2013. március 22., péntek

Sziiasztok .:)
Itt a 12. rész .:)
Nem lett annyira hosszú , de holnap is hozok új részt.
Nem kell megijedni , nem most lesz vége a történetnek ... Kb 30 részes lesz .:)

12.Choice.

~ Caroline ~ 

Logan csak annyit mondott  : -Szeretlek !- Aztán elment.. Utána akartam futni  , de féltem kimondani az én érzéseimet.. 
Kis  idő múlva megint csöngettek ... Kinyitottam az ajtót , remélve , hogy Logan áll előtte ,  de nem..
Az 1D-sek voltak . 
-Csajszi mi most megyünk New Yorkba.. - Szólalt meg Harry.
-Vigyázzatok magatokra. :) -mondtam , és megöleltem őket.
-Te is nagyon .:) Szurkolunk a Laroline párosnak .:D -Mosolygott Louis.
-Hogy minek .?:D
- Logan  , Caroline párosnak .- Nevetett Zayn.
- Éhes vagyok...-Jelentette ki Niall.
- Hát a "Laroline" páros nincs .. 
-De reméljük lesz . :DD- Mosolygott Liam.
-Na de vigyázz magadra.. -Ölelt meg Louis. 
-Majd camozunk sokat . - Kacsintott Harry.
- Jólvan. Sziiasztok .:)- Mondtam  , és visszamentem a lakásba.
Kis idő múlva , megint csönget valaki.. 
Hát persze , hogy nem Logan , hanem James..
-Hali.. -Mondta , és vágott egy erőltetett mosolyt..
-Szia. :)
-Figyelj... Volt köztünk egy bizonyos dolog... De tudom , hogy te Logant szereted.. És bármennyire is tiltakozol ellene , attól még úgy van.. Bevallom , nekem is tetszel  már a kezdetektől fogva , de én találok mást is.. Mert ugyebár én vagyok James Maslow . :DD
-Tevagy James Maslow a kis ego manó ..:DD  Csak barátok.?-Kérdeztem , és mosolyogtam  ..
-Csak  barátok... - Mondta James , és megölelt..
Bementem a lakásba , és épp ráhuppantam a kanapéra , amikor megszólalt a telefonom. 
Egy ismeretlen szám volt..
-Szia. Caroline.. -Szólt bele egy női hang.. - A modell ügynökségből hívlak.. Láttuk a duettedet Natthannal , és nagyon tetszett nekünk.. De az szúrt nekünk szemet  , hogy mennyire szép vagy... Szeretnénk neked fel ajánlani modell munkát Londonban..Mindent mi fizetnénk.. A repülőt , a szállást , a kaját.. Mindent ! 5 csillagos hotelbe lennél.. 
-Hello..Mennyi időre mennék el Londonba.?
-Azt pontosan nem tudjuk..Pár hónap..Érdekel a munka.?
-Hát.. ezt még át kell gondolnom .. -Mondtam .  Leraktam a telefont , és rögtön elkezdtem sírni.. 
csak sírtam és sírtam hosszú órákon keresztül ..egyszercsak kopog valaki.
Gyorsan megtöröltem a könnyes szemem , és kinyitottam az ajtót.
Anna volt az .. rögtön észrevette , hogy valami nincs rendben.. 
-Bajvan.?-Kérdezte meglepődötten .. 
-Nem.. Nincs semmi baj.. -Szólaltam meg és megint elkezdtem  sírni.. 
-Gyere ide..-Mondta Anna és megölelt.
Elmeséltem neki ezt az egész dolgot , beleértve azt is , hogy Logan azt mondta , hogy szeret.
-És..El vállalod a munkát.?-Kérdezte Anna.
-Nemtudom.. Los Angelesbe húz valami..
-Nem inkább valaki.?
-De..Logan...Figyelj..Ígérd meg , hogy NEM mondod el a többieknek ezt a Londonos Dolgot.
-Dehát...-Nincs dehát...! -vágtam a szavába Annának..-Ígérd meg..
-Megígérem. -Mosolygott Anna és megölelt.. -De nekem most mennem kell.. Carlossal találkozom .-Folytatta , és kiment a lakásból..
Egyszerűen nem tudom mi legyen.. Az eszem oda húz , a szívem pedig ide..Loganhoz.. hiszen mondta  , hogy szeret.. és így itt hagyni borzalmas lenne... De mindig is szerettem volna modell lenni .. Ez volt az álmom.Komolyan nem tudom , mi lenne a helyes döntés.
Keresgéltem a cuccaim között , és megtaláltam a nagymamám fényképét..
Mikor 10éves voltam , akkor hunyt el..Ő volt az a személy , akit mindennél jobban szerettem..
És ő azt mondta mindig : Higgy az álmaidban..  Bármi lehetsz , csak akarnod kell..És ha előtted van a lehetőség , soha ne halaszd el!
Sok gondolkodás után , rájöttem mit kell tennem..


8 megjegyzés:

  1. Laroline.Húú de ismerős :D Nagyon szupi rész lett :) Várom a köviiit! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó! :)...habár jöhetne már egy kis boldogság is a Laroline kapcsolatban :DDD Várom a kövit(tűkön ülve)!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi .:) a kövibe talán lesz.. talán nem . ;)

      Törlés
  3. Jaj ne már csajszi......olyan gonosz vagy.....muszáj húznod az agyamat?! :))
    Mi lesz Carolinnel és Logannel??? Tuti, hogy Car itt akar maradni, de a srácok megtudják(Logan is) és azt mondják neki, hogy menjen, ő pedig megy!!!! Fogadunk???
    Kövi részt!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gonosz vagyok .:DD
      Meglátod holnap .:D

      Törlés
    2. ennyi.......én meg okos vagyok!!! vagyis csak félig.......:))

      Törlés
  4. Jajj, de kívánvcsi vagyok, hogy döntött Car... :DD

    VálaszTörlés