2013. április 13., szombat

Sziasztok 1 nap késéssel , de meghoztam az utolsó részt. :)
Remélem tetszett ez a történet. :)
Holnap jön az új sztori :)


20. BEAUTYFUL LIFE. ( BEFEJEZŐ RÉSZ ) 

~ Caroline ~

-mivan.? -Kérdezte Logan lemerevedve.
-Vissza megyek veled LosAngelesbe.

-Mi.? Nem.. itt kell maradnod.. A Modell munka..
-NEM..Nem akarok itt maradni nélküled..-suttogtam neki és hozzá bújtam.
-De komolyan beszélsz .?Vagy csak viccelsz.?-Kérdezte Logan miközben megölelt.
-A legkomolyabban..Mennem is kell..Felmondani..-Szólaltam meg , felálltam a földről és futottam is a modell ügynökséghez.Megírtam a felmondó levelem , aztán mentem vissza a hotelbe összepakolni.
Miközben pakoltam , megjött Logan is. - Na .. mindjárt indulhatunk vissza . Megvettem a jegyeket. -Mosolygott és megcsókolt.
-Jaj.. hosszú út lesz :|
-Igen , de végre együtt lehetünk. és nem választ majd el mindet semmi.
- Hát.. Carlos..Aki még mindig nem képes felfogni , hogy te csak engem szeretsz senki mást.
-Majd ezzel megbírkózunk.. először is érjünk L.A.-ba. :D
Mikor összepakoltuk a cuccainkat elmentünk Taxival a repülő térre.
Lehet , hogy csak pár napig voltam itt , de ez a "kis" városka nagyon a szívemhez nőt.
Kiértünk a reptérre , vártunk , aztán Elbúcsúztam ettől a gyönyörű helytől és felszáltam a repülőgépre.
A hosszú út után , megérkeztünk Los Angelesbe.
-Végre itt. - kiabáltam el magam  és megcsókoltam a talajt.
-Jólvan...:D Csak ne a földet csókolgatnád ..-nevetett Logan.
-Akkor téged. :D-Futottam oda hozzá.
- Gyere Loggiehoz. -Tárta ki a karját  és szorosan magához ölelt.
Én megcsókoltam , aztán megszólaltam : - Menjünk Palmwoodsba. Már látni akarom a többieket. :dd
A taxi elvitt minket a hotelbe.
- VÉGRE ! - Üvöltöttem és megöleltem egy két embert aki szembe jött velem .Egyszercsak megszólal egy srác akit megöleltem .: -Hát te meg.?
Felnéztem és Carlost láttam .
-BÁTYÓ ! - Üvöltöttem és a nyakába ugrottam.
-hát te meg hogy kerülsz ide.?-Csodálkozott Los.
- Vissza jöttem..Nem is örülsz .?
- Dehogynem ! Csak  nagyon meglepődtem.. hogy-Hogy.?
-Felmondtam. Szeretnék végre NORMÁLIS életet élni , boldogan .
- Figyelj Carlos...Én.. én nagyon szeretem a húgodat.. még az életemnél is jobban..-Szólalt meg Logan és oda állt Los elé.
Carlos nem mondott semmit , csak vágott egy mérges képet  , aztán már el is húzta a csíkot.
-Én megpróbáltam .-Mondta Logan szomorúan és megölelt.

~ Anna ~

Épp a medence mellett üldögéltünk Ninával és Kendallal , egyszercsak oda jön hozzánk Logan és Caroline.
Tejóég.. mi lesz .? mit fogok mondani Carnak.? 
Lehajtottam a fejemet , és nem néztem senkire..
- Anna...Nem akarsz valamit mondani Carolinenak?-Kérdezte tőlem Nina.
Lassan felnéztem , és félrehívtam Cart.
-Szia..Figyelj.. Annyira Sajnálom.. Nem.. nem tudom mi ütött belém akkor..Egyszerűen csak....-Semmi baj-Szólt közbe Caroline és megölelt. 
-Akkor most megint barátnők vagyunk.?:)
-Eddig is azok voltunk. :)
Mikor vissza mentünk a többiekhez , már Carlos és James is az asztalnál ült. 
-Képzeljd Caroline ..Kendall és Nina összejöttek. -Mondta a hajasbaba vidáman. 
-Bizony. -Mosolygott Nina és hozzá bújt Kendizzlehez.
-És ti. ?-Nézett Carlosra és rám Car.
-Mi..Nem...-mondtam elkeseredve.
-Akkor magatokra hagyunk titeket.-Szólalt meg Logan . Mire körbe néztem  , már senki sem volt a medencénél , csak Carlos és én.
Kb 10percig teljes csend volt.. nem szóltunk egymáshoz semmit. 


Egyszer csak megszólalt Carlos : - Figyelj..bármi is történt , nem tudlak elfelejteni..Egyfolytában arra gondolok amit mondtál.. A szeretlek szóra.Mikor ott voltál a Lobbyba .. és éppen randira mentél.. Akkor kellett volna elmondanom , még mindig szeretlek. De elszalasztottam  a pillanatot.. Ez minden amire gondolok.. Te vagy minden amire gondolok..
-Carlos..SZERETLEK !- Mondtam és megcsókoltam.
-Újra kezdhetnénk.?- Kérdeztem , miközben  egy könnycsepp csordult le az arcomon.
-1000x is. -Mosolygott Los és megcsókolt.
-EZAZ. !-Kiabálta Caroline , aki a lobbybol futott ki.
-Csoport ölelés !-Üvöltötte James. 
Mindenki odajött és megölet minket.
-Hé...Ti hallgatóztatok.?:D.-Kérdezte Los.
-Bizony. :D És Car meg könnyezett is.-Szólalt meg Logan .
-Igen , de Loggie megnyugtatott és azt mondta hogy szeret. .:DD
-Figyeljetek...Beszélhetnék egy kicsit Logannal.?-Kérdezte tőlünk Carlos.
-Persze.. -Mondtuk egyszerre , és már el is tüntünk. 

~ Logan ~

-Figyelj Logan...-Fuh.. már rosszul hangzik..-Vágtam Los szavába.
-Had mondjam...Tudom , hogy az utóbbi időben nem nagyon jöttünk k egymással jól..De szeretném , hogy ez e naptól fogva megváltozna..Tudom , hogy szereted Carolinet , és azt is tudom , hogy ő is nagyon szeret téged..  
-Ez azt jelenti   , hogy együtt lehetek vele.?-Csillant fel a szemem.
-Azt .-Mosolygott Los.
-EZAZ . ! - Futott ki a lobbybol Caroline. -Köszönöm bátyó ! Imádlak . - Ugrott Carlos nyakába.
-És téged is szeretlek .:) - Fordult felém Car és megcsókolt.


ENNYI LETT VOLNA EZ A TÖRTÉNET. :)


4 megjegyzés:

  1. istenem, e annyira jó volt! kár, hogy vége, de annak viszont örülök, hogy neki állsz egy másik elképesztő sztorinak! hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. 1.szomorú vagyok, hogy vége lett.
    2.várom a kövi sztorit
    3.mint törzsvendéged(olvasód) aki nap mint nap olvassa a blogodat, legalábbis fellátogat, kérlek, légyszí, könyörgök had legyek benne a kövi történetben!!! *.*

    VálaszTörlés
  3. olyan kár, hogy vége :(
    pedig annyira szerettem :D
    de mivel tudom, hogy rettenetesen jól jól írsz, ezért nagyon várom a következő történetet! :)

    egyébként, ha nem gond, kérdeznék valamit.. amikor elkezdtél blogolni, hogyan tetted látogatottá? vagy hol hirdetted?
    mivel nekem is van egy, de hiába hirdetem egy facenbook-os csoportba néha-néha, nem nagyon jön össze olyan sok látogató :/
    (mellesleg ez az, ha gondolod, nézz be http://changeyourlifeeee.blogspot.hu/ ) :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a történet valami brutális jóra sikeredett.! *__* Őrült ügyes vagy, gratulálok.!;) Bár azért szomorú vagyok, hogy vége lett, de tuti, hogy a következő történeted is ennyire sikeres lesz.!! Mindenesetre ezt is imádtam de nagyon, biztos, hogy a másikat is szeretni fogom.!<33

    VálaszTörlés