2013. március 31., vasárnap

Sziiasztok .:)Előző részre is 1 nap alatt összegyűlt 7 komi. Nem merem megcélozni a 8at.:|
Legyen megint 6.:) 

16.DON'T FORGET. 

~ Caroline ~

Este egyszerűen nem tudtam elaludni  , ezért facebookoztam..Márcsak Logan volt fent a 800 ismerősöm közül..

~ Logan ~

Úgy gondoltam  , fel hívom skypen Carolinet.. meg kell ezt az egészet beszélnünk.. Folyamatosan hívogattam , de mindig kinyomta..
Vedd fel. -Írtam neki facebookon.

~ Caroline ~

Sokat gondolkoztam , hogy beszéljek -e Logannal... De aztán arra jutottam : miért ne .
Felvettem a hívást..

-Szia..-Mondta Logan
-Mit akarsz.?
-Megbeszélni ezt az egészet..
-Mégis  mit kéne megbeszélnünk.? Értem én.. 1 Nap alatt tovább léptél ... wáó..
-Szerintem meg te is 1 nap alatt tovább léptél.. Figyelj..az a csók Annával... Csak azt akarom hogy tudd ,  nem léptem tovább... lehet hogy te igen ,  de én nem.. Egyszerűen annyira szeretlek , hogy bármennyire is próbállak feledni , nem megy..
-Erre mit mondjak.? Mondhatnám azt , hogy megbocsátok , de olyan messze vagyunk egymástól , hogy nem lenne értelme... Mondtam , és kinyomtam a beszélgetést..Aztán elkezdtem sírni.. csak úgy potyogtak a könnyeim.. Rá kell jönnöm , azt a  csókolózós képet Jakeval csak azért raktam fel  , hogy felidegesítsem Logant...Hiszen..Még mindig érzek iránta valamit... Sőt...Most még jobban mint eddig..

~ Logan ~

A Távolság..a távolság... Mondogattam halkan...
A TÁVOLSÁG ! -Kiáltottam el magamat , és futottam ki a 2Jből Anna lakásához.
Dörömböltem az ajtaján , mint valami hülyegyerek..
-Normális vagy.? Hajnali 4 van ! -Nyitotta ki az Ajtót Anna kómás fejjel..
-Bocsi..Muszáj ..Muszáj megtudnom , pontosan hol van Caroline.. Tudod.?-Kérdeztem .

~ Caroline ~

 Nagynehezen sikerült elaludnom  ...
Reggel 12kor keltem fel..Megreggeliztem és készültem a fotózásra.. Olyan izgatott vagyok . Ez lesz a legelső modell melóm..Remélem jól fog sikerülni , és lesz több is.
A Fotózáson gyönyörű ruhákat kellett felvennem.Eleinte izgultam  , de aztán elengedtem magam , és az izgalom elmúlt.
Mikor vége lett a fotozásnak , visszamentem a hotelbe.
A Főnők javaslatára elkezdtem csinálni Twittert.Éppen csak belekezdtem , amikor csöngettek ..
Kinyitottam az ajtót és Jake volt az..
-Szia. :)-Mondta  és megpuszilt.
-Hello..-Mosolyogtam.
-Már voltam itt korábban , de nem voltál itthon.
-Fotózáson voltam .:) De.. Most már itt vagyok..
-És én pedig nagyon örülök ennek.. -Mosolygott Jake és megcsókolt.
-CAROLINE- Hallottam egy hangot magam mögött..Abbahagytam a csókolózást Jakeval , és megfordultam.
-Logan . - bámultam mint valami idióta a nagyvilágba.
-Najó..Akkor én most megyek..Majd hívlak..:)-mondta Jake és kimet az ajtón..
Úgy tettem , mintha itt se lenne Logan , és  kerestem valami kaját.
-Most úgy akarsz tenni , mint ha nem is lennék itt.?.-Kérdezte.
-Mit vársz .? Hogy a nyakadba ugorjak .?
-Háth..Valami olyasmit..
-Hát...Nem fogok...
-Eljöttem hozzád Amerikából...Már nincs távolság...
-De ez semmin nem változtat...Attól ,hogy itt vagy  , nem fogom elfelejteni amit tettél..
-Akkor...a nagy semmiért vagyok itt.???
-Nézd Logan...Én..én már tovább léptem...Miért nem tudsz te is.?-Ő Nem mondott semmit , csak ki ment az ajtón...Istenem... mit beszélek... dehogy vagyok túl rajta...

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon izgalmas, remélem rendbe jönnek a dolgok Car és Logan között! Gyorsan kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj ne mááár Caroline, fuss utána és mond el, hogy mit érzel irántaaa!!! :)) nagyon jó lett...akarom a köviiit :O ^^

    VálaszTörlés
  3. Nemáár.. hogy képzeled? :D
    Szegény Logan :'(

    Nem vagyok az a követelőzős típus, úgyhogy nem írom, hogy "akarom a köviiiiit", persze az nem azt jelenti, hogy ez nem így van :DD

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett :D legyen végre békee :D kövit követelek! :)

    VálaszTörlés
  5. Júúúújj Logan.! *____* kövi részt gyorsan.!<33

    VálaszTörlés