2013. április 2., kedd

Sziiasztok .:) Új rész .:) 
Kövi pénteken lesz .

17.One thing.

~ Logan ~

Nagyszerű ....Itt vagyok  Londonban...Se pénzem , se kajám , se semmim..
Sőt... amiért jöttem .... azt sem kaptam vissza... hülye voltam..azt hittem , hogy meglát , és a nyakamba ugrik...De tévedtem..méghozzá nagyon nagyot..
Bánatomban leültem egy padra , és egy könny csepp csordult le az arcomon..
-Fiatal ember.. mi ez a szomorúság. ? -Ült le mellém egy idős néni.
-Szerelmi bánat. - vágtam egy erőltetett mosolyt.
-Hát akkor meséld el ezt a nagy szerelmi bánatot .
-Van egy lány , akit nagyon megbántottam valamivel..és hogy jóvátegyem eljöttem utána Los Angelesből ... Azt hittem , hogy evvel minden megoldódik...de hát nem...
-És mivel bántottad meg a lánykát.?
-Csókolóztam a legjobb barátnőjével...Tudom , ez úgy hangzik , mintha valami borzalmas ember lennék ...
- Látszik magácskán , hogy nem az... Az a lány nagyon különleges lehet , ha könnyeket hullatsz miatta.
-Ő több mint különleges.
-Hát akkor ne hagyja.. menyjen oda , és mondja el neki .
-Már mindent elmondtam neki... De ő elutasít... végül is megértem.. Csak saját magamat okolhatom a történekért. Na de én most megyek... keresek valami helyet ahol alhatok.. -Mondtam és fel álltam a padról.
- Örülök hogy megismerhettem magát.Maga egy kedves ember. remélem megoldódik a problémája .Megérdemli , hogy boldog legyen . :)
Én csak mosolyogtam és tovább mentem.
Kb fél óráig sétáltam az utcán , mire találtam egy olyan padot , ahol pihenhetek egy picit. 

~ Carlos ~

Egész nap nem láttam Logant ... Bár szerintem jobb is így , de azért kiváncsi vagyok hol van. 
Mikor kimentem a konyhába , James éppen vacsorát készített. -Nem tudod hol van Logan .?-Kérdeztem tőle.
-Hát...hajnalban arra keltem fel , hogy zörög a nappaliba. De mire kimentem  ,hogy megnézzem mit csinál , addigra már nem volt sehol.Szerintem Anna tudja , hogy hol van...Kérdezd meg..-mondta James .

~ Anna ~

Valaki csenget.
Kinyitottam az ajtót , és Carlos volt az.
-Szia. -Mosolyogtam.
-Nem tudod hol van Logan.?-Kérdezte.
-Oh.. hogy csak erről van szó...- Mondtam , mert azt hittem hogy másért jött.
-Igen...Tudod hogy hol van vagy sem.?
-Tudom...de Carlos .. meg kell beszélnünk ezt az egészet...
- Nem.. nem kell semmit...semmit megbeszélnünk...Csak mond meg hol van Logan és már megyek is.
-Caroline után ment...
-Hogy mi ? Utánuk megyek  .-Dühödött fel Carlos.
-Nyugi..Azért ment oda , mert jóvá akarja tenni amit elrontott.
-Úgy érted , azt , hogy csókolóztatok.?
-Igen...Azt..De Carlos... Azt akarom  , hogy tudd..Én még most is szeretlek. -Mondtam , és becsuktam az ajtót. Remélem , egyszer ez az egész megoldódik  , és minden rendbe jön.

~ Logan ~

Olyan rosszul aludtam egész este... Egy padon , hogy elhatároztam , egy kis pénzt szerzek , hogy valami hotelben meg tudjak szállni. 
Úgy gondoltam , zenéléssel össze gyűlne egy kis pénz. 
Leültem hát egy parkba , leraktam a sapkámat a földre ,  és elkezdtem énekelni.

Először az Invisiblet aztán a you're not alonet énekeltem...Egy két szám után , már csomóan voltak körülöttem. Csomóan felismerték , hogy ki vagyok és a nap végére , kb 1000 autógrammot osztottam ki .
Összeszámoltam a pénzt , amit a sapkámba dobáltak.  Pont annyi volt, amiből megszállhatok 1-2 napra.. 
Kb a 20. szállodába mentem be , de mindegyik tele volt... Aztán bementem abba , ahol Caroline van.
-Sajnálom uram , de be telt az összes szállás.. Ha csak magának meg nem felel az , hogy szoba társat kap.-Mondta a portás.
-Nekem tökéletes.. -Mosolyogtam.
A férfi oda adott egy kulcsot , amire 40H Volt írva.. Nagyon ismerős volt...Na de mindegy is.. felmentem a 40H-hoz és Tada.! Caroline nyitott ajtót. Huh... Nem lehet leírni , mennyire örülök most :DD

~ Caroline ~

-Mit akarsz .?- Kérdeztem Logantól.
- hát..most egy kicsit ki fogsz akadni , de már én is itt lakok..egy kis ideig.- Emelte fel a kulcsot.
-Remélem jó kis ideig...
-Figyelj..Mivel tehetném jóvá ezt az egészet. ?Nem azt kérem , hogy újra együtt legyünk, csak azt  , hogy bocsáss meg.. 
-De nem tudok... egyszerűen nem tudok megbocsátani ... -Mondtam és egy könnycsepp csordult le az arcomon.

Egész nap nem szóltam Loganhoz..Este lett..
Istenem...Legszívesebben oda futnék hozzá , és megcsókolnám.
De..attól még nem oldódnának meg a dolgok..
-Najó... akkor aludjunk .. - Szólalt meg Logan , és lehuppant az ágyra. 
-Menny arrébb ...-Mondtam és befeküdtem mellé.-Jó éjszakát. 
-Neked is királylány. :)
Mikor már majdnem aludtam , Logan átölelt. 
Felé fordultam és én is megöleltem. Már majdnem össze ért a szánk....


11 megjegyzés: