2013. április 28., vasárnap

Sziiasztok .:) össze gyűlt a 6 komi :D 
Most egy rövid részt tudtam csak hozni .:c
7komi , és pénteken 2 rész jön .:D

8.Dream.?

~ Logan ~

Én hülye gondoltam egyet , felvettem a naplót.
Bementem  a szobámba , ráhuppantam az ágyra , és kinyitottam.
Az első lapon egy rajocska volt. 
2Pálcika ember, akik fogják egymás kezét. Gondolom az egyik lány volt. :D
Lapoztam egyet , ahol már több száz betű volt.
Még sosem olvastam ki semmilyen könyvet , vagy naplót , de lehet ,  most kivételt teszek .:d

2012 12.26.

Kedves naplóm :

Pár napja ,Karácsonykor Kaptam ezt a naplót a bátyámtól , Azért , hogy a saját érzéseimet vessem papírra.
És én pontosan ezt fogom tenni.
Kezdem az elejéről. 
Már nagyon régóta bele vagyok zúgva egy fiúba...

-Jó.. az eleje nem érdekel. :D-Mondtam halkan , és kinyitottam a naplót a közepén.

Csak olvastam és olvastam a sorokat.
Az egész egy fiúról szól. Hogy mennyire bele van esve , de egy szóval nem említi meg , hogy pontosan kibe.

Egyszercsak ajtó csapást hallok.
Gyorsan eldugtam a naplót az egyik párna alá , és kimentem a nappaliba.
-Szia. :)-Mondta Bella , amikor meglátott.
-Ilyen gyorsan vége lett a randinak .? 
-Hát..Kevinnek el kellett mennie a nagy szüleihez..
-Értem ..:) Wáó..Nagyon dögösen nézel ki .:D
-Hát..Köszönöm. :) Ha Kendall meglátna , biztos , hogy kapnék 2hét szoba fogságot. :d Nem nagyon szoktam így öltözködni .
-Pedig Kéne, mert nagyon jól nézel ki :d. Nem mintha alapból nem , de azért így jobb. :D
-Hát megint köszi .-Mosolygott Bella és ledobta a táskáját a szobájába . 
-Logan....-Nézett rám  gyanakvóan .
Egy pillanatra megijedtem , hogy feltűnt neki , hogy nincs meg a naplója , de aztán megszólaltam :-Mivan. ?:D
-Jártál a szobámban .?
-Nem..-Mondtam a földet nézve..-Miért. ?
-Hát mert...Mindegy.. Biztos máshova raktam .Na de megfürdök...sietek .-Mondta , és bement a fürdőszobába.
Gyorsan befutottam  a szobámba , és vissza akartam rakni a naplót Bella szobájába . Mikor épp a nappaliban jártam , leesett a napló a földre és pont az utolsó oldalon nyílt ki. 
Ahova csak az volt írva : Logan. ♥  ez 100x .
Ezt el nem hiszem.. Bella komolyan szerelmes belém .? 
Miez .? talán valami álom .?
- Na kész is vagyok .:)-Jött ki bella a fürdő szobából.
Én nem mondtam semmit , csak magamhoz húztam , és meg akartam csókolni  , de bumm...
Ekkor Kendall lépett be az ajtón.


8 megjegyzés:

  1. hhmmmmmm... izgalmas^^ kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Wááá, Kendall.!:D Nagyon jó, várom a kövi részt.!:)<33

    VálaszTörlés
  3. miért nem lehetnek már együtt szegény szerencsétlenek? xDD
    nagyon várom a kövit ^^

    VálaszTörlés
  4. Kiraaaaaly :O Tok izgi, hogy Logan meglatta a naplojat :DD Nagyon varom a kovit!!! ^^

    VálaszTörlés
  5. Most olvastam először a blogodat, de nagyon tetszik! :D Kééérlek, két hosszú részt írj! ♥

    VálaszTörlés