2013. április 21., vasárnap

Itt a megígért rész. :)
Kövi péntek :|

4.Dress

~ Bella ~

Eltelt ez a suli nap is. Éppen vártam a buszra mikor Kevin megállított. : -Szia. -Mosolygott.
-Szia. :)
- Kár hogy elmarad a bál.. De azért ugye ma eljössz velem valahova.?:)
-Hát ha ez egy randi , akkor igen .:DD -feleltem.- megjött a busz  . :)-Mondtam . és felszálltam rá.
-6Kor érted megyek .-Kiabálta Kevin .
 Mikor haza értem , le huppantam a kanapéra , és elszundítottam. 
- Hahó..hahó... -böködte az oldalamat Kendall.
-Mivan .?-Kiabáltam rá Kendallra mérgesen.
-Azt hittem meghaltál .:D- Nevetett Kendizzle..
-Ez nem vicces .:D-neettem  én is. 
-Azért nevetsz mi.?:D 
-Najó..Mond amit akartál ..
-Nem akartam semmit..Csak azt akartam hogy felkelj mert én a kanapén szunyálni.. -Mondta és lelökött a kanapéról.
-Áú...Kösz...Kedves vagy..-Álltam fel a földről...- De úgy is készülődnöm kell.
-Hova is.?:D-Kérdezte Kendall.
-Randira megyek.. Kevinnel ...
-Tudtam én hogy valaki tetszik neked. :D
-Igen.. Most már azt is tudod hogy ki  , szóval le szállhatsz rólam .
-Jólvan..Jut eszembe , nekem meg le kell mennem a lobbyba.. A többiek már ott vannak.
-Hát ezért érdemes volt felkelteni..
-Ha nem keltettelek volna fel  , elkéstél volna a randiról. inkább köszönd meg. :D
-Kösz..:D
Kendall lement a többiekhez , én pedig a szobámba mentem . Fel próbáltam 1-2 ruhát, a randira , de egyik sem volt elég jó. 
-Szia. :)-Jött be a szobába Logan. 
-Szia.Hát te nem vagy lent a többiekkel .?-Kérdeztem.
-Nem...:) Te mit csinálsz .?
-A randira próbálok ruhákat.. 
-Ma randizol azzal a gyerekkel.?
-Miért nem tudod kimondani  , hogy Kevin.? 
- Legyen az én titkom . -Kacsintott Loggie. -Na és.. milyen ruhát veszel fel .?:D
- Épp ezaz.. nem tudom.. Ezek a göncök nem elég jók..-Mondam és az egyik ruhát ráhajítottam az ágyra.
-Egy pillanat. - Mosolygott Logan , és kiviharzott a szobából. 1 perc múlva már vissza is jött. 
-Vedd fel ezt. -Mondta , és a háta mögül előrántott egy csoda szép ruhát.
-wáó.. ez csoda szép... Honnan van .?
-Hát.. még a volt barátnőmnek vettem.. csak még az előtt szakított velem , hogy oda adhattam volna neki ezt. És most neked adom ..
-Komolyan .?:)
-Komolyan . Próbáld fel .:D- Mondta Loggie és kiment a szobából.
Felpróbáltam a ruhát, aztán megmutattam Logannak. 
-Váó.. Gyönyörű. -Mosolygott.
-Igen.. szerintem is gyönyörű a ruha .:)
-Nem..én úgy értem , hogy te. Na de mindegy .. .Mulass jól . Én megyek .Szia. -Mondta , és 1-2 re már el is tűnt.

~ Logan  ~

Azt szeretném , hogy Bella boldog legyen.. Ha nem velem , valaki mással.. a lényeg , hogy boldog legyen..
Mikor épp mentem a folyosón , szembe találkoztam Kevinnel. 
-Szia. -Mondta nekem  ,és továbbment.
-Hali.. Figyelj...Nem érdekel , hogy randizol Bellával , de ha meg mered bántani ....
-Oké..Értem.. Nem tennék semmi olyat amivel csalódást okoznék neki..
-Remélem is..-Mondtam és tovább mentem . 

~ Bella ~

Épp sminkeltem magamat  , amikor csöngettek. Gondoltam Kevin csenget , de nem ő volt...  hanem valami csaj..
-Szia. -Mosolygott.
-Szia..Megkérdezhetem kit keresel .?
-Jamest.. Itt Lakik .?
-Igen..Itt.. de ..miért. ?
-Mert randim van vele..
-Ő lent van a Lobbyba Kendallal.
-Nem.. Kendall valóban lent van a Lobbyban , de valami csajjal.
-Hát..akkor nem tudom hogy hol van James . -Mondtam és becsaptam a csaj előtt az ajtót..
Kendall miért mondta , hogy a srácokkal lesz.. miért nem mondta , hogy randija lesz .? 
Szegény Kelly.. Milyen szomorú lesz..

Megint csöngettek .De most már Kevin volt az .
-Váó.. nagyon gyönyörű vagy.  -Mondta. 
-Hát..Köszönöm. :D
-Akkor indulhatunk.?:)
-Hát persze. -Mosolyogtam. 
Egy étterembe mentünk , ami csak pár percre volt PalmWoodstól. 
Mikor beléptünk , megláttam Kendallt egy csajjal csókolózni.

6 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövit! nagyon jóóó! :)

    VálaszTörlés
  2. fogadjunk, hogy kelly lesz az!!! :))
    remélem igen!!!

    VálaszTörlés
  3. Olyan kár, hogy csak pénteken lesz új rész, pedig imádom a blogod ! :D <33

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo! ^^ Alakul a molekula :P De pentekeeeen? :O Legyen penteeek ^^ Varom a kovit, de nagyon! :)

    VálaszTörlés