2013. április 14., vasárnap

Sziasztok :) 
Vadi új történet 1 része. :)

3komi. - RÖVID RÉSZ
5 komi - NORMÁLIS HOSSZÚSÁGÚ RÉSZ
6Komi - HOSSZÚ RÉSZ
7 Komi - IRTÓ HOSSZÚ RÉSZ. 

1. KEZDET.


Sziasztok .:)
Először is egy picit mesélek magamról . :)
Bella Schmidt a nevem , és  Nemrég töltöttem be a 16-ot .  A vezeték nevemből látszik , hogy Kendall húga vagyok. Már kiskorom óta Hollywoodban élünk a családommal.Sajnos apukám 10éves koromban meghalt ,  de nincs nap , hogy az eszembe ne jusson.. Anyu azóta keresi a második igazit , de nem nagyon találta meg.
Nekem pedig minden nap szembesülnöm kell azzal  , hogy a srác , akit szeretek rám sem néz.. 
Az  a srác Logan... Egyszerűen teljesen oda vagyok érte... 2Éve lakok együtt vele , Kendallal , Jamessal ,  Carlossal és anyummal a PalmWoodsban
Logant 2003 2. 14.-Én ismertem meg Kendall kapcsán.Kicsit furcsán hangzik , de azóta , talán egy szót sem szóltunk egymáshoz .Ő a suli egyik legmenőbb sráca , ezért nemcsoda  , hogy mindenki oda van érte.
Amióta  meg ismertem  , azóta szerelmes vagyok belé teljesen.. 6éves korom óta.
Sajnos neki a cica babák jönnek be , ezért semmi esélyem nála..Nem mintha valaha is megmerném szólítani.
Írok egy naplót is.Kicsit betegesen hangzik , de az egész Loganról szól. 
PL:Kedves Naplóm.. Logan ma rám mosolygott..Azt hittem  , ott helyben elájulok..
1 a 100hoz az esélye  , hogy valaha is össze jövünk , de a remény hal meg utoljára. :)

Ez a szerdai nap is úgy kezdődött , mint a többi..

Mikor felkeltem , nem kellett ránéznem az órára , hiszen halottam Logan hangját. : CARLOS ! Megetted az összes zabpelyhet. ?
Innen tudtam , hogy nagyjából 7 : 15-lehet.
Szerdánként a srácoknak az első órájuk tenisz , nekem pedig kórus lenne , de mivel én nem járok , Szerdánként 9-re kell mennem suliba.
Úgy gondoltam , vissza alszok még egy picit , hiszen úgy is csörög az óra 8 : 10-kor.

Csörgött is . Felkeltem , lezuhanyoztam , felvettem valami laza ruhát, megreggeliztem , megcsináltam a hajamat , és 8 : 30-kor el is indultam otthonról.
Mivel elég messze van a suli ,  busszal szoktunk menni. Általában én a barátnőimmel megyek , de ez a szerdai nap kivétel. . Hiszen ekkor nekik kórus van.
A busz megállóban várakoztam , mikor valaki megfogja a vállam.
Megfordultam , és Logan volt az.
-Szia. -Mosolygott.
A szívem olyan hevesen kezdett verni , mint még soha. Egy szó nem jött ki a számon , és köpni , nyelni nem tudtam,  csak bámultam rá , mint valami idióta.-Hahó..-Nevetett Logan.
Ijedtségemben csak annyit mondtam . :-Wáó.!
Aztán megjött a busz. Gyorsan felszálltam , és leültem egy üres helyre.
-Mi wáó.?-Kérdezte Logan , és leült mellém.
Azt hittem , ott helyben elájulok.
1Perces szótlanság után , próbáltam mekegni valamit. : -Hát hogy már 10 éve ismerjük egymást , sőt 2  éve egy lakásban lakunk , és még talán soha nem váltottunk egymással egy szót se.
-Hát Most eljött ez a nap is . -Mosolygott Logan .
-Várjunkcsak.. Neked nem teniszen kéne lenned.?
-Hát... de.. Csak kirúgtak , mert kikezdtem az edző lányával. :D
-Hát az Cink..-Áh... gondolhattam volna.. csajok.. csajok..csajok és ... csajok..
-Az.. de legalább megvan a csaj telefonszáma. - Nevetett. - Na és te miért ilyenkor mész suliba. ?
-Nem vagyok bent a kórusban . Nincs jó hangom .:D
-Értem .:) Megérkeztünk .-Mosolygott Loggie és leszálltunk a buszról.
A Suliban egész végig Logan járt az eszemben.  Az órákon csak ábrándoztam , és azt se tudtam , mi a tananyag .
Vége lett 2 Kor a sulinak , és a barátnőmmel mentünk haza busszal  .
-Ma Kendall rám mosolygott. - Mondta Kelly csillogó szemekkel.
Ő már 2éve bele van  zúgva a tesómba. Nagyjából ugyan az a szitu  mint velem és Logannal .
Csak az a különbség , hogy én még a legjobb barátnőm elöl is titkolom , ő viszont mindent elmond nekem .
Ezért néha rosszul is érzem magam .
-Még  a végén elhív randizni is. :D-Szólaltam meg.
-Az lenne életem legjobb napja. :D
Mikor haza értem , meg ebédeltem , aztán neki álltam tanulni.
A magolással ment el az egész napom. Este 6-ra végre végeztem minden tanulni valóval.
Épp a konyhában üldögéltem, mikor Kendallék készülődtek valahova.
-Hát ti meg hova mentek .?-Kérdezte anya a srácoktól.
-Hát...Bowlingozni . - Mosolygott Carlitos.
-Oké..De ne maradjatok sokáig..Holnap suli. Na de nekem mennem is kell Dolgozni .. éjfél fele itthon leszek.-Mondta anyu , egy puszit nyomott Kendall arcára és az enyémre , aztán kiment az ajtón.
Anya doktornő , és reggel , délben , este  dolgozik . Csak pár órát van itthon naponta.
-Srácok..Én most nem tudok menni...Borzasztóan fáj a fejem .-Jött ki Logan a szobájából.
-Így több esélyem lesz nyerni .:D Na de akkor menjünk srácok. -Szólalt meg James , és ők is elhúzták a csíkot.
Logan rám mosolygott , aztán vissza ment a szobájába.
Végre nyugalom van.. Bementem a szobámba , lehuppantam az ágyra ,  elővettem a naplómat és leírtam az érzéseim :

Kedves Naplóm !

Most először beszéltem azzal  fiúval , akiért tettöl talpig oda vagyok .
Kb 5 perig beszéltünk , de biztosra tudom : Ez volt életem legjobb 5 perce.

- Bella . Tudnál adni egy fájdalom csillapítót.?-Szakított Logan félbe az írást.
- Persze.. -Kiabáltam vissza és ki mentem a konyhába megkeresni a gyógyszert.
Mikor megtaláltam , bevittem Logan szobájába. -Tessék. :)-Dobtam oda neki .
-Köszi .-Mosolygott .

Visszamentem a szobámba és miközben írtam a Naplót elaludtam.
10Kor ébredtem meg.
Lezuhanyoztam , aztán  éppen készültem fogat mosni , de nem volt fogkrém .
Bementem Kendall és James fürdőszobájába , és ott is elfogyott a fogkrém.
-Hahó..-Kopogtam be Logan és Carlos fürdőszobájába.
Hisz a lakásban 3 fürdőszoba van . Az egyik Kendallé és Jamesé a másik Logané és Carlosé a 3. pedig anyáé és enyém .
-Igen .? - Kérdezte Logan .
-Elfogyott a fogkrém.. Neked van .?
-Van.. Éppen zuhanyzom , de el van húzva a függöny , szóval nem látsz ..
Szépen Lassan kinyitottam a fürdőszobája ajtaját , aztán megfogtam a fogkrémet.
-Megjöttünk ..! - Mondta Kendall.
Tejóég..Ez az egész nagyon félre érthető..
-Haver.. van hajzseléd.? -Kérdezte Kendall Logantól .
-Nemtudom.miért.?
-Mert vesztettem egy fogadáson és nincs kedvem holnap reggel leszaladni venni.
-Nem tudom  hogy van-e..
-Megnézem..
-NE !- Kiabálta hangosan Logan.
-Nyugi haver.. Nem érdekel a tested. :D
Jajj ne... most mit csináljak .?



15 megjegyzés:

  1. á, ez már most nagyon jóóó! remélem hamar összegyűlik a 7 komi! :3333

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó!!! <33 várom a kövit!! :DD

    VálaszTörlés
  3. Wááá itt a végénél szakadtam a röhögéstől :'D kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan kár, hogy csak péntekenként hozhatsz részt :/
    Hétvégén kitehetnél mindennap 2-t :DD
    Várom a következőőőt! <33

    VálaszTörlés
  5. Ez tetszik.!:D Várom a következőt.!<33

    VálaszTörlés
  6. Éééés ezzel a komival lesz egy irtó hosszú rész. Nagyon jó lett én már várom a kövit.

    VálaszTörlés
  7. Uhh, nagyon jo ^^ es ez a befejezes tok joo :D varom az irto hosszu reszt :)

    VálaszTörlés