2013. március 14., csütörtök

Sziasztok .:)
Ma hoztam új részt. :) ha minden jól megy, holnap is lesz .:)

9.WOOHOO!

Logannal szorosan átöleltük egymást ... vagy öt percig egymást szorongattuk , és szorongattuk is volna tovább , ha nem szakít meg minket Anna és a többiek..
Carlos egy mérges pillantást vetett Loganra , de mire mondott volna valamit ,  Nina megszólalt . - És rendbe jössz.?
-Persze .-Töröltem le a könnyeimet , és vágtam egy erőltetett mosolyt.
-CSOPORT ÖLELÉS !- Kiabálta Niall , kitárta a karjait , és megölelt mindenkit. 
-Én megyek aludni , mivel már késő van. -Mondta Anna , adott egy puszit Carlosnak , és bement Palmwoodsba.
-Én is megyek. :)-Szólalt meg Nina , és csakúgy mint Anna , ő is elment.
-Szerintem már menni kéne aludni..-Mondta Liam , és ásított egyet..
Felmentünk a lakásba , én megfürödtem , és egy picit még tv-ztem a nappaliba.
-Éhes vagyok !-Kiabálta Niall , miközben a hűtő ajtót nyitogatta.
-Ez komoly.? Előbb ettünk Pizzát. ! -Szólalt meg James..
-Igen , de én valami édeset szeretnék enni ..
-Inkább menny aludni..! -Parancsolta  James Niallnak és  arcába nyomott egy párnát.. -Eszt edd  !:dd
-Najó.. Én most már megyek lefeküdni. Jó éjszakát .:).. -Mondtam , és bementem a szobámba..
Próbáltam aludni , de egyszerűen nem tudtam.. Nagyon sok minden kavargott a fejemben.
Felmentem facebookra , és el olvastam egy-két levelet amit kaptam..
Mostanában nagyon sokan iratkoznak fel a profilomra , és kaptam egy rakat üzit.
Egész este fent voltam  , és a leveleket olvastam.
Nagyon nagyon meglepődtem , hisz mindenki azt írta , hogy mennyire tehetséges és mennyire szerencsés vagyok. Amin a legjobban meglepődtem , az az volt , hogy nagyon sok mindenki a példa képének tart.
 A kedvenc üzenetem ez volt .:

Szia Caroline. Nem is tudom hol kezdjem...
Egyszerűen fantasztikus vagy. A Hangod , a kinézeted ... Nagyon csodálatra méltó..
És olyan szerencsés vagy.. Ismered mind a 3 világhírű bandát .. Bárcsak találkozhatnék veled élőbe.
Egy álmom válna valóra.
Örökké a példa képem maradsz .:) <3

Katie.

Ezt az üzenetet egy 9 Éves lány írta.
Annyira elfáradtam a levelek olvasásában , hogy beledőltem az ágyba , és délig fel sem keltem .
Mikor nagynehezen ki kecmeregtem az ágyból , kerestem magamnak valami kaját.
A Pulton egy kis cetlit találtam . :


MA MEDENCÉS BULI HUGI !:D
Elmentünk a csapat nyaralójába, kitakarítani .
Logannal vedd meg a kellékeket , kajákat és a PIÁKAT !
NAGY BULI LESZ !

Carlos.

Ohw. medencés  buli .:d legjobbak .:d
Befutottam Logan szobájába , megfogtam egy párnát , és elkezdtem  vele ütögetni közben azt kiabáltam :- FELKELNI ! FELKELNI !
-Mivan.?-Kérdezte kómás fejjel.
-öltözz  !  MEGYÜNK CUCCOKAT VENNI A BLURA. :D
-Milyen bulira.?
-Öltözz , és elmondom .:dd
-Jólvan , de nem ártana ha kimennél  a szobából..Vagy nézni akarod ahogyan öltözök.?:d mert nincs ellen vetésem.-Kacsintott és perverzül mosolygott.
-Haha. :d -Pirultam el.
-Ez egy igen.?:D- Mondta Logan és levette a felsőjét , és a  gatyáját is le akarta venni.
-SZIA ! - Mondtam , és kijöttem a szobájából tiszta vörösen.
A Nappaliban megvártam Logant ,aztán elindultunk a boltba.
Vettünk vagy 1000féle piát , egy csomó kaját , és a medencés bulihoz szükséges dolgokat  . pl : csomó úszógumi , vizi bombák , lufik , poharak .
Persze ezt az egészet mind Logan kártyájával füzettük ..:d
Hazaértünk , onnan pedig egyből a fiúk nyaralójába siettünk.
Ott volt Anna is .Ketten elzavartuk az összes fiút , hogy mi akarjuk a díszítést megcsinálni.
2Órába telt , mire az összes gumi matracot és az ilyesmi dolgokat felfújjuk.
A végén nagyon elégedett  voltam. Remek munkát végeztünk .:d
Party People ..WOOHOO!



 Raktam ki ezt a Képet facebookra.  Szerintem nagyon jó lett az udvar. .:d 
Felhívtuk a fiukat , hogy jöhetnek vissza. 
Nem kicsit , nagyon meglepődtek , hogy milyen ügyesek voltunk. :d
Megérkezett Anna is . 
Mindannyian leültünk a  kanapéra , és Harry kitalálta , hogy játszunk tett vagy őszintét , amig a többi ember meg nem érkezik. 
uff  , ebből  mi fog kisülni..







6 megjegyzés:

  1. Kövit, kövit, köviiiiiit! :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Ne mááááár, hogy merted itt abba hagyniiii? :O :DD Azonnal követelem a kövi részt! ^^ Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. szerelmes vagyok a buli díszekbe.!:D Fantastyc.! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis. : D ÉN SZERKESZTETTEM ÖSSZE A KÉPEKET ! ;)

      Törlés