2013. április 28., vasárnap

Sziasztok .:)
Tegnap nem tudtam hozni az új részt , mert buli volt nálunk , és hát... a laptopról nyomták a zenét és nem tudtam megírni. Ma reggel meg azért nem került fel , mert elromlott a laptop töltőm .. de most már megoldottuk .:)
Jó olvasást. :)

Ha ma össze jön 6 komi még MA új rész .:)

7.NOTHING EVEN MATTERS.

~ Bella ~ 

Egyszer csak azon kaptam magam , hogy puff... esett egy nagyot Logan.
- De kis béna vagy. :DD-Nevettem ki.
-Hahaha...Nem vicces...Most te jössz .:D-Szólalt meg Logan  , és elrántott.
Pff.Én is estem egy nagyot.- Olyan kis hülye vagy :DD
-Igen az .:D-Mondta Logan , és egyre közelebb hajolt . Már majdnem össze ért  a szánk , de ekkor megszólaltam : - Menni Kéne..
-Igaz..-Hajolt el Logan.
Igy utólag , hagynom kellett volna , hogy megcsókoljon . Olyan hülye vagyok..Egész életemben erre vártam , most meg mikor végre valóra válna.. pf..elutasítom .
Mikor haza értem átöltöztem aztán, átmentem Kellyhez.
-Szia. -Nyitott ajtót könnyes szemekkel.
- Még mindig az a hülye bátyám a gond. ?  Ne csináld , mert ha vala
ki meglát , megint Paul Wesleyre kell hivatkoznunk ..:d-mosolyodtam el.
-Nem tudod , milyen érzés ez..
- Hidd el nekem.. tudom..
-Mégis honnan .? Soha , de soha nem voltál szerelmes olyanba , aki
levegőnek néz.. Vagy talán de. ?
-N...Nem..-Mondtam a földet bámulva.
-Voltál.? És nem mondtad el.? Én meg azt hittem , hogy mindent elmondunk egymásnak...Mégsem vagy olyan jó barát...-vágta be az ajtót Kelly..
Ezt nem hiszem el..
Visszamentem a lakásba, és mérgesen le vágtam Logan elé a lisztet és  cukrot..És megszólaltam :
-Remélem tudsz sütni..
-Mondhatni. .:d Pár órával ezelőtt még nem akartál sütit enni ...Mi történt. ?:D
- Összevesztem Kellyvel.. És  sütitől mindig vidám leszek .:D
-Hát akkor.. kötényt fel ! -Nevetett Logan.
-Hajrá. :D
-Hej girl ! Csak akkor sütök , ha te is segítesz  . :D -Mondta , és dobott nekem egy kötényt.
1Órát a konyhában "ügyeskedtünk"  , mire kész lettünk a sütivel.
-Najó.. Akkor kóstoljuk meg..És imádkozzunk , hogy ne haljunk meg. :D-Szólaltam meg , és a kezembe vettem egy darab sütit.
-Nem is annyira rossz :D-Mondta Logan.
-Tényleg nem .:D
-Na és mára mi terved van .?:d
- Semmi.. Azt akartam , hogy Kelly ma itt aludjon , de hát.. összevesztünk..
-Akkor sétálunk egyet.?:)-Kérdezte Logan.
-Persze..:) de Akkor menjünk is. -Mosolyogtam.
A parkba mentünk ..Ott leültünk egy padra .
Logan egyszer csak elkezdett énekelni : Cause the world stops when I put my arms around you, around you. 
And nothing even matters 
And nothing even matters.  - és átölelt.

It's like one for the haters,
Two for all of those who try to shut us down.
They don't really know.
There ain't nothing they can do that can tear us apart.
No. I don't care about the money, don't care about the clothes.
When we're together, baby, anything goes.
We don't even need to prove what we feel in our hearts. No.

Egyszercsak csörög a telefonom . Kevin az. -Szia :)-Szóltam bele a készülékbe.
-Szia. Gondoltam ma megint elmehetnénk randizni . Persze csak ha szeretnél és ráérsz .:)
-Persze hogy szeretnék .:) 
-Remek.:)Akkor 1óra múlva ott vagyok nálad. -Mondta Kevin és lerakta a telefont.
-Mennem kell...Randim lesz .-Mondtam , és ott hagytam Logant. 
Mikor hazaértem ,  felettem valami csinos ruhát , kisminkeltem magam és vártam Kevinre.


~ Logan ~

Mikor Bella elment , én még egy picit maradtam a parkban gondolkodni.. Olyan sok érzelem kavarog most bennem.Egyszerűen leírhatatlan mit érzek.
Kis sétálgatás után, haza mentem . 
Gondoltam , még nem ment el Bella , hát bementem a szobájába , mert beszélni akartam vele.
De nem volt bent. Az ágyán megláttam a naplóját.
Nagy volt a kísértés  ...

6 megjegyzés:

  1. OMG bolond vagy Bella.!:D Logan olvass bele a naplóba.!!:DD Nagyon tetszik, alig várom a következőt.!<3 *_*

    VálaszTörlés
  2. Jó lett!! Várom a következőt!!!

    VálaszTörlés
  3. miért nem csókolták meg egymást? ez így annyira... fúúúú érzés xDD
    nagyon remélem, hogy összejön a 6 komii *--*
    olvasson a naplójába, léciiii... (közkívánat!) :D

    VálaszTörlés
  4. OLVASD EL LOGAN, OLVASD EL!!!!!

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁÁH!!!!! :DD kövit azonnal!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  6. Na, akkor megírom a 6. komit! Nagyon jó, gyorsan hozd a kövit!! De NAGYON gyorsan! :DD

    VálaszTörlés