2013. március 1., péntek

Sziasztok. :)
Meghoztam a 6.részt :)
Ez extra hosszú. :DD
HOLNAP IS LESZ .!

6. TRUE LOVE.?

~Caroline~

Elmeséltem Annának és Ninának a történteket.
-És , és akkor most Logan és te...?-Kérdezte Nina  , de én rögtön rávágtam:-NEM! Logan és én nem ... nem illünk össze.. egyébként is csak barátok vagyunk..
-Értem..:) Nem lenne baj , ha mi most egy kicsit sugdolóznánk.?-Kérdezte Anna.
Én ráztam a fejem , hogy nyugodtan..
Valamit sustorogtak , aztán Nina megszólalt:-Én most megyek ..-Mosolygott , és kiment a szobából.
-Na szóval... Mesélj még Nathanról .:)-Szólalt meg Anna.

~ Nina ~

Kíváncsi vagyok , mi fog kisülni ebből az egészből..Remélem sikerül Carolinet és Nathant összehozni.:D
-Szia..Nem  láttad Car-t.??-Szólalt meg egy fiú hang mögöttem.
Megfordultam , és tada ! Nathan..
-Szia.. De láttam ... Gyere utánam. -Mosolyogtam , és bevezettem Nath-et a mosó konyhába..
-Aha..ez szép és jó , de hol van Caroline .? -Kérdezte.
-Egy pillanat múlva itt is lesz életed szerelme..-Mondtam , és dobtam egy üzit Annának.

 ~Anna ~

Jött egy üzim... Megnéztem , és Nina írt . :

- Nathan a mosó konyhába.. Hajrá .:D -

-Gyere.:DD Menjünk kicsit sétálni..-Szólaltam meg..
-Hát jó..De ha találkozom Nathannal...-Nem fogsz !-Szóltam közbe.
Lementünk a lobbyba , és a mosó konyha felé vettük az  irányt.
- Te jó ég te jó ég ! -Hallatszott egy kiabálás ... Nina volt az.. -EGY PÓK EGY PÓK !-Futott ki a mosókonyhából.
-Miért félsz egy póktól .? Nem bánt.. :D - Szólalt meg Caroline.
-Nézd meg ! -Mondta Nina.
-Hát jó..De nem értem miért....- MEHET ! -Kiabáltam , és és bezártuk a mosókonyha ajtaját.
-Feladat elvégezve . ! -Kacsintottam Ninára. *pacsi*

~ Caroline  ~

Befelé indultam a mosó konyhába , de egyszer csak ajtó csapódást hallok.. Húzogattam a kilincset , de semmi.
-Caroline. -Szólalt meg egy hang.. Megfordultam , és Nathan volt az.. össze állt a kép..
-NEM ... NEM ÉRDEKEL ! -kiabáltam..
-Meg kell beszélnünk..
-NEM.. NEM KELL.. EGYÁLTALÁN NEM AKAROK VELED SEMMIT SE MEGBESZÉLNI..
Láttam amit láttam..
-Én is Láttam amit láttam..
-Azt hogy csókolózok Logannal.? Bocs.. hát nem is tudom ki smárolt egy csajjal .
-Nem tudtam , hogy... - Nem tudtad hogy elmegyek a koncertre.? Oh.. ÉRTEM.. ! Hogy te nem is azt bánod , hogy csókolóztál a csajjal , hanem azt , hogy megláttam..-Vágtam a szavába.
-Figyelj.. Én tényleg nagyon..nagyon sajnálom..
-Azt , hogy megláttalak titeket..
-NEM ! Azt hogy ez az egész megtörtént..
-Örökké.?? Komolyan... vicc...
-Figyelj ! Értsd meg , hogy nekem csak te kellesz !
-Nem hiszek többé neked..Elhittem mindent.. azt hogy mennyire szeretsz , elhittem hogy az az örökké , tényleg lehet örökké..de tévedtem..
-Az a lány a volt barátnőm volt..És most hogy újra megláttam , egyszerűen... picit elszédített.
-Hát kösz hogy ezt így közlöd velem..
-De..-NEM ÉRDEKEL !-Vágtam a szavába ismét..-CSAK KI AKAROK INNEN MENNI , ÉS SOHA TÖBBÉ NEM LÁTNI TÉGED ! - Kiabáltam , és egy könnycsepp csordult ki a szememből.
Dörömböltem a mosókonyha ajtaján mint az álltat... -ENGEDJETEK MÁR KI !- Üvöltöttem.

~ Anna ~

Ültünk a Lobbyba , és vártuk a szent a békét Car és Nath között.
Halljuk , hogy dörömböl  Caroline  , és azt üvöltözi :- ENGEDJETEK MÁR KI. !
-Anna ... nyissuk ki az ajtót.-Szólalt meg Nina.
-Hát jó..-Egyeztem bele , és kinyitottuk az ajtót..
5Másodpercre láttuk Carolinet , mert rögtön futott is fel az emeletre.
Nathan csak állt...  -MENNY MÁR UTÁNA !-Kiabálta Nathnak Nina.

~ Caroline ~

Mikor épp be akartam menni a lakás ajtaján , Nathan utánam futott. :- Caroline... Őszinte leszek hozzád..
Akkora hülye voltam.. Hidd el , ha vissza forgathatnám az időt , megtenném ! És soha nem engedtelek volna el ... -Mondta Nathan , magához húzott , és megcsókolt.
Mikor abba hagytuk egymás falását , észrevettem , hogy Logan az ajtó előtt áll.

~ Logan ~

Picit aggódtam Car-ért , ezért elindultam megkeresni..Vagyis el indultam volna , de amikor kinyitottam a bejárati ajtót , Nathannal csókolózott.
Valamiért nagyon rosszul esett.. Talán azért, mert kb 1órája még velem csókolózott.

~ Caroline ~

Hát.. Kicsit furcsa volt a helyzet..
Bementem a lakásba , és behívtam Nathant is.
-Na és hol a buli.?-Kérdeztem , hiszen a 2 csapaton kívül és Annán kívül nem volt már senki a nappaliba.
-Már sehol..-Szólalt meg Harry.
- Figyeljetek.. Ő itt Nathan.. - Mondtam , a fiúknak.
- AKKOR MOST MEGINT EGYÜTT VAGYTOK..?:D-Kérdezte Anna.
Én nem mondtam semmit , csak mosolyogtam.
Egyszercsak csörög Nathannak a telefonja..
-Egy pillanat..Ez a menedzser ... fel kell vennem.-Mondta..
-Nyugodtan. -Mosolyodtam el.

-Nemár... Ez komoly.? Ne csináld már.. De... Oké... Megoldom ! - Hallottuk , ahogy Nath beszél a telefonba. Mikor letette nagyon idegesnek látszott.
-Miaz.?-Kérdeztem .
-Hát..Az van , hogy holnap lenne megint L.A.-ba egy koncert , és az egész műsort egy duettel kéne kezdeni..
De az énekesnő megbetegedett , és lemondta..  . . . . . . . . . . . . . . . . . Várjunkcsak... Te tudsz Énekelni !





9 megjegyzés:

  1. Ne máááár, én nem akarom, hogy kibéküljenek Nathan-vel :)) Szegény Logan :( :D Kövit de gyorsaaan :D

    VálaszTörlés
  2. Én is inkább a Logan -Car párosra szavaznék!! :D de jó lett! Köviiit! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát.. kitudja mit hoz az élet..:DD Köszi. :)

    VálaszTörlés
  4. Szegény Loggie.:| De Caroline duettezni fog Nathannel.!:D Nagyon várom a következőt.!<3

    VálaszTörlés
  5. Wáo..!Tisztára érzelmekkel teli. :) Ahogyan a többiek is,én is inkább a #Laroline párosra szavaznék.;) Nagyon klassz lett. :D Várom a kövit!

    VálaszTörlés