2013. április 23., kedd



Sziasztok .:)
tudtam hozni egy új részt :D

5. DATE..DATE..DATE..


~ Bella ~

-Kendall...-Mentem oda az asztalukhoz ahol ültek.-Mégis mi a fenéért hazudtál nekem .?Tudod , van egy lány , aki rettentően beléd van zúgva , te meg itt másokat csókolgatsz . 
-Talán te vagy az a lány ?-Kérdezte  a csaj.
-Én a testvére vagyok te idióta... 
-Azt sem tudtam  , hogy valaki belém van esve. -Mondta Kendall.
-Hát akkor most már tudod..  - Vágtam le neki egy pofont. - Mi nem hazudunk egymásnak..
-Kevin... menjünk másik étterembe..-Mondtam , megfogtam a kezét , és kimentünk az épületből.
-na és akkor hova. ?.
-Nem tudom.. de ettől az épülettől messze..-idegeskedtem. 
-Nyugi.- ölelt meg Kevin. -akkor megyünk bowlingozni .:D 
-Ebben a ruhában .?:D Elég érdekes lenne. :D
-Akkor pár utcával arrébb van egy étterem .Remek szusit csinálnak .:D
-Rendben . Menjünk .:)
A randi rendben ment Kevin nagyon kedves és édes volt. Még haza is kísért. 
-Na itt is lennénk .:) nagyon köszönöm ezt a csodás randit. :) - Mondtam és megpusziltam . 
-Én köszönöm , hogy egy ilyen gyönyörű szép lánnyal randizhattam .Lesz következő is. ?:D
-Egészen biztos vagyok benne. :)
-Figyelj.. én soha nem tennék olyat , amivel megbántanálak .. Ugye tudod .?
-Tudom .:)
-Akkor jó. -Mosolygott Kevin , és megpuszilta a számat.
-Sziasztok .:)-Köszönt James.
-James várj meg. -Kiabáltam utána , és gyorsan elbúcsúztam Kevintől :- Majd még találkozunk .:) Szia.
-Persze. :) Szia. :)
-Mit akarsz csajszi .?:D- Kérdezte James.
-Ma keresett téged egy lány.. A Barátnőd.?:D
-Elfelejtettem . ._. Alakulóban van a dolog . .:)
-Hát akkor ezzel elszúrtad.. Hogy felejthetted el hogy randid van valakivel .?
-Hát..aludtam kint a medencénél..:D Apropó randi....Neked hogy ment.?:D
-Kendallt leszámítva jól ment..
-Miért. ? Mit csinált szegény.?:D
-Az a kis szegény Kendallka hazudott nekem..Azt mondta , veletek megy hülyülni , erre egy csajjal randizott..
-Pedig ti mindent elmondtok egymásnak.
-Hát épp ezaz...Nade mindegy is.. -Mondtam , és bementünk a lakásba.

                                                                     ~ Logan ~

Épp az erkélyen voltam , és halottam , Bella és Kevin beszélgetését.
Kár , hogy Bella nem látja , mennyire oda vagyok érte.
Amikor megpuszilta Kevint , teljesen összetörtem..  Bárcsak én lehetnék  helyében..
Ha előbb léptem volna.... 



~ Bella ~

- Hogy ment a Randi.?-Kérdezte Logan , aki épp a szobájából jött ki .
-Jól.. Kendallt leszámítva... Ne is kérdezd..
-Figyelj..Megmagyarázom..! Van mentségem -Lépett be Kendall az ajtón.
-Nem..Nem kell..Pontosan tudom , mi van... hazudtál..Pedig mi mindent elmondunk egymásnak.. Még azt is elmondtad , mikor legelőször feküdtél le valakivel..Most meg azt nem mondtad el ,  hogy randizni mész..
-Oké..nincs mentségem mégse... -Mondta Kendall mosolyogva.
-Ez most egyáltalán nem vicces..Felfogtad , hogy van egy lány , aki teljesen beléd van zúgva. ? De sosem mondta el ezt neked. ?
- Akkor most arról van szó , hogy hazudtam , vagy arról , hogy kivel randiztam.?
-Mind kettőről..
-De mégis honnan kellett volna tudnom , hogy valakinek tetszek .? 
-Mindegy...
-Csak hogy tudd , holnap szakítani fogok a csajjal..
-Oh... szóval nem ez volt az első randi... Gratulálok... -Mondtam , és ki mentem , és be vágtam a bejárati ajtót.

Írtam egy üzit Kellynek  , hogy jöjjön le a Lobbyba.. Ilyenkor már nem sokan mászkálnak ott..El kell neki mondanom ezt a Kendallos dolgot. Szomorú lesz , de tudnia kell.

Mindössze csak pár percet vártam a lobbyba , aztán  megjött Kelly . 
-Szia.. El kell neked mondanom valamit.- Szólaltam meg.
-Szia. Nyugodtan. :D Jó kedvem van .:DD -Mosolygott.
-Hát.. akkor készülj fel , mert  ha ezt elmondom , nem lesz. 
-Na mondd.. 
-Kendall... randizgat egy csajjal..
-Biztos vagy benne.?
-Igen...Láttam őt csókolózni..
-Istenem..Én hülye azt hittem , lehet esélyem...-  csordult le egy könnycsepp az arcán Kellynek..
-Ne.. kérlek.. ne sírj.. én is sírni fogok..-Mondtam és megöleltem .
-És akkor most  együtt van azzal a lánnyal.?
-Azt mondta nekem , szakít vele.
-De együtt voltak.. Sose lesz Kendallnál esélyem... be kell látnom.- Potyogtak a könnyei Kellynek. 
-Ha te nevetsz én is nevetek.. ha te sírsz , én is sírok. -Mondtam  , és én is elkezdtem könnyezni. 
-Mi ez a szomorkodás lányok .?.-Kérdezte jókedvűen Carlos , aki épp jött be az előtérbe.

5 megjegyzés:

  1. Várom a következőt!! Nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  2. Akkor ez most azt jelenti, hogy megint lesznek hétköznapi részek? (remélem azt) :D
    Egyébként nagyon jó lett ^^

    VálaszTörlés
  3. Ne ríjatok jányok, nem sokára píntek.!:DD Nagyon szuper lett, várom a kövit.!:)<3

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan kövit! Imádom az írásaid! :D <3

    VálaszTörlés