2013. március 10., vasárnap

ÚJ RÉSZ ! :)

8.SAY !

~ Caroline ~

Mikor lejöttem a színpadról , onnan futottam haza , vagyis futottam volna , de Nathan a színpad mögött megállított. : -Nem nézed meg a koncertet.?
- Tegnapit már láttam ... Úgyis sietnem kell haza..
- Hát jó.. Ha vége lesz a koncertnek , majd találkozunk. :)
- Oké .
- Szeretlek ! - Mondta Nath , és megcsókolt.
- Én is szeretlek. :)
Nathan vissza ment  a színpadra , én pedig futottam haza..
Mikor beértem a lakásba , leültem a kanapéra , és csak sírtam és sírtam..
Ekkor belép a bejárati ajtón Logan. : Caroline..Nagyon.. Nagyon  sajnálom..Nem tudom mi ütött belém..-Kezdte el mondani..Én felálltam a kanapéról és a szobám felé vettem az irányt .. Logan visszahúzott és megölelt..
-Őszintén nagyon nagyon sajnálom..-Kezdte el megint.-Te egy csodálatos lány vagy , és nem érdemled meg , hogy így bánjak veled , mint ahogyan tettem . Egyszerűen csak ... csak nagyon rosszul esett  látni , hogy mást szeretsz...- Én nem tudtam megszólalni  , de ekkor Logan letörölte a könnyes szemem , rám nézett , és egyre közelebb hajolt ... Már majdnem össze ért a szánk , de ekkor bejött az ajtón Anna és Nina.
Gyorsan ellöktem magamtól Logant ..
- Jajj megzavartunk valamit..?-Kérdezte Nina.
-Nem..csak beszélgettünk.:)
-JAJJ OLYAN ÜGYES VOLTÁL ! -szólalt meg Anna.

~ Anna ~

Mikor beléptünk  a lakásba Ninával , egyből észleltem azt a hatalmas feszültséget  , ami Caroline és Logan között van..
-Na azért annyira jó nem voltam..-Szerénykedett Car.
-Viccelsz.? Jobban énekelsz mint Beyonce. :d -Szólalt meg Nina.
-Na azért ne túlozzunk.. -Mosolygott Caroline.
-Mi most magatokra hagyunk titeket mert...-NE ! .. Öm..nem szeretném..- Vágott a szavamba Car és egy Pillantást vetett Loganra .
A fiú csak vágott egy erőltetett mosolyt , és bement a szobájába.
-Csajszi ! Mi a szitu köztetek.?-Kérdezte Nina Carolinetől.
-Nincs semmi "szitu" köztünk.. Barátok vagyunk..
-Ezt ugye te sem gondolod komolyan.? Teljesen oda vagytok egymásért..
teljesen kiakadt Car és elkezdett ordibálni :-NEKEM NEM TETSZIK LOGAN!MIÉRT OLYAN NEHÉZ ELHINNI , HOGY ÉN NATHANT SZERETEM.?

~ Caroline ~

-Bocsi.. nem akartam , hogy kiakadj.. -Mondta Nina.
-Nem..én bocsi.. de miért nem lehet elhinni , hogy nem vagyok szerelmes Loganba.? Sőt .. nem is tetszik ! ..
Najó.. őszintén. . nem is nagyon tudom.. nagyon helyes meg minden ..de nem tudok úgy rá nézni , mint pasira.. inkább mint testvérre.. Nem is tudom , hogy mi volt az a csók tegnap ...

~ Logan ~

Picit hallgatóztam.. Egyszerűen nem értem Carolinet..Kiismerhetetlen.. Talán ezért is érzek iránta valamit..Mert szeretem az ilyen lányokat..És a mosolya.. Teljesen elszédít.
 De el fog múlni ez a kis érzelem.. REMÉLEM !

~ Caroline ~

Mikor beszéltünk a csajokkal , betoppantak az ajtón Carlos , James , Kendall és az 1D-sek .
Mindenki megdícsért ,  hogy milyen ügyes voltam Stb , aztán megjött Nathan is , de ő bőröndökkel .
-Mennem kell.. -Mondta Szomorúan.
Akkor esett le  , hogy ez az utolsó napja itt , én meg itt problémáztam a Loganos ügyön.
-Te jó ég. .-Szólaltam meg , és szorosan átöleltem..
-Mi..Mi most elmegyünk játszira.. -Mondták a többiek , és már el is tüntek a lakásból.
Nathan elindult az ajtó felé , én pedig utána mentem..
Kiment Palmwoodsból , és elindult  a taxi felé..
-És ennyi... Egyszerűen csak itt hagysz .? -Kiabáltam Nathnak.
-Ha most könnyesen búcsuszkodnánk , még rosszabb lenne..
-Csak most utoljára csókolj meg ! -Mondtam..
Nathan megfordult , és megpuszilt..
-EZ KOMOLY.? Tudod mit.? SZIA ! -Kiabáltam , és befele indultam az épületbe.
Nath visszahúzott , és megcsókolt.
-Örökké ...szólalt meg , és elővette  a zsebéből a Forever nyakláncot.
-Ne.. ezt ne.. nem lenne értelme.. Fejezzük be .. Csak mondd .. : El fogsz felejteni , és tovább lépsz.Nem fogsz rám gondolni , és nem fogsz szeretni...-Küszködtem a könnyeimmel..
-El foglak felejteni , és tovább lépek ! Nem fogok rád gondolni , és nem foglak szeretni..-Mondta Nath..
Én ekkor már sírtam.. - Addig , amíg haza nem jössz ..- folyatta.
-Igen .-Mosolyogtam , és megcsókoltam..
Becsuktam a szememet , és mikor kinyitottam , Nath már nem volt sehol.. 
Leültem egy Padra , és csak sírtam és sírtam..
Egyszercsak Logan kijön a Pamlwoods-ból.
-Ölelj meg !- Kiabálom neki .. Ő hozzám fut , és jó szorosan megölel. 






6 megjegyzés:

  1. Ölelj meg! - hihi, ez cuki ^^ nagyon érdekesen alakulnak a dolgok, egyre kíváncsibbá teszel :D Nagyon várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Érzelgős rész lett,de nagyon szupiii! :D Várom a köviiit :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóó! mikor hozod a kövit? :D

    VálaszTörlés