2013. március 16., szombat

Sziasztok. :) Hoztam egy új részt. :)
Lehet hogy holnap is hozok .:)

10. Beauty Kiss

~Caroline~

Először Harry pörgetett. Loganra mutatott az üveg.
- Najó Logan ... tett... vagy őszinte.?:DD
-Őszinte.
-Mond el ŐSZINTÉN Mit gondolsz Carolineről.
Jajj ne.. ettől féltem.. hogy megint ez a téma jön elő..
-Hát.. Car nagyon életvidám és belevaló csaj. Sokat mosolyog és ... és  gyönyörű szép..-Mondta Logan , és én is és ő is elpirultunk.
-Najó..Most Loggie pörget.. -Szólalt meg Anna.
Az üveg Jamesra mutatott..
-Na egomanó.. Tett vagy őszinte.?-Kérdezte Logan a hajas babától .
-Tett .:d-Mondta a fiú elszántan.
-MEGJÖTTÜÜÜÜÜÜÜÜÜNK ! -Kiabálta egy csapat tini.
Pár perc múlva , az egész kert tele volt emberekkel.
Megszólalt a zene , és elkezdődött a Party.
Beesteledett.. Őszintén , nem nagyon éreztem jól magamat. Tull sok ember volt.. felmentem az egyik szobába , és a  telefonomon elkezdtem facebookozni..
-Hát te meg mit csinálsz itt.? Kint a buli.. -Jött be Logan a szobába.
-Hát... nekem nem nagyon tetszik ez a buli. :| Túl sokan vannak.. csendet akartam.
- Hát akkor gyere.:)-Fogta meg Logan a kemet , és felrántott  a székről.
-Hova megyünk.?-Kérdezgettem , miközben lementünk a lépcsőn , ki az utcára.
-Csak gyere. -Mosolygott Logan , és még mindig fogta a kezem.
-Itt vagyunk.. :)-Mondta Loggie .
-A tengerpart.? Ez komoly.?:DD
-Te mondtad , hogy egy kis nyugit akarsz..Hát itt nyugi van. :d
-Igaz .-Mosolyogtam , és leültem a homokba.
Logan felhúzott , és azt mondta : -Táncolj velem királylány . ! - és megpörgetett , magához húzott , és már majdnem össze ért a szánk , de ekkor megszólalt a telefonom..
Elléptem Logantól és elővettem a telefonomat.
Anna írt :

HOL VAGY.?

Visszaírtam neki :

                                                                               A Tengerparton vagyok Logannal ..

Ki az.?-Kérdezte Loggie.
-Csak Anna. -Mosolyogtam és leültem a homokba.
-Gondolkoztál már azon , hogy mindennek oka van?-Kérdezte , miközben leült mellém.
-Ezt hogy érted.?
-Hát hogy  oka van annak , hogy ki lép be az életünkbe , és ki távozik onnan.
-Ha te mondod..-szólaltam meg , és fel akartam állni a homokból , de ekkor Logan visszahúzott és puff ...estem egyet..
-Na ezért most kapsz !  -Kiabáltam és elrántottam Loggiet.
Nevettünk egyet , aztán egyszercsak arra lettem figyelmes , hogy össze ért a szánk Logannal.
Mikor abba hagytuk a csókolózást ,  megint megszólalt a telefonom..
Persze  , hogy megint Anna volt , de most hívott.
-Szia.-Szóltam bele a telefonba.
-Nagy baj van.. Carlos nagyon mérges.. Sietned kell ! -kiabált a telefonba , és mire megszólalhattam volna , letette.
-Hova mész.?-Kiabálta utánam Logan..
-v..vissza ! -Mondtam  és elkezdtem rohanni a nyaralóba.
5perc múlva , már ott is voltam..
-Itt vagyok ! - Futottam Annához.
-Miért rohantál el ilyen gyorsan .?-Kérdezte Loggie , aki utánam jött.
Mire megszólaltam volna , Carlos elkezdett kiabálni : -HOL VOLTÁL.?
-A Tengerparton ..
- VELE VOLTÁL. ? - Mutatott Loganra .
- Mi közöd van hozzá.?
- A Testvéred vagyok.. Én mondom meg kivel lehetsz és kivel nem ! ÉS VELE NEM !-üvöltözött Carlos és meglökte Logant..
-JÓL FIGYELJ RÁM ! Azzal vagyok , akivel akarok , azzal csinálok azt amit akarok ... NEM TE MONDOD MEG ! -Kiabáltam  , és felmentem az egyik szobába.
-Bejöhetünk.?-Kopog az ajtón Anna és Nina.
-Gyertek...
-Nemár...Hagyod , hogy Carlos elrontja a kedved.?-Szólalt meg Nina.
-Miért kell Ennyire féltenie.?
-Mert 1000éve nem látott és a kis húga vagy.. ezért félt mindenkitől.
-SZÓVAL.. ITT ÜLSZ , és  Sajnálod magad , vagy jól érzed  magad , és lejössz bulizni. 
-Lemegyek bulizni  .:D
Egész este tök jól éreztem magamat..Nem ittam sokat , maximum csak 1-2 sört.

De aztán olyat láttam , ami teljesen elrontotta a kedvemet..



10 megjegyzés:

  1. Jajj ne máááár...itt abbahagyni??? Nagyon jó lett, és végre csókolóztak :) Köviiiiiiit!!!!! ^^

    VálaszTörlés
  2. Olyan romantikus volt a tengerparton. *-* Kíváncsi vagyok, mit látott meg Caroline.!:D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szerintem nem volt annyira romantikus.:d

      Törlés
  3. Szerintem Logan és Car összeillenének!!!
    Kopjon le Nathen!!! :))
    Nagyon ügyes vagy!!!
    Gratula csajszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Sztem Loganal vagy Carlossal kapcsolatos!!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóó! mikor hozol új részt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi .:)
      Nemtudom .:|
      megpróbálok minnél elöbb újat hozni .:)

      Törlés