2013. április 6., szombat

Sziasztok .:)
Meghoztam a kövit. :)
6Komi és jön a következő .:)

18.Good pleasure on / of.

~ Caroline ~

2 percig Olyan közel voltunk egymáshoz , hogy a szánk már majdnem összeért. De nem csókoltuk meg egymást.. Logan egyszercsak  elhúzza a fejét , és elfordul .
-Ez most komoly.? Itt lett volna az alkalom , hogy megcsókolj...-Szólaltam meg.
-Talán nem gondolod , hogy azt akarom  , hogy te csókolj meg engem .?
-Oh..bocs... Te jöttél el hozzám Los Angelesböl ... És.. tudodmit.? Engem nem érdekel.. sőt.. már nem is érzek irántad semmit..Mert má.....-Folytattam volna , de Logan egyszer csak megcsókolt.
 -Biztos vagy benne , hogy nem érzel irántam semmit , vagy csókoljalak meg mégegyszer  ?-Mosolygott Logan.
-Hm.. nem érzek semmit... -Kacsintottam.

~ Logan ~

- Figyelj Caroline... Örökké bánni fogom azt a csókot Annával..
- Tudom , hogy nagyon megbántad. .. hiszen ha nem , nem jöttél volna el hozzám.
- Ez azt jelenti , hogy megbocsátasz nekem.?
-Azt. -Mosolygott Caroline és megcsókolt.

~ Caroline ~

Reggel korán keltem fel.
Gondoltam csinálok valami reggelit Logannak , hát lementem a boltba .
A Ház előtt Jake-val futottam össze.
-Szia .Pont téged kereslek. :) Nem lenne kedved ma randizni.?-Szólalt meg.
-Figyelj..Jake..Én megbocsátottam a volt barátomnak..- Mondtam és felszaladtam a lakásba.

~ Logan ~

Mikor felkeltem , Caroine már nem volt az ágyban.
Kimentem  a konyhába , és épp reggelit csinált.
Hátulról átöleltem és megszólaltam :-Jó reggelt királylány.
-Szia. -Puszilt meg.
-Mi jót csinálsz .?
-Hát.Tejberízst. Neked. :)
-Kedvencem. :D Mára van valami terved .?:)-Kérdeztem.
-Hát.Csak annyi , hogy elmegyek a modell fotókért. :)
-Utána van kedved randizni.?:)
-Persze. :)

* Délután *

Caroline épp el ment a modell fotóiért..
Még most sem hiszem el , hogy megbocsátott nekem.. Tisztára mint egy álom .
Egyszercsak kaptam egy üzenetet :

Kendall :  Holnap koncertünk van Los Angelesben..ELFELEJTETTED. ?

Az azt jelenti , hogy holnap reggel vissza kell utaznom..Ezt nem hiszem el..
Nem mondhatom el neki.. .Tudom , hogy most pont ugyan azt teszem amin ki voltam akadva. De .. tényleg.. Nem is tudom mi lenne , ha megtudná..

Vissza írtam Kendallnak : 

Teljesen..Holnapra Ott leszek.

-Megjöttem .- Jött oda hozzám Caroline. Gyorsan ledobtam a telefonomat a  kanapéra , és megszólaltam :- Na akkor mutasd azokat a képeket. :d
-Képzeld...  A Címlapon vagyok . -Nyomott az orrom elé egy újságot. 
- Az én kis királylányom . -Szólaltam meg és megcsókoltam. 
-  Csakis a tied. :)

~ Caroline ~

Még most sem hiszem el..Címlapon vagyok az egyik újságban  sőt , még Logannal is újra össze jöttem . A kedvemet semmi sem ronthatja el.
-Leugrok a boltba valami nasiért.-Mondta Logie. 
-Rendben . -Nyomtam egy puszit az arcára.
Ültem a konyhába és egyszer csak a kanapén csengett valami. 
Logan telefonja.
Nem akartam megnézni , ki írt neki üzit  , de nagyon kíváncsi voltam. Meg akartam bizonyosodni , nem -e valami lány írt neki.. 
Hát..Kendall volt.

Kendall :  Holnap koncertünk van Los Angelesben..ELFELEJTETTED. ?
Logan : Teljesen..Holnapra Ott leszek.
Kendall : Reggel már L.A.-ba kell lenned..

Te jó ég... El fog menni...Ezt nem hiszem el..
A jó kedvem teljesen el szállt és egyik percről a másikra szomorú lettem.

12 megjegyzés:

  1. Na végree béke :D remélem,hogy Logie megoldja a koncertet :) siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Végreee együtt :D nagyon jóóó lett ^^ várom a kövit..siess vele :DD

    VálaszTörlés
  3. Egész héten ezt vártam, siess a következővel! ;)

    VálaszTörlés
  4. Egész héten erre a részre vártam :D
    Remélem gyorsan hozod a következőt! :DD

    VálaszTörlés
  5. Te engem megölsz.:D Mikor végre kibékültek, már megint a boldogságuk útjába állt ez a koncert.:c Szegények.:| Annyira ügyes vagy, siess a kövivel.!<33

    VálaszTörlés