2013. március 17., vasárnap

Sziasztok :) 
Hoztam nektek egy új részt. :)
A kövi pénteken lesz.
Jó olvasást : 

11. WHATS.? !

~ Caroline ~

Láttam  , hogy Jessica Logan elött rázza magát , és ez  még enyhe kifejezés.
Logan meg  persze  , hogy teljesen el van ájulva Jessicától ... Az a liba egyfolytában csókolgatja ...
Tisztára elment a kedvem a bulizástól , leültem egy asztalhoz , és idegességemben elkezdtem piálni.

~ Anna ~

A tánc parkettről eltűnt Caroline.Eg fél óra múlva láttam , hogy ott ül egy asztalnál , a kezében egy sörrel, de ahogy elnézem , nem ez volt neki az első.
-Hát te meg.?-Kérdeztem meglepődve.
-ülök..
-Nemrég még nagyon jó kedved volt.. 
-Most már nincs..-Mondta Bunkón és ivott a sörből.
-Mi  történt.?
-Nem mindegy az neked .?-Szólalt meg , és egyfolytában Logant és Jessicát nézte.
-Ahha..már értem...Logan a bajod.. Mi volt köztetek..
-Csókolóztunk..
-CSÓKOLÓZTATOK..?
-IGEN..És akkor mivan.?-Állt fel Caroline az asztaltól és mérgesen elviharzott.

~ Caroline ~ 

Bementem az egyik szobába , és elkezdtem telefonon facebookozni..
Láttam , hogy pár órája Logan kiírt valamit :


Theres not enough words in the world to express how much I love you . your my everything love ya now and forever.

Vilag összes szava se lenne elég hogy elmondjam mennyire szeretlek..Te vagy a mindenem,szeretlek most és örökkön örökké.

Ettől csak mégjobban felhúztam magam.  
Ha ennyire szerelmes abba a libába , akkor miért csókolt meg .? 
Mindegy.. nem érdekel.. Én nem érzek semmit Logan iránt..
-Üh.. hát te meg mit keresel itt.?-Szólalt meg egy hang mögöttem..
Megfordultam   , és James volt az ..Egy szál alsó gatyában.. 
-Jajj ..bocsi.. azt..azt hittem , nincs itt senki..-Magyarázkodtam.
-Hááth..Ez az én szobám..De ha akarsz maradhatsz .-Kacsintott James , és megcsókolt.
Olyat tettem , amit nem kellett volna..

Reggel James karjaiban keltem fel.
Ezt nem hiszem el... mekkora hülyeséget csináltam...
Lassan kimásztam az ágyból , és mivel nem nagyon láttam , megfogtam egy felsőt , és felvettem.
Kimentem a szobából , és hát persze , hogy nem a saját pólómat sikerült felvennem  , hanem Jamesét
Reménykedtem , hogy még a többiek nem keltek fel , de sajnos igen.. Mikor lementem a konyhába mindenki engem nézett , hogy miért vagyok  james pólójába és egy szál bugyiba.
Mikor éppen csináltam magamnak a reggelit , egy hang szólal meg mögöttem .: -Szia cica. -megfordultam , és Jamest találtam magam előtt , aki csókot akart adni , de elhúztam az arcomat.
-Most meg mivan.?-Kérdezte ledöbbenve.
-Semmi...-Mondtam .
-NEMÁR. ! Hiszen lefeküdtünk ...-Akadt ki James.
Rápillantottam Loganra , aki annyira meglepődött , hogy félrenyelt..
James mérgesen rohant volna ki a lakásból , de ekkor bejött az ajtón Carlos , aki épp boltba volt.
Los  észrevette , hogy James mérges , hát rákérdezett..  :-Mi történt.?
-Csak az , hogy a te kis  húgocskád lefekü.....-Folytatta volna James , de Anna hátba vágta..
-Caroline tegnap véletlenül James ágyában aludt  ..-Fejezte be a mondatot Anna.
-És ezért kell ennyire mérgesnek lenned.?-Értetlenkedett Carlos.
James nem mondott semmit , csak mérgesen felment a szobájába.
Énsem szóltam egy szót sem , és kirohantam a lakásból..
-Hova mész.?-Kérdezte Anna.
-A másik házba ! -Kiabáltam és futottam a kocsihoz.

~ Anna ~

Caroline csak úgy elviharzott..
Még most sem fogom fel , hogy lefeküdt Jamessal..
Hisz tegnap még Logan miatt problémázott...
Apropó Logan...teljesen sokkolta a hír amit James mondott , és a srác nem tudott megszólalni..
Nem is csodálom.. Hiszen Caroline nagyon tetszik neki.. De akkor tegnap miért szórakozott Jessicával Car szeme láttára.?
Mindegy ..Nem értem ezt a két jó madarat..

Gyorsan felkaptam a kocsi kulcsomat , és Caroline után mentem..

~ Caroline ~
Istenem..Hogy lehetek ennyire hülye.?
Miért kellet ezt csinálnom.?
Mikor beléptem PalmWoodsba , nem mentem fel a 2J-be , hanem a recepcióhoz siettem.
-Elnézést... Van egy kiadó lakás.?-Kérdeztem a recepcióst.
-Igen van.. De nem lesz olcsó...
-Nem érdekel..Csak mondja az árát.. - A recepciós elmondta . mennyi az ára az apartmannak , én pedig azon nyomban ki is fizettem.. Ő oda adta a kulcsot  és megköszönte a bérlést.
-Hát te miért siettél ennyire.?-Kérdezte Anna , aki utánam jött.
-Elköltözök a fiúktól..Mostantól az 6A-ban lakok..-Jelentettem ki..
-Mi? Miért.? - Értetlenkedett Anna.. 
- Majd később elmesélem.. Segíts át pakolni a cuccaimat lécci..
A Pakolás jól ment , és 2 óra múlva már kész is volt a lakás. 
Fura lesz ez a csönd..
Egyszercsak valaki csönget..
Kinyitottam az ajtót  , és Logan volt az. 
Olyan sok gondolat támadt hirtelen a fejemben.. Hogyan tudta meg , hogy elköltöztem és hogy hol lakok.?
Mit fog szólni a James ügyhöz.?
Ő Mindössze csak 1 szót mondott és elment..

10 megjegyzés:

  1. Hogy bírom én ki péntekig? Furdal a kiváncsiság, hogy mi lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. Ne mááár...itt abbahagyniiiii :O azonnal követelem a kövi részt! :DD Nagyon jó lett!!! ^^

    VálaszTörlés
  3. Itt abbahagyniiii.:P köszi.:)

    VálaszTörlés
  4. Sejtem, hogy mit mondahtott Logan Carnek!!! Húúú.....
    Talán azt, hogy SZERETLEK, vagy BOCSI........csak találgatok!!! :D
    Szégyeld magad, hogy itt abba hagytad!!! :P

    VálaszTörlés
  5. Jajj, James.:D<3 Nagyon jó lett.! Izgi a sztori. *-* xd

    VálaszTörlés