2013. április 7., vasárnap

Sziiasztok . :) mivel össze gyűlt a 6 komi meghoztam az új részt. :)
Pénetken lesz az utolsó rész és  szombaton írom  az új történetnek az 1 részét.:)
Erre is kapok 6 komit.? :)

19.Bonyolult szerelem. 

~ Caroline ~

-Itt is vagyok. :)-Jött be az ajtón Logan .
Gyorsan ledobtam a telefont a kanapéra és odamentem Loggiehoz. : -És..most mit csinálunk.?
-Hát..Gondoltam piknikezhetnénk egy picit. :)
- Jó ötlet. :) És..nem akarsz nekem mondani valamit.?
-Azt  ,hogy szeretlek. -Mondta Logan és megcsókolt.
Hát.. én nem pont erre gondoltam..Itt akar hagyni , úgy hogy azt se mondja bú vagy bá. ?Hát ez nagyon jó...

I miss my  blonde hair. :c  = hiányzik a szőke hajam :c
felmentem facebookra és raktam fel egy képet magamról : 

~ Carlos ~

Épp a halban ücsörögtem , amikor összefutottam Annával. Nagyon jól nézett ki.
-Szia.Váó..Gyönyörű vagy. :) -Mondtam és csak bámultam rá , mint valami idióta.
-Szia.Köszi .:)
-Nincs kedved Sétálgatni egy kicsit.?-Kérdeztem.
-Hát..Éppen randira sietek. Már késtem is egy picit.-Mondta Anna.
-Oh..hát..akkor érezd jól magad....Vágtam egy erőltetett mosolyt .
-Köszi .-Mosolygott Anna is és ki ment PalmWoodsból..
Ez az egész borzasztó rosszul esett nekem..Tegnap elég bunkó voltam vele , ma meg nyitottam volna felé..de..áh..mindegy..
Bármit is tett , egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből..Még mindig őrülten szeretem.. Csak az a baj , hogy ő nem..

~ Logan ~

Még most sem tudom elhinni... Összejövünk ,  elmegy , szakítunk , utána megyek , kibékülünk , elmegyek...
Ez egy bonyolult szerelem. De..szükségem van Carolinera.. Úgy érzem , ő ad értelmet az életemnek. 
2x is búcsút fogunk venni egymástól.. Mindig valami a boldogságunk útjába áll.

~ Caroline ~


Logannal egy füves réten piknikeztünk. 
Sütött a nap  , csicseregtek a madarak..Egyszerűen tökéletes volt.
- A világ összes szava se lenne elég , hogy elmondjam mennyire szeretlek..-Mondta Loggie és megcsókolt.
Egy fába bele véstük : Caroline + Logan <33333

~ James ~

Épp a lobbyban üldögéltünk Carlossal.. 
Észrevettük , hogy Kendall és Nina csókolózik.
Aztán mikor abba hagyták a csókolózást K oda jött hozzánk.
-Hu..Már Nendall páros is van .:D - Szólaltam meg nevetve.
-Hát..Igen..-Mosolygott Kendizzle.
-Na és nem tudjátok hogy van a mi kis Laroline párosunk.?:D -Kérdeztem.
Carlos nem szólt semmit , csak vágta a fejeket.
-Nyugi Carlitos... Logan nagyon szereti Carolinet...Kár hogy a koncert a boldogságuk útjába fog állni. -Mondta Kendall.
-Ja igen.. A Koncert..Logan mikorra ér vissza. ?
-Muszáj lesz neki holnap reggelre..Próbálnunk kel egy csomót..És mizu veled és annával.?
-Hát.. Nemsok.. azon kívül , hogy most éppen randizik valakivel..-Szomorodott el Los.

~ Caroline ~

Logan egész nap nem mondta el  , hogy vissza megy L.A.-ba ..
Nembírtam , és megkérdeztem .: -Mikor akartad elmondani , hogy itthagysz. ?Vagy egyáltalán nem is akartad. ?
- Nem akartam.. -Vallta be Logan .
- Megkérdezhetem  , hogy miért.?
- Mert nem akartam búcsúzkodni újból..
- Nem is kell..
-Hát ezt meg hogy érted.?
-Visszamegyek veled...-Mondtam Elszántan.

12 megjegyzés: