy kis idő múlva megint megszólalt :-DE IGEN ! .
-Ohw.. ! Valaki belezúgott egy cseppet valakibe.?:d
-Nem zúgtam bele Carolineba.. Csak valamiért nagyon rosszul esik ez az egész.
1Óráig Kint ültünk Logannal a konyhába , és beszélgettünk.
Egyszercsak kijön a szobából Caroline Nathan pólójába és egy bugyiba.
-Van itthon valami chips.?-Kérdezte.
-Honnan tudjam.?:dd Nem lakok itt . Nézz körül..xd
-Jólvanna.:d Filmet készülünk nézni .
-Úgy látom , előtte volt egy kis akció. :d
Caroline nem mondott semmit , csak visszament a szobába .
-Láttam , hogy Logan egész végig Carolinet bámulta :-Uh..ennél feltünöbben nem tudtad volna nézni a popsiját. :d -nevettem fel.
-Hé...Én fiú vagyok..ez nálunk csak természetes.-Mosolygott Logan  , de aztán hirtelen komoly lett az arca ,és megszólalt : - Figyelj... engem .. engem ez egyszerűen nagyon zavar.. És nevezheted ezt féltékenységnek , vagy akárminek ... Hisz nemrég még velem csókolózott..és én.. az a csók .. nagyon .... nagyon jó volt..
Na mindegy.. Én most megyek aludni...fáradt vagyok..-Mondta , és már be is ment a szobájába.

~ James  ~

2órakor visszamentünk Palmwoodsba. Addig a játszótéren annyit baromkodtunk.
-Najó..Akkor most mindenki go aludni. -Szólalt meg Louis.
-Még mit nem ! még x boxozunk Niallal.-Mondta Harry
-Jólvan  , de halkan..
-Én meg benézek Carolinehoz ... -Mondta Carlos.
-Figyelj haver.. Szerintem már alszanak.. csak felkeltenéd őket..-próbáltam valamit kitalálni , hiszen mindenki tudja valóban mi folyik ott bent.. :P

~ Caroline ~

Reggel 11 órakor keltem fel.Igaz , az már  nincs annyira reggel.
Körbenéztem , és sehol Nathan..
A Tegnap esténkhez nem nagyon szeretnék hozzá fűzni semmit.
Lassan ki kecmeregtem az ágyból , és komás fejjel kimentem a nappaliba.
Nem láttam senkit.. A pulton egy kis cetlit vettem észre.
Kíváncsian emeltem fel a papírt , és olvastam el .

El kellett mennem próbálni , hisz ma este lesz L.A.-ban az utolsó koncert.
Te is gyere minél hamarabb. :)
Nagyon nagyon Szeretlek. <3

Nathan.

Nem figyeltem , és nekimentem valakinek.

-Jajj bocsi..-Szólaltam meg nevetve.
-Nem néznél a lábad elé.?-Vágott Logan mérges képet.
Én vágtam a szokásos WTF Fejem , és halkan megszólaltam :-Mivan.?
Gyorsan át öltöztem valami laza ruhába , és elindultam a próbára..
Mikor odaértem a terembe , már az összes The Wantedos várt.
-Wáó..Te vagy Nathan barátnője.?-Kérdezte Max.
-Igazából nem nagyon tudom hogy most mi van.. Maradjunk abba hogy barátom.. -Mosolyogtam.
-Dehát..Minden nap minden percében rólad beszél.. - Szólalt meg Jaj.
-Inkább próbáljunk.. -Mondtam , hisz nem nagyon szeretnék erről az egész ügyről beszélni.
-Na és milyen számot fogtok előadni.?-Kérdezte Tom .
-Hát..én úgy gondoltam , hogy valami One Directiont Kéne..
-Oh..én tudom is melyik .:DD A kiss you..-Szólalt meg Nathan , és megcsókolt.
-Haha..ez nagyon vicces volt.. ._. megmutattom szerintem melyik lenne jó..-Mondtam , miután vége lett a csókunknak.
Megmutattam a srácoknak a dalt  , és mindenki beleegyezett ..
Tom:-Najó.. akkor ti nyitjátok a koncertet... El is kéne kezdeni gyakorolni , mert nem lesz belőlünk semmi..
Max:-És nem ártana ha a mozgást is gyakorolnánk..
Én:-Azt hiszed nem tudok táncolni.?
Max:-Nemtudom..Szerintem nem. ..:DD
Én:-Na akkor eszt figyeld.-Mondtam , és elkezdtem táncolni.
Mikor végeztem  , mindenki lemerevedve bámult rám.. :- Nemszoltam..-Mondta Max  , és meghajolt elöttem.
-NAJÓ ..MOST MÁR TÉNYLEG PRÓBÁLNI KELL ! -Kiabálta Nathan.
2óráig énekeltünk és táncoltunk..Jól begyakoroltuk a koreográfiát.
Remélem nagyot fogunk aratni..Őszintén meg vallva .. kicsit izgulok.. na jó.. nem is kicsit.. nagyon..
Mikor hazaértem a próbáról , már Anna és Nina várt rám a nappaliba.
-Hát ti meg.?o.o-Kérdeztem.
-KÉSZÜLJ ! Megyünk vásárolni.:dd-Mondta Anna , és már tolt is be  a szobába  ,  hogy öltözzek át. 
Előtte még gyorsan felnéztem facebookra.. 
Wáó ! Nagyon sokan írtak üzit ismeretlenek , nagyon  sokan iratkoztak fel , és nagyon sokan jelöltek be ismerősnek.. o.o
Nézegettem a kezdőlapot , és láttam  , hogy Logan kiírt egy idézetet. :

Te vagy az egyetlen ember a földön , akirt bármit megtennék , hogy az enyém legyen !


Oh... kicsit most meglepődtem.. Logannak tetszik egy lány.? Esetleg ÉN? Áh..nem.. az hülyeség.. de akkor ki.? 
Najó .. mindegy.. most ezen nem agyalok .. 
Gyorsan átöltöztem , és elmentünk a csajokkal nézelődni a városba.
Olyan sok csodálatos ruhát láttam.. bármelyiket is fel akartam próbálni , Anna mindig azt mondta : - Találunk ennél jobbat is..
Így ment ez az összes boltban...Mikor már majdnem feladtam , Nina felmutatott egy gyönyörű ruhát: . 
Meg is vettük , és haza indultunk.. Szerencsére a csajok is megtalálták  a megfelelő ruhát maguknak. 

Eljött az este. Felöltöztem , megcsináltam  a hajam , és a nappali asztalon hagytam 11 jegyet a koncertre.
Mielött elmentem volna  , bekopogtam Loganhoz..   
-Bejöhetek.?-Kérdeztem.
-Nem..-Hangzott a válasz az ajtó másik oldaláról.
-Értem..A nappaliba hagyok neked jegyet , ha el szeretnél jönni a koncertre..-Mondtam.
vártam a választ , de semmi...
Picit szomorúan indultam el a koncertre , de ezt a szomorúságot elnyomta az az iszonyú nagy lámpa láz.
-Készen állsz.?-Kérdezte Nathan. 
Vettem egy nagy levegőt , és megszólaltam : -Igen. :) 
Nathan megfogta a kezem , és kimentünk a színpadra. 
-Wáó.. Ma  Jó sokan eljöttetek..-Beszélt a Mikrofonba Nathan. - Kivátelesen máshogy kezdjük a koncertet. Caroline , ez a gyönyörű lány , aki itt áll mellettem , és jómagam duettezni fogunk.. -Mikor végzett a beszéddel elkezdtük a dalt :

Nathan , Caroline , Közös.

( Magyarul így szól : )

Látom a szemeidben , hogy csalódtál ..
mert én bolond játszottam a szíveddel..
Kettétéptem azt..
És elrontottam az ártatlanságodat..
Nincs lány , aki ezt megérdemelné.. 
De itt vagyok , hogy még egy esélyt kérjek..

Lehetnénk szerelmesek még egyszer.?

Állítsuk le a szalagot , és tekerjük vissza..

Oh és hogyha elmész , tudom hogy eltűnök  ,
mert senki sincs ott.


Te lehetsz.. csak te..
Te lehetsz.. csak te..


Hallom most , hogy remeg hangodon ..
mikor beszélsz hozzám , nem hasonlítok arra , aki voltam.

Majdnem eleged volt..

A tetteid hangosabbak mint a szavaid..

El vonatkoztatsz attól , amit hallottál ..



Te lehetsz.. csak te..
Te lehetsz.. csak te.



Megpróbálhatnánk mégegyszer.?
Még egyszer, még egyszer megpróbálhatnánk.?
Még egy .. még egyszer.. jobban fogom csinálni..
Megpróbálhatnánk mégegyszer , hogy jobban csináljuk.?

Mert te lehetsz.. Te lehetsz..Te lehetsz.


Te lehetsz.. csakis te..
Te lehetsz...csak is te..


( Kihagytam egy kis részletet )



Mikor vége lett a dalnak , körbenéztem , és a közönségben láttam Annát , Ninát , Carlost , Jamest , Kendallt és az 1D-seket.. De Logant nem..
 Elköszöntem a közönségtől , és visszamentem a színfalak mögé..
Onnan sírva haza..

Holnap vagy vasárnap új rész. :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! :) Sajnálom Logan-t, szóval valami szakítás féleség történjen már Caroline és Nate között :))) Várom a köviiiit!!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi .:)
      lehet hogy fog.. , de lehet hogy nem .:d

      Törlés
  2. Wáó..!Klassz rész lett.:D Szegény Logie.Kiváncsi vagyok a kövire:)

    VálaszTörlés