2013. április 1., hétfő

Az új történetből írok egy kis ízelítőt. :) 

Bella :

16éves gimis lány vagyok .. Átlagos az életem... bár... ha azt átlagosnak lehet nevezni , hogy 4 sráccal élek együtt kiskorom óta, és belőlük Kendall Schmidth a bátyám..
Ha még ilyen egyszerű lenne...  már 10éve bele vagyok zúgva az egyik haverjába..Loganba..Bármely viccesnek is hangzik , alig beszéltem vele kettesben.
Ő 3évvel idősebb nálam , és a pláza cicák jönnek be neki..Én inkább lazábban öltözködök , és nem minden nappal egyre rövidebb a szoknyám . ;)
Olyan rossz látni  , mikor más lányokkal csókolózik..De..egyszerűen teljesen oda vagyok érte..
Tudom , hogy nála semmi esélyem ,  de azért reménykedni mindig lehet. :)

Logan : 

19 Éves vagyok  ,  a haverjaimmal élek Los Angelesben . Mi vagyunk a Big Time Rush . 
De a srácokon kívül lakik velünk Kendall testvére Bella  és az anyukája Jennifer. 
Na igen...Bella ....Már nem is tudom , milyen rég óta tetszik..de mivel Kendall kishúga, tiltott gyümölcs..
És a tiltott gyümölcs a legédesebb..
Ő olyan kis laza csaj , és szóba sem áll  a magam fajtákkal..Titokban mindig  leskelődök utána.. teljesen elcsavarta a fejemet..De ez teljesen reménytelen.. ha Kendall ezt megtudná , letépné a fejemet..
Már beletörődtem ebbe az egészbe ...

Komizzatok hogy milyen .:)

6 megjegyzés:

  1. Huhúúú, nekem nagyon tetszik.!!:D<3

    VálaszTörlés
  2. Mint a többi blogod, ez is nagyon izgalmasnak tűnik! Kíváncsi vagyok rá NAGYON!:D

    VálaszTörlés
  3. Biztosan jó lesz :D
    Nagyon jól írsz, Logant meg imádom :D
    De én azért kíváncsi lennék az előző végére :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem .:)
      úgy döntöttem befejezem és ezt utána írom.:)

      Törlés