2013. április 20., szombat

Sziasztok .:)Meghoztam a 2.részt. :)
Nem  írtó hosszú , de azért nem kevés. ;)

Ha 6komi össze gyűlik MA akkor MA még rakok fel egy új részt.:)

2. I WISH I KNEW THE ANSWER .

~ Logan ~

Egy hirtelen ötletem támadt, és berántottam a zuhanyzó alá Bellát .

~ Bella ~

Egyszercsak azt vettem észre , hogy bent vagyok a zuhany alatt Logannal. Ő befogta a kezével a számat , én pedig próbáltam nem lefele nézni , csak bámulni a plafont.
-Akkor kösz a hajzselét.-Mondta Kendall és kiment a fürdőből .
-Ezt meg úsztuk . - Szólalt meg Logan és elfordult .
Én egy picit bámultam a fenekét, de visszafordult és hát.. láttam mást is .
Gyorsan felnéztem Loganra , ő pedig csak mosolygott , aztán megszólalt : - Kimész vagy..?- Ki .-Vágtam a szavába és gyorsan kijöttem a zuhany alól.
Szépen Lassan felmértem kint a terepet , és kilopakodtam Logan fürdőszobájából.
Visszamentem a sajátomba , megszárítottam a hajamat és felvettem egy új pizsamát , hisz a másik vizes lett.
Mikor épp készültem lefeküdni bejött Kendall .
-Szia. -Mosolygott.
-Szia.
-Csak jó éjszakát akartam kívánni .Szóval ...Jó éjszakát. :D
-Neked is bátyó . -Öleltem meg.
-Na de aludj , mert ha álmos leszel holnap , nem fogsz jól kinézni , azaz nem fogsz tetszeni annak akinek akarsz .:d
-Miből gondolod , hogy nekem tetszik valaki .?
-Hát.. A tini lányok mindig bele vannak zúgva valakibe. Általában egy idősebb srácba. Szóval .? Kibe.?:D
- Te mondtad , hogy aludjak.. szóval Szia.:D- Löködtem ki az ajtón Kendallt.

Olyan 1 órával később még mindig fent voltam.
Éhes lettem  , hát kimentem  a konyhába keresni valami rágcsálni valót.
-Hát te még fent vagy. ?-Szólalt meg egy hang mögöttem. Megfordultam , és Logan állt előttem egy szál alsóban.
Én csak bámultam a testét , mint valami idióta , és nem szólaltam meg.
-Mivan .? Már ennél többet is láttál belőlem .-Nevetett .
-Ha arra a bizonyos dologra gondolsz , azt nem láttam.
-Hahaha..Tudom hogy láttad. :D De nemzavar.... olyan sokan látták már .. -Kacsintott Loggie.
-Najó.. én most megyek aludni .-Mondtam , megfogtam a műzlis dobozt , és be mentem a szobámba.
-Jó éjszakát. :D-Kiabálta utánam Logan .
Egész este fent voltam. Nem tudtam , valójában nem is akartam aludni.
 A naplómba Írogattam  .Hát persze , hogy a szokásosat. : LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN LOGAN <33333333333333333333333333333333

Reggelente mindig én kelek fel először. Utánam általában James , aztán Logan  , akiknek kell vagy 20 perc , hogy tökéletesen megcsinálják a hajukat.
Aztán szépen Lassan Kendall és Carlos is megébred.

Azt hittem mostantól minden más lesz ... a Logan üggyel kapcsolatban. .De semmi...
Egész nap hozzám se szolt , sőt rám sem nézett. Végülis .. valahol megértem.. Hisz Kendall kishúga vagyok..Az is csoda , hogy egyáltalán szóba állt velem .
Épp ebédeltünk a barátnőimmel , mikor Kendall és James oda jön hozzánk.
-Mizu csajszik.?:D-Kérdezte Kendizzle , és le ült közénk.
-Gondolom most agyalnak a báli ruhájukon .:D- Mosolygott James.
-Milyen bál .?- Értetlenkedtem .
-Hát.. a fél évi bál .:D Holnap lesz .-Mondta Kelly.
-Oh..Tényleg.. Jelentkeztem is hogy segítek a díszletben .Teljesen elfelejtettem az egészet...
-Mert az eszed mindig egy srácon  jár..Csak tudnám kin .:D- mondta Kendall.
-Megjöttünk Mi is. :D- szólalt meg  Logan és Carlos .
-Kendall.. nem jár senkin sem az eszem...-Vágtam egy unott fejet.
-De egyébként én is észrevettem , hogy valakinek tetszeni akarsz ..:D-Szólalt meg Kelly.
-Talán Kevinnek.?- Nézett rám Alice .
-Kevin.? Ő kedves srác. - Mondta James.
-Mindig téged néz Bella. - Szólalt meg Carlos.
-Na és ti kivel mentek a bálba.?:D-Próbáltam terelni a témát.
-Nem megyek..-Felelt Carlos.
-Én se.. -Mondta James.
-Szerintem én is kihagyom ..-Szólalt meg Kendall.
-Hát akkor énis.- szomorodott el Logan.
Mikor megkajáltunk , épp indultam volna haza a sulibol , mikor a suli 2. legmenőbbjei odajöttek hozzám.:-Szia Cicus..Van gazdád.?-Kérdezte az egyik srác.
-Van .. - Vágtam rá , és ki akartam menni az épületből , de a másik gyerek be csukta előttem az ajtót.: -Nem mész sehova. -Szólalt meg.
Persze , hogy ilyenkor nem volt egy árva lélek se a folyosón..
Az egyik srác meg akart csókolni , de én ellöktem magamtól , mire ő erősen megszorította a kezemet.
-Haver...Valami probléma van .?- Jött oda Logan .
- Nocsak..Jön a herceg megmenteni a királylányt.. Csak hát.. nem a te királylányod.. Hanem az enyém.. - Nevettett a Srác , de ekkor Logan beütött neki egyet.És egy iszonyú nagy verekedés vette kezdetét.
-HÉ..HÉ..HÉ...HÉ..-Futott oda Kendall és megpróbálta leállítani őket , de nem sikerült neki.
Végül az igazgató helyettes csapott rendet.
-Nem esett bajod ?-Futottam oda Loganhoz és megöleltem .
-És neked.?-Kérdezte , miközben szorosan ölelgetett.
- LOGAN HENDERSONT ÉS BELLA SCHMIDTET KÉRJÜK AZ IGAZGATÓI IRODÁBA.-Hallatszott a hangos bemondóból.

Kissé parázva , de bementünk az irodába .
-Üljenek le.-Szólalt meg az igazgató úr. -Szóval...Mi volt ez az egész verekedés.?Miss Schmidt ..Felvilágosítania , hogy mi történt.?
-Hát az úgy történt , hogy.. hogy...-Motyogtam , és nagyon meg voltam rémülve , mert még életemben nem voltam az igazgatónál.
-Megvédtem Bellát. -Szólalt meg Logan.
-Értem én...Tetszik neked.:D- Nevetett az igazgató .
-Mi.? Dehogy is.. Csupán csak azért védtem meg , mert a legjobb barátom kishúga. -Válaszolta Logan.
Ez nem kicsit esett rosszul nekem.. Hülye vagyok..Reménykedtem , hogy talán..talán lehet köztünk valami..Azt gondoltam , talán ő is érez valamit irántam .
- Aha. Henderson.. Ilyen többet ne  forduljon elő.. Ez egy iskola nem box meccs... A Büntetése az , hogy segítenie kell a holnapi bál előkészületeiben . Ma 16 : oo -kor.
-Értem uram..-Mondta Logan , és ki mentünk az igazgató irodából .
-Most mennem kell...-Szólaltam meg,  és kimentem az iskolából .
A buszon találkoztam Kellyvel és Alice val.
-Szia .:D Épp shoppingolni indulunk. Jössz .?:D-kérdezte Kelly.
-Igen.. csak vissza kell majd érnünk 16 : oo -ra a suliba.. A Bál előkészületeiben segítünk . - Mondtam .
-Ja igen.. Addigra vissza érünk .:D Képzeljétek. . Carlos ma elhívott a bálra.  - mesélte csillogó szemekkel Alice.
-Nem úgy volt ,  hogy nem jön.?
-Hát.Mégis. Velem .- örvendezett Ali.
-Jó lenne ha engem meg elhívna Kendall.De ez csak egy álom...-Szomorodott el Kelly.
- Ne szomorkodj .. Nekem sincs kísérőm a bálra...De happy vagyok .:D
- Miért , nem hívott el Kevin .? Azt hittem el fog.
-Hát.. eddig még nem hívott.. Nade ...  menjünk vásárolni .:DD


Kelly , Alice
Kb 30 boltot jártunk végig. Olyan szép rucit vett Kelly , hogy ha meglátja benne Kendall , egyből oda lesz érte.
Én is vettem 1-2 göncöt , hisz  ahogy mondták a többiek.. Tetszeni akarok valakinek..De nem annak  , akit ők hisznek..

Mikor végeztünk a shoppingolással , vissza mentünk a suliba .
Éppen festettem a báli feliratot , amikor Logan megölel . 
-Hát ezt meg miért kaptam .? :o - Csodálkoztam .
- Nem tudom . :D -Mosolygott .
Juj.. *-* Megölelt Logan . *_* Mindjárt elájulok .  
- Bella.. Beszélhetnénk .?-Jött oda hozzám Kevin.
-Persze. :)- Feleltem és Logan kezébe nyomtam az ecsetet . 
- Figyelj.. Sokat gondolkoztam , hogy meg merjem - e kérdezni... El jönnél velem a bálba.? - Kérdezte Kevin .
-Persze  hogy el. :)-Mondtam és megöleltem . 
-Hát akkor jó. :)  Akkor majd  holnap érted megyek .-Mosolygott , és visszament a haverjaihoz. 
- Mit akart ez a gyerek .?- Kérdezte Logan . 
- Először is..Kevin a neve , másodszor is Elhívott a bálba . 

15 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett. Remélem ma fent lesz az új rész. Kövit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi .:) összejött a 6komi , tehát ma még lesz .:)

      Törlés
  2. Mmm, nagyon izgin alakulnak a dolgok :D Nagyon várom a kövit, csak gyűljön össze az a 6 komiii! :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon remélem, hogy összejön az a 6 komment :D
    De ha mégsem, akkor holnap teszed ki, ugyeeeee? :P

    VálaszTörlés
  4. Egyre izgisebb!!! :DD köviiit!! :)) <33

    VálaszTörlés
  5. hol van a beígért rész???
    megígérted és sehol semmi......:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnálom . nem tudtam befejezni . :c ma felrakom 10000000000000% :)

      Törlés
  6. Na, talán Logan kezd észhez térni.xd Nagyon jó lett.!:)<3

    VálaszTörlés