2013. március 29., péntek

Sziasztok .:)
Mivel villám gyorsan összejött már tegnap a 4 komi , sőt 5 , ezért itt az új rész. :)
6 KOMI ÉS JÖN A KÖVI .:)

15.LOVE PINK. :$ 

~ Caroline ~

Gyorsan felkaptam valami ruhát , és rohantam ki a hotelból aztán Szereztem gyorsan egy taxit .
Mikor beértem az épületbe , a főnök elég érdekes fejet vágott , aztán megszólalt : -késett 20 percet..
-Nagyon.. nagyon sajnálom..Hosszú út volt , és nagyon elfáradtam.. -mentegetőztem.
-Megbocsáltva..-Mondta a főnök , aztán jó alaposan megnézett.
-Hm..Kéne a hajaddal csinálni valamit..egy ilyen szép pofihoz különleges haj kell.
-A Színével van baj.?-Kérdeztem .
-Igen..Valami extrémebb kéne a szőkénél.. Mondjuk Pink..
-PINK.?-kaptam egy kisebb sokkot.
-Határozottan..Hozzád a rózsaszín illik..bevállalod.?
-Most.?-Csodálkoztam..
-Nem is rossz ötlet.. Most.. Így holnap lehetsz az egyik modell a photoclothes nevű magazinban .
-Hát oké..Bevállalom..-Mondtam és vágtam egy erőltetett mosolyt.
kicsit féltem a végeredménytől  ,de nem nagyon kellett..Hiszen nagyon jó lett... :DD
-Hmm.Tökéletes.. -Mondta a főnök .-Csinálnod kéne egy twittert..
-Oké, majd csinálok . :)
Mikor végeztünk a "megbeszéléssel" úgy  döntöttem , hogy nem megyek a hotelbe taxival , hanem sétálok.Körültekintem ezt  a gyönyörű szép várost.
Mikor sétáltam  , egy ismerős arcot láttam . A srác csak mosolygott , én pedig mivel nem voltam biztos , hogy ismerem -e , énis csak mosolyogtam , és nem szólítottam meg..Elsétált mellettem , és fél másodperc múlva megszólalt :  -Caroline.?
-Jake.? -Néztem rá csillogó szemekkel..
-Én lennék. :DD Hogy vagy .?Wáó.. már 4 éve nem láttalak... Nagyon sokat változtál . Még jobb csaj lettél.
- Jól köszi .:) És te.? Hát..te sem panaszkodhatsz :d
- Hogy-hogy Londonba vagy. ?
-Hát.. Modell munkát kaptam :D Te azóta is itt élsz . ?
-Az szupi .:) Igen..Azóta is .. Jó téged újra látni .-Mosolygott és megpuszilt.
Jake volt a legelső pasim.. A kapcsolatunk 1évig tartott , csak aztán elköltöztek ide ..Londonba..
-Nincs kedved beugrani hozzám vacsorára.?-Kérdeztem 
-Dehogynincs. :) Most.?
-Most.:)
-Akkor go :d
Mikor visszaértünk a hotelbe , főztem egy kis vacsit.
-És..Most van barátod.?-Kérdezte Eddie tőlem , miközben főztem..
-Hát..Ma utaztam ide...Ezért volt valami szakítás féle Jake... Nem is mondanám szakításnak  , inkább távolság próbának..De  ő már az első nap nem bírt magával , és a legjobb barátnőmmel csókolózott. -Mondtam és egy könnycsepp csordult le az arcomon..
-Az a srác egy barom...Én rád éveket is várnék .-Mosolygott Jake.
-Az a srác egy barom , akit még mindig... mondjuk úgy , hogy hiányzik.. De ezt soha nem fogom neki megbocsátani..
-Akkor most szabad vagy. ?
-Úgy néz ki .:) Nade kész a kaja. :D Remélem szereted a sült krumplit. :d - Tereltem a témát.
-Imádom .:)
-Akkor jó..:)
Megettük a vacsit , utána még egy picit beszélgettünk ...
-És mióta ilyen színű a hajad.?-Kérdezte Jake.
-Hát..Kb 2 órája . :d A Főnök mondta , hogy legyen pink.Én pedig bele egyeztem . És nagyon tetszik .:D
-Nekem is bejön. :) -Mosolygott és megcsókolt.
Csináltunk pár csókolózós képet.Nagyon cukik lettek .:D
-Nekem most már mennem kell.Jó éjt.- Mondta Jake , megcsókolt , és kiment az ajtón.
Lefényképeztem a pink hajamat , és felraktam Facebookra : Love Pink . :$ :
Megláttam az asztalon a szív alakú követ , és eszembe jutott Logan..
Vissza gondoltam a tegnapra , és egyszerűen összetörtem..Bár megbántott , de még mindig nem tudom elfelejteni...

                                  ~ Logan ~

Akkora hülyeséget csináltam.. A legjobb barátom nem áll szóba velem , elvesztettem azt  a lányt , akit mindennél  jobban szeretek  , sőt még Annával a barátságunkat is elszúrtam...
Megvacsoráztam , utána elmentem letusolni , aztán pedig aludni.. vagyis aludni próbáltam , de egyszerűen nem tudtam... Gondoltam , kicsit felnézek facebookra.. Nézegettem a kezdő lapot ..láttam hogy Caroline feltöltött egy képet.. egy olyat ,  amin csókolózik egy fiúval .
Teljesen összetörtem..Tudom , hogy én szúrtam el ezt az egészet , de én nem léptem tovább.. ő viszont igen...


14 megjegyzés:

  1. Úristen... Nagyon jó lett!! Kövit hamar.. :))

    VálaszTörlés
  2. Huh...hát kicsit elakadtam :)) érdekesen alakulnak a dolgok, és nagyon várom a következő részt :D Jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. mammamija....vagy hogy irják!!!
    ez k*va jó lett........am te szereted a vámpírnaplókat, mert amikor car és naten szakítottak azt a szöveget mondták, mint a vámpírnaplókban caroline tylernek, vagy fordítva+ezen a képen tyler(3.kép) van és caroline(2.kép)
    én imádom a vn-t!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi .:)
      igen , imádom a TVD-t. :) Egyik kedvenc sorozatom .:)Azért az a neve a főszereplőnek hogy Caroline . :)
      Imádom :) Caroline és Klaus a kedvenc meg stef. :)

      Törlés
  4. Követelem a következőt, mert nem tudok betenni vele! SIESS! :D

    VálaszTörlés
  5. Húha :D Itt aztán dúl a love :) siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  6. Hát ez fura volt Caroline-tól.:| nagyon szuper, siess a kövivel.!!:D<3

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyjából.. nem is tudom.. talán 2 órája találtam rá erre az oldalra, és egyszerűen elvesztettem az időérzékem :D
    Elképesztően jó a történet! *-*
    Nagyon ügyes vagy! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      örülök hogy rá találtál .:)
      köszi .:)

      Törlés