2013. április 21., vasárnap

Sajnálom hogy késtem , de nem tudtam tegnap befejezni .:/
Ha összejön ma  6 komi , nem biztos , de lehet hogy tudok hozni még egy részt. 

3.DEAR DIARY


~ Logan ~

Mikor Bella elmondta, hogy az a Kevin gyerek elhívta a bálba , az nekem nagyon rosszul esett.
Jó persze , tudom , hogy kettőnknek semmi esélye, de akkor is..
Már 10 éve teljesen bele vagyok habarodva ebbe a lányba.
-Én nem megyek. A Srácokkal megyünk buliba . -Mondtam .
-Hát..Los elhívta Alicet a bálba , szóval csak 3-man lesztek .
-Carlitos barátunk . :D Nem is tudtam  , hogy tetszik neki Ali.
- Hát Énse. De mostmár tudjuk .:D Nade.. Nekem ennyi elég is volt a munkából... -Mondta Bella , megölelt és egy kettőre már el is tűnt.
Ebben a 10évben sok lánnyal voltam együtt , de mégis csak akkor éreztem mi az a szerelem , mikor Bella szemébe néztem .
Azért nem közeledtem soha se felé , mert Kendall a legjobb barátom.. És ő nagyon de nagyon félti a kishúgát..Mindentől..
Próbálom tettetni a menő és a laza srácot , de ez az egész csak egy álca.

~ Bella ~


Mikor haza értem , elővettem a tankönyveimet , és el kezdtem tanulni .Mivel a suliba mindig  Loganról ábrándozok , sosem figyelem a tanárt.. És hát.. nagyon le vagyok maradva.. össze kell szednem magam , ha nem akarok rontani a tanulmányi eredményeimen .
Éppen elkezdtem tanulni  a fizikát , amikor megjött anya.
-Szia. Kicsim.. Nem jössz el velem vásárolgatni .? Van 2 órám , aztán vissza kell mennem dolgozni. -Mondta Anyu.
-Szeretnék , de tanulnom kell ..
- Pedig olyan ritkán  megyünk el ketten valahova.
-Igen.. Mert annyi a munkád..
-Valamiből el kell tartani ezt a 4 csibészt.. Tényleg.. most hol is vannak .?
-Kendall ,Carlos és James mekiben , Logan pedig a suli bál előkészületeiben segít.
-Miért.? Mit tett szegény Loggie , hogy segítenie kell. ?
-Megvédett. -Mondtam .-Mostmár tényleg tanulnom kell .-Mentem be a szobámba.

17 :oo-tól 22 :oo-ig magoltam ..
Túl furcsáltam ezt a nagyon nagy csendet , és kimentem a nappaliba körül nézni .
A srácok sehol..Pedig ilyenkor még nagyban X boxozni szoktak .

Benéztem Kendall és James szobájába , akik már Aludtak .
Wáó..Fárasztó lehetett a semmit tevés ...
Gondoltam , hogy Logan és Carlos is alszik ,ezért hozzájuk nem néztem be.
A Konyhában kerestem valami harapni valót ,aztán visszamentem a szobámba..
-Mára elég volt a tanulás..-Mondtam halkan és félre dobtam  a könyveket..



~ Logan ~

Éjfélkor megébredtem ..Éhes voltam , hát kerestem valami kaját a hűtőbe.
Észrevettem , hogy Bella  szobájában a villany még ég.

~ Bella ~

Nem nagyon tudtam aludni , hát elkezdtem írni a naplómat.
Egyszercsak kopog valaki . : - Hát te még fent vagy.?-Kérdezte Logan és bejött a szobába.
Gyorsan eldugtam a párnám alá a naplómat és megszólaltam : - nem nagyon tudok aludni..-mondtam.
-Jól láttam , hogy az egy napló volt.?:D - vette ki a párnám alól , és kinyitotta.
-NEM NÉZHETSZ BELE ! -kiabáltam , és kivettem a kezéből.
-miért.? mert az  egész csak arról a gyerekről szól.?
-Kevin a neve.. és igen.. azért..- jaj... dehogy azért... 
-Kb ilyeneket. ? : Kedves naplóm : Ma Kevin elhívott randizni .. Ez életem legjobb napja..  
-Igen.. ilyesmiket. :)
-Álmodj szépeket királylány. :)-Mondta Logan és kiment a szobámból.
Tejóég. *-* királylánynak hívott. *_*
Ezt  bele kell írnom a naplómba. :D


Reggel mikor felkeltem nagyon vidám voltam .
Rendbe tettem magamat , megreggeliztem ,aztán a barátnőimmel mentem a suliba.
Úgy volt , hogy gyalog megyünk , de tegnap este esett az eső , és tiszta víz volt minden , így hát busszal mentünk.
A suli ajtajára egy nagy plakáton ki volt írva : A MAI BÁL ELMARAD !

Hát persze.. mivel tegnap nagyon esett az eső, és a bál az udvaron lett volna.. elázott minden. 


16 megjegyzés:

  1. ahww, gyorsan folytasd! nagyon jóó! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jö lett!! Hozd hamar a kövit!!

    VálaszTörlés
  3. Jó lett!!! :DDD köviiit!! :)) <33

    VálaszTörlés
  4. elmarad a bál? akkor mi lesz??? remélem logan és bella még nem mostanság jönnek össze!!! de nem szemétségből mondom, hanem mert akkor még nem lesz vége!!!
    Nagyon jó a blog!!! kövit!!! HOL A BEÍGÉRT RÉSZ??? Hmmm....???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. el , de nyugi .. ezt is olyan 20 - 25 részre tervezem .:)
      még 1 komi , és lehet hogy ma még megírom. de lehet hogy nem lesz időm :|

      Törlés
  5. Nagyon jó lett ez is!! Remélem ma még lesz időd megírni a kövi részt már várom.

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon-nagyon remélem, hogy ma még sikerül összehozni a részt, mert ha nem, akkor várhatunk 5 napot ://
    Szóval sok sikert hozzá! :DD

    VálaszTörlés
  7. Jajj ne már, elmarad a bál.:c Logan olyan aranyos:3 Nagyon tetszik, várom a kövi részt.! *-*

    VálaszTörlés